Doe ze de groetenquote:Op zondag 9 februari 2025 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Ok, even lunch scoren en dan toch maar m'n leven wagen in de Ikea.
Ik word vast heel raar aangekeken als ik "jullie krijgen de groeten van bitterbal" zegquote:
De Sophie formerly known as Bitterbalquote:Op zondag 9 februari 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word vast heel raar aangekeken als ik "jullie krijgen de groeten van bitterbal" zeg
Sterktequote:Op zondag 9 februari 2025 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Miss Yasmin.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word vast heel raar aangekeken als ik "jullie krijgen de groeten van bitterbal" zeg
Yasmiss.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Wil Hapje zich melden bij de servicebalie, Hapje melden aub"quote:Op zondag 9 februari 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wil Hapje zich melden bij de servicebalie, Hapje melden aub"
Oeh veel virussen daar.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:23 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:39 schreef kwiwi het volgende:
Er zat weer een kat opgesloten in de garageHad de deur nog geen 15 seconden open laten staan
Dit is fantastischquote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wees gerust.. hij klaagde er niet over, dus denk niet dat het familie van je is
Wat heeft je nachtrust daarmee van doen 🤔quote:
Mijn kat springt iets te graag tegen de TV aan.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heeft je nachtrust daarmee van doen 🤔
Enthousiast katje!quote:Op zondag 9 februari 2025 13:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat springt iets te graag tegen de TV aan.
Snotverquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |