Doen ze dat niet allemaal?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Tay Tay negerbaby's zou eten.
Die grote sterren eten ze toch in alle kleuren en vormen?quote:
ja om zo jong te blijven toch?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die grote sterren eten ze toch in alle kleuren en vormen?
Ja Swiftie is stiekem ook al 150 jaar oudquote:
Lijkt?!quote:Op zondag 9 februari 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou weer?![]()
Een anders denkende mevrouw die lijkt op Taylor Swift?
quote:
Adrenochromequote:Op zondag 9 februari 2025 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat dan nogquote:Op zondag 9 februari 2025 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lijkt?!
Doppelgängers
[ afbeelding ]
Golvend blond haar en rood geverfde lippen?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lijkt?!
Doppelgängers
[ afbeelding ]
quote:
Dertien in een dozijn Amerikaans agrarisch meisje.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lijkt?!
Doppelgängers
[ afbeelding ]
Kan niet missen.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Golvend blond haar en rood geverfde lippen?
Groene babyspinaziequote:Op zondag 9 februari 2025 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben vergeten om te checken welke fitting mijn lamp was, dus dat was ook weer een groot succesquote:
Dit is onmannelijk.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben vergeten om te checken welke fitting mijn lamp was, dus dat was ook weer een groot succes
Gewoon geen kinderen mee nemen.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef Nattekat het volgende:
En gezien jullie zo graag een klacht willen: krijsende kutkinderen die de winkel mee in genomen zijn ipv in de speeltuin zijn gedumpt.
Hij sleept altijd alles meequote:Op zondag 9 februari 2025 16:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon geen kinderen mee nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |