Heb je je afscheid al aangekondigd?quote:Op zondag 9 februari 2025 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, biljetgazet is de deur uit. Daar ben ik weer een paar maanden vanaf. Nu lunchen en strakkies even in de stad wandelen.
Nee, ga van de week even met de voorzitter bellen. We zien het wel allemaal. Voor deze keer was het zelfs fatsoenlijk gevuld en voor volgende keer heb ik ook wel wat dingetjes. Die keer erna wordt een themanummer, misschien dat dat ook nog wel goedkomt.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je afscheid al aangekondigd?
Ik weiger te klikken, maar ik kan me wel een voorstelling maken.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:51 schreef mschol het volgende:
https://www.facebook.com/reel/3940320786211704
zo zie ik bitterbal wel voor mij
Dies echt leuk 🤣quote:Op zondag 9 februari 2025 11:51 schreef mschol het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:51 schreef mschol het volgende:
Het is een hont, en eentje zo lomp als stront.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weiger te klikken, maar ik kan me wel een voorstelling maken.
Wel weer typisch dit ook.quote:
Wat?quote:Op zondag 9 februari 2025 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een hont, en eentje zo lomp als stront.
[..]
Wel weer typisch dit ook.
Broodjequote:
Hagelslagquote:
Simpel.quote:
Ik had een kitten verwacht. Kutquote:Op zondag 9 februari 2025 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is een hont, en eentje zo lomp als stront.
Dankje. Ik heb nog taart over van gisteren.quote:
Af en toe doet ze datquote:Op zondag 9 februari 2025 12:18 schreef Nattekat het volgende:
@:4EverBlackEyed die had van jou kunnen zijn, maar je hebt ons weer in de steek gelaten
Doe ze de groetenquote:Op zondag 9 februari 2025 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Ok, even lunch scoren en dan toch maar m'n leven wagen in de Ikea.
Ik word vast heel raar aangekeken als ik "jullie krijgen de groeten van bitterbal" zegquote:
De Sophie formerly known as Bitterbalquote:Op zondag 9 februari 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word vast heel raar aangekeken als ik "jullie krijgen de groeten van bitterbal" zeg
Sterktequote:Op zondag 9 februari 2025 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Miss Yasmin.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word vast heel raar aangekeken als ik "jullie krijgen de groeten van bitterbal" zeg
Yasmiss.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Wil Hapje zich melden bij de servicebalie, Hapje melden aub"quote:Op zondag 9 februari 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wil Hapje zich melden bij de servicebalie, Hapje melden aub"
Oeh veel virussen daar.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:23 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:39 schreef kwiwi het volgende:
Er zat weer een kat opgesloten in de garageHad de deur nog geen 15 seconden open laten staan
Dit is fantastischquote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wees gerust.. hij klaagde er niet over, dus denk niet dat het familie van je is
Wat heeft je nachtrust daarmee van doen 🤔quote:
Mijn kat springt iets te graag tegen de TV aan.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heeft je nachtrust daarmee van doen 🤔
Enthousiast katje!quote:Op zondag 9 februari 2025 13:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat springt iets te graag tegen de TV aan.
Snotverquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |