SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2025 00:50:37 ]![]()
Altijd fit op 31 februari
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vat er nog eentje jongens."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vanaf maandag hier bij de Aldi bier van Stadshaven in de aanbieding @hemarookworst
Wel ff paar halen denk ik
Geen Aldi hierquote:Op zondag 9 februari 2025 00:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vanaf maandag hier bij de Aldi bier van Stadshaven in de aanbieding @:hemarookworst
Wel ff paar halen denk ik
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gewoon 33 cl. Valt mee dus.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Geen Laidel hierquote:![]()
Nou ja, wel verschillende op 20-30 minuten fietsen en met de auto dus minder maar niet op het lokale winkelcentrum dus.
Zou de Aldi hier graag inruilen voor een Laidel wel."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
De week ervoor kan ik ook al niet omdat ik dan in Spanje zit. Hebben we de halve maand mei al gebolkt en dan hebben we hema nog niet eens gevraagdquote:Op zondag 9 februari 2025 00:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
trouwens, 17 mei kan ik niet dan is mijn zusje jarigmaar dan heb ik een andere afspraak
![]()
Gaat goed zo."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heb ze hier beide in de buurtquote:Op zondag 9 februari 2025 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen Laidel hier![]()
Nou ja, wel verschillende op 20-30 minuten fietsen en met de auto dus minder maar niet op het lokale winkelcentrum dus.
Zou de Aldi hier graag inruilen voor een Laidel wel.kom er bijna nooit
![]()
![]()
Ik ga wel vaak naar de Aldi, eigenlijk voor alle basics. Niet dat dat an sich zo veel goedkoper is dan de eigen merken van de Appie of de Jumbo die hier ook zitten maar je flikkert gewoon veel minder luxe dingetjes in je kar die je eigenlijk niet wilde kopen.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb ze hier beide in de buurtkom er bijna nooit
Eind April en mei is wel een weggaan maand maar heb geen vakantie gepland en ook geen jarigen in de familiequote:Op zondag 9 februari 2025 00:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De week ervoor kan ik ook al niet omdat ik dan in Spanje zit. Hebben we de halve maand mei al gebolkt en dan hebben we hema nog niet eens gevraagd![]()
Gaat goed zo.Uw ADH vitamine Worst
zeker wel meer tochquote:Op zondag 9 februari 2025 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
En is die meet alleen wij 3en? Mag wel meer![]()
![]()
Het idee is wel om 'm wat groter te maken jaquote:Op zondag 9 februari 2025 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
En is die meet alleen wij 3en? Mag wel meer![]()
Amy was er ook wel voor in volgens mij."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Liefste half DTS natuurlijk![]()
Wij gaan allemaal meequote:Op zondag 9 februari 2025 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
En is die meet alleen wij 3en? Mag wel meer
Trust nobody![]()
Met bolkers in koeien-onesies en zo![]()
misschien helpt het als we een datum prikken dan kunnen we dat gewoon regelmatig onder de aandacht brengen en de aanmeldingen bijhouden![]()
![]()
Moeten jullie wel allemaal ff een Schrobbelèr proeven ook.
Niet zo bedoeldquote:Op zondag 9 februari 2025 00:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat klonk eerder dreigend dan uitnodigendUw ADH vitamine Worst
heb ik gewoon in huisquote:Op zondag 9 februari 2025 00:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kan op zich allebei welquote:Op zondag 9 februari 2025 00:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
welke dag doen we Hema? 24 of 31 meiUw ADH vitamine Worst
Dat spul is eigenlijk niet te zuipen dus je moet zorgen dat je een groot glas pils bij de hand hebt om het weg te spoelen.
Tenminste, zo doen wij dat altijd."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
op zondag ochtend in de koffie vind ik het wel lekkerquote:Op zondag 9 februari 2025 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat spul is eigenlijk niet te zuipen dus je moet zorgen dat je een groot glas pils bij de hand hebt om het weg te spoelen.
Tenminste, zo doen wij dat altijd.half/half en met slagroom
![]()
Nou dat klinkt veel belovendquote:Op zondag 9 februari 2025 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tenminste, zo doen wij dat altijd.Uw ADH vitamine Worst
Dan stel ik voor dat we 'm inschieten op 31 mei.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:39 schreef Harrie het volgende:
Grrrrrrrr welke dag doen we want als we geen datum hebben komt er niks van"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het is een kruidenbitter, die zijn niet gemaakt om lekker te zijn.quote:
Lekker laat donker die dagquote:Op zondag 9 februari 2025 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat we 'm inschieten op 31 mei.Uw ADH vitamine Worst
Vermoedelijk heb ik dan geen slokdarm meerquote:Op zondag 9 februari 2025 00:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[ afbeelding ]Trust nobody![]()
De uitvinder van Schrobbelèr ging ook opzettelijk op zoek naar een formule waar de maag nog nét tegen kon.
Zojuist terug met mijn vrouw van de musical 'Moulin Rouge'. Als cadeautje gegevenMaar WOW
Wat een show zeg!
![]()
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
is niet zo sterk johquote:Op zondag 9 februari 2025 00:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vermoedelijk heb ik dan geen slokdarm meer![]()
![]()
Eigenlijk is het spul om mee te schrobbenquote:Op zondag 9 februari 2025 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De uitvinder van Schrobbelèr ging ook opzettelijk op zoek naar een formule waar de maag nog nét tegen kon.Uw ADH vitamine Worst
Slechts 21,5% maar het is niet de alcohol die het zwaar maaktquote:
daarom zuip ik het alleen in de koffiequote:Op zondag 9 februari 2025 00:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Slechts 21,5% maar het is niet de alcohol die het zwaar maakt![]()
![]()
Van tevoren ook een etentje geregeld bij 'Humpries'. Ergens onder de grond in UtrechtWas helemaal in dezelfde stijl (toevallig)
![]()
![]()
Avondje geslaagd denk ik zo!
Dat lijkt mij wel jaquote:Op zondag 9 februari 2025 00:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Van tevoren ook een etentje geregeld bij 'Humpries'. Ergens onder de grond in UtrechtWas helemaal in dezelfde stijl (toevallig)
![]()
![]()
Avondje geslaagd denk ik zo!![]()
![]()
Om ergens in te flikkeren is het (mede omdat het zo sterk smaakt) prima spul ja. Eigenlijk zouden ze bij La Trappe eens een quadrupel moeten maken die op Schrobbeler-vaten heeft liggen rijpen.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarom zuip ik het alleen in de koffie
Zou een winner zijn.
gooi het in de ideeënbus wie weet krijg je wel een pallet als het eenmaal gerijpt isquote:Op zondag 9 februari 2025 00:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om ergens in te flikkeren is het (mede omdat het zo sterk smaakt) prima spul ja. Eigenlijk zouden ze bij La Trappe eens een quadrupel moeten maken die op Schrobbeler-vaten heeft liggen rijpen.
Zou een winner zijn.![]()
![]()
![]()
Maar goed, we gaan dus inzetten op 31 mei voor de Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet met afsluiting in de Nacht.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
31 mei Mikey!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ben daar te skeer voor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
OP meteen aangepastquote:Op zondag 9 februari 2025 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, we gaan dus inzetten op 31 mei voor de Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet met afsluiting in de Nacht.![]()
![]()
![]()
Waar onschuldig een keertje naar Nachtdieren kijken toe kan leidenUw ADH vitamine Worst
Alleen al die reis is mijn halve weekbudget
R.I.P DTS.![]()
Goedkoop gaat het niet worden nee, alleen al de entree voor de Nacht.
Ik heb geen vakantiegeld, daarom ga ik nooit op vakantieUw ADH vitamine Worst
wat vragen ze daar om je door te laten danquote:Op zondag 9 februari 2025 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goedkoop gaat het niet worden nee, alleen al de entree voor de Nacht.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb geen vakantiegeld, daarom ga ik nooit op vakantie![]()
![]()
Bel ze even nu, ze zijn nu openquote:Op zondag 9 februari 2025 00:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat vragen ze daar om je door te laten danUw ADH vitamine Worst
Krijgen in de vorm van IKB aan het eind van het jaarquote:Uw ADH vitamine Worst
32 euro en daar krijg je dan 4 consumptietokens bijquote:Op zondag 9 februari 2025 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bel ze even nu, ze zijn nu open![]()
![]()
32 eu, maar dan krijg je wel 4 muntjes.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat vragen ze daar om je door te laten dan
Da's hun verdienmodel zo'n beetje dus. Iedereen die daar binnenkomt na 3 uur is toch al toeter en maakt die munten toch nooit op![]()
Wij hadden vroeger altijd een stapeltje munten liggen van de nacht thuis, m'n neefjes die er tot een paar jaar geleden ook altijd terecht kwamen als alles dicht was precies hetzelfde verhaal.
En als hij er nog werkt, geen idee, kan je ook nog met Jhonny van Beukering op de foto toch.
https://www.gelderlander.(...)egse-vader~a958723d/"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Goedkoper dan de Eftelingquote:Op zondag 9 februari 2025 00:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
32 euro en daar krijg je dan 4 consumptietokens bijUw ADH vitamine Worst
De rest van het programma moet nog wat vorm krijgen dus maar de afsluiter staatquote:Op zondag 9 februari 2025 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
32 eu, maar dan krijg je wel 4 muntjes.
Da's hun verdienmodel zo'n beetje dus. Iedereen die daar binnenkomt na 3 uur is toch al toeter en maakt die munten toch nooit op![]()
Wij hadden vroeger altijd een stapeltje munten liggen van de nacht thuis, m'n neefjes die er tot een paar jaar geleden ook altijd terecht kwamen als alles dicht was precies hetzelfde verhaal.![]()
![]()
Precies.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
De rest van het programma moet nog wat vorm krijgen dus maar de afsluiter staat
32 euro voor een kroeg?
R.I.P DTS.![]()
Nachtclub!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Laatste keer dat ik er was, dat zal 15 jaar oid geleden zijn was het 10 eu voor een slagroomtietquote:Op zondag 9 februari 2025 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
Al zal tetten likken nog wat kosten bovenop
Ooh ! En dan mag je er ook gelijk wat mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ja, voor 10 eu mocht je slagroom van een tiet aflikken danquote:Op zondag 9 februari 2025 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ooh ! En dan mag je er ook gelijk wat mee.
Er komt ergens deze lente trouwens in Rotterdam een nieuwe stripclub met alleen mannelijke strippers
Uw ADH vitamine Worst
Ok, daar gaan we in mei 2096 dan wel naar toe.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
Er komt ergens deze lente trouwens in Rotterdam een nieuwe stripclub met alleen mannelijke strippers
Misschien wat voor @MizzezAmyquote:Op zondag 9 februari 2025 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
Er komt ergens deze lente trouwens in Rotterdam een nieuwe stripclub met alleen mannelijke strippersUw ADH vitamine Worst
de 3de kan ik niet, dan heb ik een crematiequote:Op zondag 9 februari 2025 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ok, daar gaan we in mei 2096 dan wel naar toe.![]()
![]()
Dat kan thuis ook.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, voor 10 eu mocht je slagroom van een tiet aflikken danThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is het een stripclub?quote:Op zondag 9 februari 2025 00:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was, dat zal 15 jaar oid geleden zijn was het 10 eu voor een slagroomtietTrust nobody![]()
Ik bedenk me net dat ik dan ook een afspraak heb voor een quadrupel bypass ja.....quote:Op zondag 9 februari 2025 01:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
de 3de kan ik niet, dan heb ik een crematie"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dan zijn we allemaal non binair geworden en maak het allemaal niks uitquote:Op zondag 9 februari 2025 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ok, daar gaan we in mei 2096 dan wel naar toe.Uw ADH vitamine Worst
NACHTCLUB!quote:
Jaren geleden in Kroatië in zo iets geweest.
Ik was 18 mijn broer van 16 meegenomen kon daar gewoon die keek zijn ogen uit
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Mikey op 09-02-2025 01:24:27 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
daarom.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan zijn we allemaal non binair geworden en maak het allemaal niks uit"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik dan ook een afspraak heb voor een quadrupel bypass ja.....
Uw ADH vitamine Worst
Wel ook veel tomaat en rode ui. Ui en tomaat zijn wmb soberso basisingredienten voor een goede burger.quote:
Eerder Rooie Oortjes en Joop Klepzeiker-niveau.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja met Donald Duck en Jan, Jans en de Kinderen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Pardon lulquote:Op zondag 9 februari 2025 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerder Rooie Oortjes en Joop Klepzeiker-niveau.![]()
Snel reisje naar Las Vegas boeken en naar Heat Attack Grill gaan danquote:Op zondag 9 februari 2025 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel ook veel tomaat en rode ui. Ui en tomaat zijn wmb soberso basisingredienten voor een goede burger.Uw ADH vitamine Worst
Ook al zo'n toppertje.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zullen we eerst de Tilburg DTS-meet doen?quote:Op zondag 9 februari 2025 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Snel reisje naar Las Vegas boeken en naar Heat Attack Grill gaan dan
juistquote:Op zondag 9 februari 2025 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zullen we eerst de Tilburg DTS-meet doen?Eye on the Ball
![]()
Jij moet ook gewoon komen!quote:
Een heerlijke brede DTS-meet! Deelname aan bezoek van de Nacht niet verplicht
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr
🟩 @hemarookworst
🟩 @Harrie
🟨 @MizzezAmy
🟨 @HappyCharly
🟩 = Komt zeker![]()
🟨 = Komt bijna zeker![]()
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij de Nacht
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2025 01:19:07 ]![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 01:18 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟨 @:MizzezAmy
🟨 @:HappyCharly
🟩 = Komt zeker![]()
Planning:
ik ga nu eerst proberen te slapen maar ik zal wel proberen die post regelmatig up2date te houden en regelmatig te herhalen zodat het een groot succes gaat wordenquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga mee doenquote:Op zondag 9 februari 2025 01:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ga nu eerst proberen te slapen maar ik zal wel proberen die post regelmatig up2date te houden en regelmatig te herhalen zodat het een groot succes gaat worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laap slekker voor nu."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
welterustenquote:Op zondag 9 februari 2025 01:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga mee doen![]()
Laap slekker voor nu.![]()
![]()
31 mei al in de agenda staan?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bestaan die heart attack burger kettens nog.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Friet bakken in reuzel.quote:Op het menu staan de "Single", "Double", "Triple", en "Quadruple Bypass" hamburgers, die 230 tot 910 gram vlees bevatten. De grootste hamburger bevat 33.000 kilojoule. De friet wordt gebakken in reuzel, zowat het ongezondste vet dat er bestaat. Verder verkoopt men sigaretten zonder filter, bier, sterkedrank en frisdranken die veel suiker bevatten. Lightproducten ontbreken.![]()
![]()
Weet je hoe lekker?
![]()
![]()
Heb je niet een hele grote logeerkamer?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bestaan die heart attack burger kettens nog.
Uw ADH vitamine Worst
Mooi! Kan je er meteen de DTS-Tilburg-Meet in zetten op die datum!quote:Op zondag 9 februari 2025 01:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Even kijken, ja ik heb 31 mei in mijn agenda."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik kom helaas waarschijnlijk nooit in Amerika anders zou ik dat willen proberen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel een bank waar ik 2 mensen kwijt kan, anders wordt het op de vloer slapen (matjes not provided)quote:Op zondag 9 februari 2025 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je niet een hele grote logeerkamer?
Iedereen bij jou in bed.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel een bank waar ik 2 mensen kwijt kan, anders wordt het op de vloer slapen (matjes not provided)They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Allemaal dts baby’s 9 maanden later.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denk eerder DTS-spugerij een paar úúr later.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
BESTE GAME EVAH!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hoop dat ze snel klaar zijn met GTA6 zodat ze RDR3 kunnen makenquote:![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ik nog leef als RDR3 klaar is, en Half Life 3, en Elder Scrolls 6, en Fallout 5quote:Op zondag 9 februari 2025 01:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoop dat ze snel klaar zijn met GTA6 zodat ze RDR3 kunnen maken![]()
![]()
![]()
Oké, zal ik doen, maar nog met een slag om de arm.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi! Kan je er meteen de DTS-Tilburg-Meet in zetten op die datum!![]()
![]()
Volgens mij is Rockstar al bezig met RDR3, maar is momenteel op een lager pitje omdat GTA6 binnenkort uit moet komenquote:Op zondag 9 februari 2025 01:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog leef als RDR3 klaar is, en Half Life 3, en Elder Scrolls 6, en Fallout 5
Enkel bruiloften en uitvaarten gelden als geldig excuus om af te zeggen.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Oké, zal ik doen, maar nog met een slag om de arm.
Die grote studio's zijn altijd wel op eoa manier 'bezig' met de volgende iteratie van hun franchises, maar je hebt 'bezig' zijn en 'we hebben besloten dat we het echt gaan maken en er een miljoenenbudget en tig jaar ontwikkelingstijd tegenaan flikkeren'.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens mij is Rockstar al bezig met RDR3, maar is momenteel op een lager pitje omdat GTA6 binnenkort uit moet komen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien wat voor @:mizzezamy![]()
Dank voor deze tip, ik zet het in de agenda
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik zet het in de agenda! Precies in een vrij weekend geplandquote:Op zondag 9 februari 2025 01:18 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 = Komt zeker![]()
Planning:
Zet 31 mei er ook ff in meteen:quote:Op zondag 9 februari 2025 01:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Dank voor deze tip, ik zet het in de agendaquote:Op zondag 9 februari 2025 01:18 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 = Komt zeker![]()
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij de Nacht"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb net ontdekt dat je met een scheut limoncello je witbiertje nóg lekkerder maakt trouwens.
Zou mooi zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 01:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoop dat ze snel klaar zijn met GTA6 zodat ze RDR3 kunnen maken![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Laatste laatste laatste nu aan het doen. *hips*quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Laatste wijntje hier.....quote:Op zondag 9 februari 2025 01:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laatste laatste laatste nu aan het doen. *hips*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 01:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Laatste wijntje hier.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje radlerachtig, maar dan sterker?quote:Op zondag 9 februari 2025 01:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb net ontdekt dat je met een scheut limoncello je witbiertje nóg lekkerder maakt trouwens.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Radlerachtig maar dan voor volwassenen iddquote:Op zondag 9 februari 2025 01:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beetje radlerachtig, maar dan sterker?![]()
Ik heb aardig wat bacardi spiced upThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar goed, ik moet morgenmiddag schobbeler drinken, dus snel slapen
Trusten amy tot zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Woei! Da's serieuze shizzle!quote:Op zondag 9 februari 2025 02:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar goed, ik moet morgenmiddag schobbeler drinken, dus snel slapen![]()
Laap slekker.
Wat heeft PSV gedaan grrrrrrThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dikke KUT hebben ze gedaanquote:
Alweer
R.I.P DTS.![]()
Tis net Feyenoord.quote:
Stolk."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Truequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-02-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1229 / +165 / +0 / 4064 / 4304
2. Harrie / 408 / +26 / +18 / 1240 / 1383
3. KillemWieft / 326 / +63 / +0 / 241 / 357
4. sp3c / 306 / +24 / +0 / 195 / 272
5. mascara-klodder / 264 / +15 / +0 / 285 / 383
6. DJMO / 212 / +78 / +0 / 231 / 325
7. Dr.Mikey / 191 / +46 / +15 / 263 / 355
8. _UserName_ / 132 / +5 / +0 / 241 / 296
9. mario390 / 125 / +0 / +0 / 340 / 415
10. Rob / 113 / +56 / +0 / 55 / 78
11. Pinnenmutske / 110 / +13 / +1 / 490 / 591
12. drakin / 107 / +0 / +0 / 551 / 623
13. greysbones / 106 / +0 / +0 / 1062 / 1119
14. Lovely / 91 / +13 / +0 / 900 / 997
15. HappyCharly / 90 / +3 / +3 / 581 / 654
16. sinterklaaskapoentje / 86 / +2 / +0 / 798 / 904
17. Bally-b / 82 / +0 / +0 / 57 / 81
18. ToT / 81 / +15 / +0 / 1346 / 1420
19. MizzezAmy / 80 / +10 / +1 / 482 / 557
20. maily / 74 / +6 / +0 / 1673 / 1775SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
En voor jullie is dat soort shit normaal, voor ons is het vrij schokkend.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
BolkjeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Solkje."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
WolkjeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Bölk
Was niet normaalquote:Op zondag 9 februari 2025 02:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En voor jullie is dat soort shit normaal, voor ons is het vrij schokkend.
R.I.P DTS.![]()
DolkjeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Bijna meuren bolk.
Ik ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BlokjeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
OkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BrokjeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
KolkjeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
KlokjeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
GehaktstaafThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kroket!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
FiandelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, vleeskroket![]()
R.I.P DTS.![]()
Hoe datquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
KaassouffléOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ok, nu echt meuren
Trusten grrr ik rook ook de laatste sigaretThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Trusten
![]()
R.I.P DTS.![]()
De Nachtwacht @KillemWieft en @sp3c al in tha house...?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
NeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee was een hele lange dag ik kruip er weer inquote:Op zondag 9 februari 2025 03:20 schreef Sally het volgende:
De Nachtwacht @:Killemwieft en @:sp3c al in tha house...?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten !!quote:Op zondag 9 februari 2025 03:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee was een hele lange dag ik kruip er weer inOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
NeeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
NapoleonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ElizabethWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SjalotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JankenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Louis primaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Nee koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Time to say goodnight to NapoliThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
eu die heb je doe e dopppers eens goed los
Toen ik begon met typen stond alleen Miket's reactie erquote:Op zondag 9 februari 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
eu die heb je doe e dopppers eens goed losIk heb er één en ik ben er trots op
Oquote:Op zondag 9 februari 2025 07:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Toen ik begon met typen stond alleen Miket's reactie er
Maar Gracias senoraquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
O ik zie in de OP dat er een DTS meeting komt op 31 mei. Mijn vraag...... was @Grrrrrrrr nuchter toen hij dit zei
YW lady Bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey... Een nieuwe titel? Waar heb ik die aan te danken?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Morning koeIk heb er één en ik ben er trots op
Floepte zo maar uit mijn vingersquote:Op zondag 9 februari 2025 07:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hey... Een nieuwe titel? Waar heb ik die aan te danken?
Morguh UNquote:
Hoe is het daar UN?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel oke, andere auto voor de deur en verder opzich even rustig vaarwaterTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dat is fijn, ook voor je vrouw en de kleine meidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb afgelopen nacht zo vaag gedroomd
Vage dromenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Mutske en Aapje![]()
quote:alles goed?
Ik droomde dat ik samen met Rob en nog twee mensen op vakantie was, in (zuid) Limburg. We raakten elkaar kwijt in de drukte en toen had een van die andere twee twee kamers geboekt, en Rob zat samen met hen op Eén kamer, en ik werd met een wildvreemde vrouw op een andere kamer gepropt. Er zat een balkon met doorgang naar de openbare weg (via een vijver) had waardoor meerdere gasten hun weg naar het hotel vonden via mijn kamer. Het balkon was overigens open van 08:00 tot 20:00 uur, dus tussen die tijden kon ik op het balkon roken, en anders moest ik via de receptie naar buiten.quote:
En iedereen die limburgers maar prijzen voor hun behulpzaamheid en goede zorgen om wildvreemden.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik weet niet welke pilletjes jij gebruikt maar.. IK WIL OOK!quote:Op zondag 9 februari 2025 07:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik samen met Rob en nog twee mensen op vakantie was, in (zuid) Limburg. We raakten elkaar kwijt in de drukte en toen had een van die andere twee twee kamers geboekt, en Rob zat samen met hen op Eén kamer, en ik werd met een wildvreemde vrouw op een andere kamer gepropt. Er zat een balkon met doorgang naar de openbare weg (via een vijver) had waardoor meerdere gasten hun weg naar het hotel vonden via mijn kamer. Het balkon was overigens open van 08:00 tot 20:00 uur, dus tussen die tijden kon ik op het balkon roken, en anders moest ik via de receptie naar buiten.
En iedereen die limburgers maar prijzen voor hun behulpzaamheid en goede zorgen om wildvreemden.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Goedemorgenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Oa zoloidemtartaat 10 mg en melatonine voor het slapengaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik weet niet welke pilletjes jij gebruikt maar.. IK WIL OOK!
Maar dit droomde ik tussen half zes en zeven vanmorgen toen ik al een half uur wakker was geweest.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 9 februari 2025 07:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oa zoloidemtartaat 10 mg en melatonine voor het slapengaan.
Maar dit droomde ik tussen half zes en zeven vanmorgen toen ik al een half uur wakker was geweest.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-02-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1229 / +165 / +0 / 4064 / 4304
2. Harrie / 408 / +26 / +18 / 1240 / 1383
3. KillemWieft / 385 / +63 / +59 / 245 / 368
4. sp3c / 307 / +24 / +1 / 195 / 273
5. Dr.Mikey / 287 / +46 / +111 / 270 / 371
6. mascara-klodder / 264 / +15 / +0 / 285 / 383
7. DJMO / 233 / +78 / +21 / 237 / 334
8. _UserName_ / 134 / +5 / +2 / 244 / 301
9. mario390 / 125 / +0 / +0 / 340 / 415
10. Rob / 115 / +56 / +2 / 61 / 85
11. Pinnenmutske / 110 / +13 / +1 / 491 / 593
12. drakin / 107 / +0 / +0 / 551 / 623
13. greysbones / 106 / +0 / +0 / 1062 / 1119
14. Lovely / 91 / +13 / +0 / 900 / 997
15. HappyCharly / 90 / +3 / +3 / 581 / 654
16. sinterklaaskapoentje / 86 / +2 / +0 / 798 / 904
17. Bally-b / 82 / +0 / +0 / 57 / 81
18. Sally / 81 / +25 / +32 / 75 / 101
19. ToT / 81 / +15 / +0 / 1346 / 1420
20. MizzezAmy / 80 / +10 / +1 / 482 / 557SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 07:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik samen met Rob en nog twee mensen op vakantie was, in (zuid) Limburg. We raakten elkaar kwijt in de drukte en toen had een van die andere twee twee kamers geboekt, en Rob zat samen met hen op Eén kamer, en ik werd met een wildvreemde vrouw op een andere kamer gepropt. Er zat een balkon met doorgang naar de openbare weg (via een vijver) had waardoor meerdere gasten hun weg naar het hotel vonden via mijn kamer. Het balkon was overigens open van 08:00 tot 20:00 uur, dus tussen die tijden kon ik op het balkon roken, en anders moest ik via de receptie naar buiten.
En iedereen die limburgers maar prijzen voor hun behulpzaamheid en goede zorgen om wildvreemden.
Fijn zo. Hier ook alles goedquote:
Ik sliep ook niet echt voor mijn gevoel, maar wakker was ik ook niet. En op dat soort momenten heb ik dus van dit soort idiote dromen die me bijblijven ook.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Oef, ik doe het niet zo goed als vorige maand op de lijst.. op zich goed teken wel
Nog leuke plannen voor vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter toch?quote:Op zondag 9 februari 2025 07:31 schreef _UserName_ het volgende:
Oef, ik doe het niet zo goed als vorige maand op de lijst.. op zich goed teken welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paar maanden geleden toen ik over die neerstortende vliegtuigen droomde was ook op zo'n moment. Een paar dagen later stortte er idd een vliegtuig neer.
Ik hoop niet dat deze droom ook uitkomt
*gaat vakantie naar Zuid-Limburg boeken voor DJMO en Rob*quote:Op zondag 9 februari 2025 07:33 schreef DJMO het volgende:
Paar maanden geleden toen ik over die neerstortende vliegtuigen droomde was ook op zo'n moment. Een paar dagen later stortte er idd een vliegtuig neer.
Ik hoop niet dat deze droom ook uitkomtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat word wel heel spannend danquote:Op zondag 9 februari 2025 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
*gaat vakantie naar Zuid-Limburg boeken voor DJMO en Rob*![]()
![]()
Doe maar van 26 juli tot 10 augustus. Kan ik mooi de dutch Mountain Trail wandelen.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
*gaat vakantie naar Zuid-Limburg boeken voor DJMO en Rob*Ik heb er één en ik ben er trots op
Als je niet vast zit op het balkonquote:Op zondag 9 februari 2025 07:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doe maar van 26 juli tot 10 augustus. Kan ik mooi de dutch Mountain Trail wandelen.
/Me verslikt zich in de koffiequote:Op zondag 9 februari 2025 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
Scheelt dat DJMO en ik geen vreemden van elkaar zijn
Wat moeten de mensen nu wel niet denken!
Dat we eerder eens gemeet hebben? En anders, lekker laten denkenquote:Op zondag 9 februari 2025 07:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Me verslikt zich in de koffie
Wat moeten de mensen nu wel niet denken!
Ja dat snap ik. vroeg wakker zijn is kudt en helemaal de reden waardoorquote:Op zondag 9 februari 2025 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
Ja ben er blij mee, doet me goed na 6 uur wakker te wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DJMO meet er heel veel van Fok!quote:Op zondag 9 februari 2025 07:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat we eerder eens gemeet hebben? En anders, lekker laten denken
Idd.. ben echt blij dat het rustig is nu, de kleine is al wat aan het indalen, ze wordt met 38 weken gehaald. Eerder was het nog maar de vraag of ze de 37 zou halen dus misschien wordt de 39 ook nog wel gehaald. 9/10 maart wordt nu op gemiktquote:Op zondag 9 februari 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. vroeg wakker zijn is kudt en helemaal de reden waardoor
Het wordt 2 of 11 maart.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Idd.. ben echt blij dat het rustig is nu, de kleine is al wat aan het indalen, ze wordt met 38 weken gehaald. Eerder was het nog maar de vraag of ze de 37 zou halen dus misschien wordt de 39 ook nog wel gehaald. 9/10 maart wordt nu op gemiktIk heb er één en ik ben er trots op
2 maart niet, dat zou precies 37 weken zijn, dan eerder 11 maart. Maar als we mogen kiezen 19 maart, op de da dat we 15 jaar samen zijn. Past wel bij het beeld dat we dan ook precies 2.5 jaar getrouwd zijnquote:
Je vergeet dat de bevalling ook nog spontaan kan inzetten voor ze ingeleid wordt hequote:Op zondag 9 februari 2025 07:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
2 maart niet, dat zou precies 37 weken zijn, dan eerder 11 maart. Maar als we mogen kiezen 19 maart, op de da dat we 15 jaar samen zijn. Past wel bij het beeld dat we dan ook precies 2.5 jaar getrouwd zijn
O dat is netjes, ze gaat dus gehaald worden met een keizersnee?quote:Op zondag 9 februari 2025 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Idd.. ben echt blij dat het rustig is nu, de kleine is al wat aan het indalen, ze wordt met 38 weken gehaald. Eerder was het nog maar de vraag of ze de 37 zou halen dus misschien wordt de 39 ook nog wel gehaald. 9/10 maart wordt nu op gemiktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerder een ruggenprik en inleiden. Keizersnee doen ze niet zomaar.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is netjes, ze gaat dus gehaald worden met een keizersnee?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik kan mij het bij de vrouw van UN wel voorstellen dat ze geen risico willen nemen dat ze een aanval tijdens de bevalling krijgtquote:Op zondag 9 februari 2025 07:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eerder een ruggenprik en inleiden. Keizersnee doen ze niet zomaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
True, maar dan kan er alsnog terplekke worden besloten tot een spoed keizersnede.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij het bij de vrouw van UN wel voorstellen dat ze geen risico willen nemen dat ze een aanval tijdens de bevalling krijgtIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: