*angstvallig om zich heen kijkt*quote:Op zondag 9 februari 2025 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ene die jou net achtervolgde had gewoon de livestream aangezet, was vermakelijk om dat gekneus te zien
Dat denk jij.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben heel blij dat niemand gezien heeft hoe ik net bezig was met dat wasrek uit de verpakking halen.
Was het er zo eentje waarbij het plastic om elk drooglijntje gesealed was?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben heel blij dat niemand gezien heeft hoe ik net bezig was met dat wasrek uit de verpakking halen.
Er is een speciale plek in de hel voor diegenen die dat bedacht hebben.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was het er zo eentje waarbij het plastic om elk drooglijntje gesealed was?
Dat heeft u goed geraden.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was het er zo eentje waarbij het plastic om elk drooglijntje gesealed was?
Dan heb ik er wel een MI bij van hoe dat eruit moet hebben gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, goed plan.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou wat een levendig topic was het weer vandaag![]()
Welterusten allen
O ja, morgen weer nieuwe lakens op bed doen. Nu al zin inquote:Op zondag 9 februari 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
Ben wel blij nu dat ik mijn bed vanmiddag al had opgemaakt, kan ik straks gewoon lekker in bed gaan liggen ipv dat er eerst nog een halve work-out is
Ik leef met je mee.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, morgen weer nieuwe lakens op bed doen. Nu al zin in
Kun je daarna wel in een lekker vers bedje slapenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je verkeerde dingetjes gegeten?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik vond iedereen hier gewoon saai.
@Budapestenaar, daar zullen al die carnaval figuren wel heen zijn gegaanquote:Het centrum van Breda stroomde zondag weer vol met fluorescerende skipakken en een hoop bontjes voor de klûntochten. Het Friese voorfeest op carnaval is inmiddels een ware traditie die inmiddels ook Friesland heeft bereikt. ,,Ik ben een echte Friezin en dit is de dag dat ik me super voel.”
Wie zondag over de Grote Markt loopt, kan eigenlijk maar één conclusie trekken: de gemiddelde Bredanaar zou het liefst elke week carnaval vieren. Alle 6000 kaarten zijn uitverkocht en voorzitter Hetty Pellenaars vermoedt dat er in totaal zo’n 10.000 mensen door het centrum hossen.
Je hebt niet iets gegeten dat je normaal niet eet?quote:
Of gewoon nietquote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |