Ahja logischquote:Op zondag 9 februari 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Het is veel drukker dan de vorige keer dat ik hier was. Help
Wel een ongeluk gebeurd op de A4, vast iemand die op weg was naar de ikea en gesneuveld is.
Wat doe je jezelf ook weer aanquote:Op zondag 9 februari 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Het is veel drukker dan de vorige keer dat ik hier was. Help
Wel een ongeluk gebeurd op de A4, vast iemand die op weg was naar de ikea en gesneuveld is.
Ik ben het gevaar voor andere mensenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf ook weer aan
wat doet hij ons ook weer aanquote:Op zondag 9 februari 2025 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf ook weer aan
Mijn wijn is niet goedkoopquote:Op zondag 9 februari 2025 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zitten thuis naast de airfryer met wat goedkope wijn of biertjes op Fok!
Kan ook dat er ineens heel veel dooie zijn gevallenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja logisch
Hier is het rustig, dus dan moet het ergens anders drukker zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zo hard heeft het hier niet gevroren, dus zal wel meevallen met dooienquote:Op zondag 9 februari 2025 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan ook dat er ineens heel veel dooie zijn gevallen
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer even een flink stuk gelopen in de stad5,91 km zelfs
Nice! Eentje uit de Romeinse tijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo hard heeft het hier niet gevroren, dus zal wel meevallen met dooien
Gezelliequote:Op zondag 9 februari 2025 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Immer gezellie mozzarellie in Zuid Afrika
Wel een beetje roestig ja. Maar even in de cola gemikt.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nice! Eentje uit de Romeinse tijd!
Stoppen dan maar met ontwikkelingshulp, eens kijken hoe snel ze dan bijdraaien.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Immer gezellie mozzarellie in Zuid Afrika
quote:
Witquote:Op zondag 9 februari 2025 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke wijn drink je zo op gewone dagen?
Heeft the Donald zojuist gedaanquote:Op zondag 9 februari 2025 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stoppen dan maar met ontwikkelingshulp, eens kijken hoe snel ze dan bijdraaien.
Wat nou weer?quote:
Doen ze dat niet allemaal?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Tay Tay negerbaby's zou eten.
Die grote sterren eten ze toch in alle kleuren en vormen?quote:
ja om zo jong te blijven toch?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die grote sterren eten ze toch in alle kleuren en vormen?
Ja Swiftie is stiekem ook al 150 jaar oudquote:
Lijkt?!quote:Op zondag 9 februari 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou weer?![]()
Een anders denkende mevrouw die lijkt op Taylor Swift?
quote:
Adrenochromequote:Op zondag 9 februari 2025 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat dan nogquote:Op zondag 9 februari 2025 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lijkt?!
Doppelgängers
[ afbeelding ]
Golvend blond haar en rood geverfde lippen?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lijkt?!
Doppelgängers
[ afbeelding ]
quote:
Dertien in een dozijn Amerikaans agrarisch meisje.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lijkt?!
Doppelgängers
[ afbeelding ]
Kan niet missen.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Golvend blond haar en rood geverfde lippen?
Groene babyspinaziequote:Op zondag 9 februari 2025 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben vergeten om te checken welke fitting mijn lamp was, dus dat was ook weer een groot succesquote:
Dit is onmannelijk.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben vergeten om te checken welke fitting mijn lamp was, dus dat was ook weer een groot succes
Gewoon geen kinderen mee nemen.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef Nattekat het volgende:
En gezien jullie zo graag een klacht willen: krijsende kutkinderen die de winkel mee in genomen zijn ipv in de speeltuin zijn gedumpt.
Hij sleept altijd alles meequote:Op zondag 9 februari 2025 16:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon geen kinderen mee nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |