nee jij sleept de kinderen mee die anderen niet in de speeltuin hebben gedumptquote:Op zondag 9 februari 2025 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit impliceert dat ik kinderen heb.
Nee, die knuppel ik neer.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee jij sleept de kinderen mee die anderen niet in de speeltuin hebben gedumpt
Korte pootjesquote:Op zondag 9 februari 2025 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Anderhalf uur gelopen, maar 8000 stappen. Wat is mis met mij.
Krijsende kutkinderen zijn overal kut.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef Nattekat het volgende:
En gezien jullie zo graag een klacht willen: krijsende kutkinderen die de winkel mee in genomen zijn ipv in de speeltuin zijn gedumpt.
Goed bezigquote:Op zondag 9 februari 2025 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Anderhalf uur gelopen, maar 8000 stappen. Wat is mis met mij.
Zelf de naan maken is echt een verschil.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:36 schreef Karzai het volgende:
ajax heeft gewonnen en staat nu op 1, even mijn bedje verschonen en een curry maken
[ afbeelding ]
Waren ze zo lekker als uit dat ene netje?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Heb wel even vijf minuutjes op een bankje mandarijntjes zitten eten.
En heb even bij het mausoleum gestaan.
ik ben niet zo goed in brood bakken, heb je een goed recept voor mij. die verse van het indiase restaurant zijn wel een stuk lekkerder. tis nu even behelpen deze zijn ook niet slechtquote:Op zondag 9 februari 2025 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelf de naan maken is echt een verschil.
women??quote:Op zondag 9 februari 2025 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij is dit hoe het is om met @bitterbal samen te women
quote:Op zondag 9 februari 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, even wat schrijven over de geschiedenis van Praag en wat toeristische puntjes. Dan heb ik vandaag alles gedaan wat ik wilde doen
De enige echte Turbojoekser natuurlijkquote:Op zondag 9 februari 2025 17:23 schreef kwiwi het volgende:
Heb nog steeds geen nieuwe mixer gekocht, zoveel keuze
Kitchenaid, de rest is kitchenaids.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:23 schreef kwiwi het volgende:
Heb nog steeds geen nieuwe mixer gekocht, zoveel keuze
Gewoon niet naar kijkenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
Uch lastig om de kabels achter de tv nu netjes weg te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |