Die rechtse is gewoon mijn standaard werkdagquote:Op zondag 9 februari 2025 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Nou? Welke wordt het?
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
Boompjes en plantjes in de tuin gesnoeid, kliko weer volEn zelfs als mijn bed opgemaakt terwijl het nog voor etenstijd is
Geen scheurgras? @Haagsquote:Op zondag 9 februari 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
Boompjes en plantjes in de tuin gesnoeid, kliko weer volEn zelfs als mijn bed opgemaakt terwijl het nog voor etenstijd is
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
Gratis knipbeurt?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben na de Ikea achtervolgd. Ze waren ook bij de autowas
Some say...quote:
Fris geknipt voor de naderende lentequote:
quote:
Ik moet eigenlijk wel naar de kapper, zeker met het oog op de uitvaart van mijn oom over een aantal dagen..quote:
Je oom merkt toch niets meer van je lange haar.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet eigenlijk wel naar de kapper, zeker met het oog op de uitvaart van mijn oom over een aantal dagen..
Hij niet, maar mijn vader en de rest van de familie natuurlijk welquote:Op zondag 9 februari 2025 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je oom merkt toch niets meer van je lange haar.
Optimist.quote:
Die ene die jou net achtervolgde had gewoon de livestream aangezet, was vermakelijk om dat gekneus te zienquote:Op zondag 9 februari 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben heel blij dat niemand gezien heeft hoe ik net bezig was met dat wasrek uit de verpakking halen.
*angstvallig om zich heen kijkt*quote:Op zondag 9 februari 2025 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ene die jou net achtervolgde had gewoon de livestream aangezet, was vermakelijk om dat gekneus te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |