Precies.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
De rest van het programma moet nog wat vorm krijgen dus maar de afsluiter staat
Nachtclub!quote:
Laatste keer dat ik er was, dat zal 15 jaar oid geleden zijn was het 10 eu voor een slagroomtietquote:Op zondag 9 februari 2025 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
Al zal tetten likken nog wat kosten bovenop
Nou ja, voor 10 eu mocht je slagroom van een tiet aflikken danquote:Op zondag 9 februari 2025 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ooh ! En dan mag je er ook gelijk wat mee.
Ok, daar gaan we in mei 2096 dan wel naar toe.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
Er komt ergens deze lente trouwens in Rotterdam een nieuwe stripclub met alleen mannelijke strippers
Misschien wat voor @MizzezAmyquote:Op zondag 9 februari 2025 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
Er komt ergens deze lente trouwens in Rotterdam een nieuwe stripclub met alleen mannelijke strippers
de 3de kan ik niet, dan heb ik een crematiequote:Op zondag 9 februari 2025 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ok, daar gaan we in mei 2096 dan wel naar toe.
Dat kan thuis ook.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, voor 10 eu mocht je slagroom van een tiet aflikken dan
Is het een stripclub?quote:Op zondag 9 februari 2025 00:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was, dat zal 15 jaar oid geleden zijn was het 10 eu voor een slagroomtiet
Ik bedenk me net dat ik dan ook een afspraak heb voor een quadrupel bypass ja.....quote:Op zondag 9 februari 2025 01:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
de 3de kan ik niet, dan heb ik een crematie
Dan zijn we allemaal non binair geworden en maak het allemaal niks uitquote:Op zondag 9 februari 2025 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ok, daar gaan we in mei 2096 dan wel naar toe.
NACHTCLUB!quote:
daarom.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan zijn we allemaal non binair geworden en maak het allemaal niks uit
quote:Op zondag 9 februari 2025 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik dan ook een afspraak heb voor een quadrupel bypass ja.....
Wel ook veel tomaat en rode ui. Ui en tomaat zijn wmb soberso basisingredienten voor een goede burger.quote:
Eerder Rooie Oortjes en Joop Klepzeiker-niveau.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja met Donald Duck en Jan, Jans en de Kinderen
Pardon lulquote:Op zondag 9 februari 2025 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerder Rooie Oortjes en Joop Klepzeiker-niveau.
Snel reisje naar Las Vegas boeken en naar Heat Attack Grill gaan danquote:Op zondag 9 februari 2025 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel ook veel tomaat en rode ui. Ui en tomaat zijn wmb soberso basisingredienten voor een goede burger.
Ook al zo'n toppertje.quote:
Zullen we eerst de Tilburg DTS-meet doen?quote:Op zondag 9 februari 2025 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Snel reisje naar Las Vegas boeken en naar Heat Attack Grill gaan dan
juistquote:Op zondag 9 februari 2025 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zullen we eerst de Tilburg DTS-meet doen?
Jij moet ook gewoon komen!quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 01:18 schreef Harrie het volgende:
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟨 @:MizzezAmy
🟨 @:HappyCharly
🟩 = Komt zeker![]()
🟨 = Komt bijna zeker![]()
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij de Nacht
ik ga nu eerst proberen te slapen maar ik zal wel proberen die post regelmatig up2date te houden en regelmatig te herhalen zodat het een groot succes gaat wordenquote:
Ik ga mee doenquote:Op zondag 9 februari 2025 01:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ga nu eerst proberen te slapen maar ik zal wel proberen die post regelmatig up2date te houden en regelmatig te herhalen zodat het een groot succes gaat worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welterustenquote:Op zondag 9 februari 2025 01:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga mee doen![]()
Laap slekker voor nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |