nee jij sleept de kinderen mee die anderen niet in de speeltuin hebben gedumptquote:Op zondag 9 februari 2025 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit impliceert dat ik kinderen heb.
Nee, die knuppel ik neer.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee jij sleept de kinderen mee die anderen niet in de speeltuin hebben gedumpt
Korte pootjesquote:Op zondag 9 februari 2025 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Anderhalf uur gelopen, maar 8000 stappen. Wat is mis met mij.
Krijsende kutkinderen zijn overal kut.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef Nattekat het volgende:
En gezien jullie zo graag een klacht willen: krijsende kutkinderen die de winkel mee in genomen zijn ipv in de speeltuin zijn gedumpt.
Goed bezigquote:Op zondag 9 februari 2025 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Anderhalf uur gelopen, maar 8000 stappen. Wat is mis met mij.
Zelf de naan maken is echt een verschil.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:36 schreef Karzai het volgende:
ajax heeft gewonnen en staat nu op 1, even mijn bedje verschonen en een curry maken
[ afbeelding ]
Waren ze zo lekker als uit dat ene netje?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Heb wel even vijf minuutjes op een bankje mandarijntjes zitten eten.
En heb even bij het mausoleum gestaan.
ik ben niet zo goed in brood bakken, heb je een goed recept voor mij. die verse van het indiase restaurant zijn wel een stuk lekkerder. tis nu even behelpen deze zijn ook niet slechtquote:Op zondag 9 februari 2025 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelf de naan maken is echt een verschil.
women??quote:Op zondag 9 februari 2025 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij is dit hoe het is om met @bitterbal samen te women
quote:Op zondag 9 februari 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, even wat schrijven over de geschiedenis van Praag en wat toeristische puntjes. Dan heb ik vandaag alles gedaan wat ik wilde doen
De enige echte Turbojoekser natuurlijkquote:Op zondag 9 februari 2025 17:23 schreef kwiwi het volgende:
Heb nog steeds geen nieuwe mixer gekocht, zoveel keuze
Kitchenaid, de rest is kitchenaids.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:23 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon niet naar kijkenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
Uch lastig om de kabels achter de tv nu netjes weg te werken.
Snap niet dat ik nog geen carriere in de marketing ben begonnenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kitchenaid, de rest is kitchenaids.
Neequote:Op zondag 9 februari 2025 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waren ze zo lekker als uit dat ene netje?
Heb je wel een selectie?quote:Op zondag 9 februari 2025 17:23 schreef kwiwi het volgende:
Maar het is nu zo duidelijk te zien als je de woonkamer in loopt. Hij hangt sinds paar uurtjes aan een beugel.quote:
Heb een boekje over bakken. Enige dat ik daaruit maak is de naan eigenlijk, lol.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in brood bakken, heb je een goed recept voor mij. die verse van het indiase restaurant zijn wel een stuk lekkerder. tis nu even behelpen deze zijn ook niet slecht
Mja wilde eigenlijk de KitchenAid met sterkere motor, voor brooddeeg. Maar dat ding is gelijk weer zo groot omdat het dan niet het standaard model isquote:
vuil is er allang af in de cola maar de roestigheid blijft. Nu maar even met een mes af geschraapt.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een beetje roestig ja. Maar even in de cola gemikt.
Hmmquote:Op zondag 9 februari 2025 17:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja wilde eigenlijk de KitchenAid met sterkere motor, voor brooddeeg. Maar dat ding is gelijk weer zo groot omdat het dan niet het standaard model isDus ben aan het kijken of er niet een kleinere met sterkere motor bestaat die goede reviews heeft, eventueel van een ander merk.
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wacht nog op een afstandsbediening die mensen kan uit zetten
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
Boompjes en plantjes in de tuin gesnoeid, kliko weer volEn zelfs als mijn bed opgemaakt terwijl het nog voor etenstijd is
Zou dat misbruiken.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wacht nog op een afstandsbediening die mensen kan uit zetten
Die rechtse is gewoon mijn standaard werkdagquote:Op zondag 9 februari 2025 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Nou? Welke wordt het?
Boompjes en plantjes in de tuin gesnoeid, kliko weer volEn zelfs als mijn bed opgemaakt terwijl het nog voor etenstijd is
Geen scheurgras? @Haagsquote:Op zondag 9 februari 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
Gratis knipbeurt?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben na de Ikea achtervolgd. Ze waren ook bij de autowas
Some say...quote:
Fris geknipt voor de naderende lentequote:
quote:
Ik moet eigenlijk wel naar de kapper, zeker met het oog op de uitvaart van mijn oom over een aantal dagen..quote:
Je oom merkt toch niets meer van je lange haar.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet eigenlijk wel naar de kapper, zeker met het oog op de uitvaart van mijn oom over een aantal dagen..
Hij niet, maar mijn vader en de rest van de familie natuurlijk welquote:Op zondag 9 februari 2025 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je oom merkt toch niets meer van je lange haar.
Optimist.quote:
Die ene die jou net achtervolgde had gewoon de livestream aangezet, was vermakelijk om dat gekneus te zienquote:Op zondag 9 februari 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben heel blij dat niemand gezien heeft hoe ik net bezig was met dat wasrek uit de verpakking halen.
*angstvallig om zich heen kijkt*quote:Op zondag 9 februari 2025 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ene die jou net achtervolgde had gewoon de livestream aangezet, was vermakelijk om dat gekneus te zien
Dat denk jij.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben heel blij dat niemand gezien heeft hoe ik net bezig was met dat wasrek uit de verpakking halen.
Was het er zo eentje waarbij het plastic om elk drooglijntje gesealed was?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Er is een speciale plek in de hel voor diegenen die dat bedacht hebben.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was het er zo eentje waarbij het plastic om elk drooglijntje gesealed was?
Dat heeft u goed geraden.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was het er zo eentje waarbij het plastic om elk drooglijntje gesealed was?
Dan heb ik er wel een MI bij van hoe dat eruit moet hebben gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, goed plan.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou wat een levendig topic was het weer vandaag![]()
Welterusten allen
O ja, morgen weer nieuwe lakens op bed doen. Nu al zin inquote:Op zondag 9 februari 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
Ben wel blij nu dat ik mijn bed vanmiddag al had opgemaakt, kan ik straks gewoon lekker in bed gaan liggen ipv dat er eerst nog een halve work-out is
Ik leef met je mee.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, morgen weer nieuwe lakens op bed doen. Nu al zin in
Kun je daarna wel in een lekker vers bedje slapenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je verkeerde dingetjes gegeten?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik vond iedereen hier gewoon saai.
@Budapestenaar, daar zullen al die carnaval figuren wel heen zijn gegaanquote:Het centrum van Breda stroomde zondag weer vol met fluorescerende skipakken en een hoop bontjes voor de klûntochten. Het Friese voorfeest op carnaval is inmiddels een ware traditie die inmiddels ook Friesland heeft bereikt. ,,Ik ben een echte Friezin en dit is de dag dat ik me super voel.”
Wie zondag over de Grote Markt loopt, kan eigenlijk maar één conclusie trekken: de gemiddelde Bredanaar zou het liefst elke week carnaval vieren. Alle 6000 kaarten zijn uitverkocht en voorzitter Hetty Pellenaars vermoedt dat er in totaal zo’n 10.000 mensen door het centrum hossen.
Je hebt niet iets gegeten dat je normaal niet eet?quote:
Of gewoon nietquote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |