Wel ook veel tomaat en rode ui. Ui en tomaat zijn wmb soberso basisingredienten voor een goede burger.quote:
Eerder Rooie Oortjes en Joop Klepzeiker-niveau.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja met Donald Duck en Jan, Jans en de Kinderen
Pardon lulquote:Op zondag 9 februari 2025 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerder Rooie Oortjes en Joop Klepzeiker-niveau.
Snel reisje naar Las Vegas boeken en naar Heat Attack Grill gaan danquote:Op zondag 9 februari 2025 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel ook veel tomaat en rode ui. Ui en tomaat zijn wmb soberso basisingredienten voor een goede burger.
Ook al zo'n toppertje.quote:
Zullen we eerst de Tilburg DTS-meet doen?quote:Op zondag 9 februari 2025 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Snel reisje naar Las Vegas boeken en naar Heat Attack Grill gaan dan
juistquote:Op zondag 9 februari 2025 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zullen we eerst de Tilburg DTS-meet doen?
Jij moet ook gewoon komen!quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 01:18 schreef Harrie het volgende:
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟨 @:MizzezAmy
🟨 @:HappyCharly
🟩 = Komt zeker![]()
🟨 = Komt bijna zeker![]()
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij de Nacht
ik ga nu eerst proberen te slapen maar ik zal wel proberen die post regelmatig up2date te houden en regelmatig te herhalen zodat het een groot succes gaat wordenquote:
Ik ga mee doenquote:Op zondag 9 februari 2025 01:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ga nu eerst proberen te slapen maar ik zal wel proberen die post regelmatig up2date te houden en regelmatig te herhalen zodat het een groot succes gaat worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welterustenquote:Op zondag 9 februari 2025 01:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga mee doen![]()
Laap slekker voor nu.
31 mei al in de agenda staan?quote:
Bestaan die heart attack burger kettens nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |