is niet zo sterk johquote:Op zondag 9 februari 2025 00:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vermoedelijk heb ik dan geen slokdarm meer
Eigenlijk is het spul om mee te schrobbenquote:Op zondag 9 februari 2025 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De uitvinder van Schrobbelèr ging ook opzettelijk op zoek naar een formule waar de maag nog nét tegen kon.
Slechts 21,5% maar het is niet de alcohol die het zwaar maaktquote:
daarom zuip ik het alleen in de koffiequote:Op zondag 9 februari 2025 00:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Slechts 21,5% maar het is niet de alcohol die het zwaar maakt
Dat lijkt mij wel jaquote:Op zondag 9 februari 2025 00:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Van tevoren ook een etentje geregeld bij 'Humpries'. Ergens onder de grond in UtrechtWas helemaal in dezelfde stijl (toevallig)
![]()
![]()
Avondje geslaagd denk ik zo!
Om ergens in te flikkeren is het (mede omdat het zo sterk smaakt) prima spul ja. Eigenlijk zouden ze bij La Trappe eens een quadrupel moeten maken die op Schrobbeler-vaten heeft liggen rijpen.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarom zuip ik het alleen in de koffie
gooi het in de ideeënbus wie weet krijg je wel een pallet als het eenmaal gerijpt isquote:Op zondag 9 februari 2025 00:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om ergens in te flikkeren is het (mede omdat het zo sterk smaakt) prima spul ja. Eigenlijk zouden ze bij La Trappe eens een quadrupel moeten maken die op Schrobbeler-vaten heeft liggen rijpen.
Zou een winner zijn.
31 mei Mikey!quote:
OP meteen aangepastquote:Op zondag 9 februari 2025 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, we gaan dus inzetten op 31 mei voor de Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet met afsluiting in de Nacht.![]()
wat vragen ze daar om je door te laten danquote:Op zondag 9 februari 2025 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goedkoop gaat het niet worden nee, alleen al de entree voor de Nacht.
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb geen vakantiegeld, daarom ga ik nooit op vakantie
Bel ze even nu, ze zijn nu openquote:Op zondag 9 februari 2025 00:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat vragen ze daar om je door te laten dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |