32 euro en daar krijg je dan 4 consumptietokens bijquote:Op zondag 9 februari 2025 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bel ze even nu, ze zijn nu open
32 eu, maar dan krijg je wel 4 muntjes.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat vragen ze daar om je door te laten dan
Goedkoper dan de Eftelingquote:Op zondag 9 februari 2025 00:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
32 euro en daar krijg je dan 4 consumptietokens bij
De rest van het programma moet nog wat vorm krijgen dus maar de afsluiter staatquote:Op zondag 9 februari 2025 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
32 eu, maar dan krijg je wel 4 muntjes.
Da's hun verdienmodel zo'n beetje dus. Iedereen die daar binnenkomt na 3 uur is toch al toeter en maakt die munten toch nooit op![]()
Wij hadden vroeger altijd een stapeltje munten liggen van de nacht thuis, m'n neefjes die er tot een paar jaar geleden ook altijd terecht kwamen als alles dicht was precies hetzelfde verhaal.
Precies.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
De rest van het programma moet nog wat vorm krijgen dus maar de afsluiter staat
Nachtclub!quote:
Laatste keer dat ik er was, dat zal 15 jaar oid geleden zijn was het 10 eu voor een slagroomtietquote:Op zondag 9 februari 2025 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
Al zal tetten likken nog wat kosten bovenop
Nou ja, voor 10 eu mocht je slagroom van een tiet aflikken danquote:Op zondag 9 februari 2025 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ooh ! En dan mag je er ook gelijk wat mee.
Ok, daar gaan we in mei 2096 dan wel naar toe.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
Er komt ergens deze lente trouwens in Rotterdam een nieuwe stripclub met alleen mannelijke strippers
Misschien wat voor @MizzezAmyquote:Op zondag 9 februari 2025 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
Er komt ergens deze lente trouwens in Rotterdam een nieuwe stripclub met alleen mannelijke strippers
de 3de kan ik niet, dan heb ik een crematiequote:Op zondag 9 februari 2025 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ok, daar gaan we in mei 2096 dan wel naar toe.
Dat kan thuis ook.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, voor 10 eu mocht je slagroom van een tiet aflikken dan
Is het een stripclub?quote:Op zondag 9 februari 2025 00:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was, dat zal 15 jaar oid geleden zijn was het 10 eu voor een slagroomtiet
Ik bedenk me net dat ik dan ook een afspraak heb voor een quadrupel bypass ja.....quote:Op zondag 9 februari 2025 01:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
de 3de kan ik niet, dan heb ik een crematie
Dan zijn we allemaal non binair geworden en maak het allemaal niks uitquote:Op zondag 9 februari 2025 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ok, daar gaan we in mei 2096 dan wel naar toe.
NACHTCLUB!quote:
daarom.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan zijn we allemaal non binair geworden en maak het allemaal niks uit
quote:Op zondag 9 februari 2025 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik dan ook een afspraak heb voor een quadrupel bypass ja.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |