zeker wel meer tochquote:Op zondag 9 februari 2025 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
En is die meet alleen wij 3en? Mag wel meer
Het idee is wel om 'm wat groter te maken jaquote:Op zondag 9 februari 2025 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
Wij gaan allemaal meequote:Op zondag 9 februari 2025 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
Niet zo bedoeldquote:Op zondag 9 februari 2025 00:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat klonk eerder dreigend dan uitnodigend
heb ik gewoon in huisquote:Op zondag 9 februari 2025 00:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moeten jullie wel allemaal ff een Schrobbelèr proeven ook.
[ afbeelding ]
Kan op zich allebei welquote:Op zondag 9 februari 2025 00:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
welke dag doen we Hema? 24 of 31 mei
op zondag ochtend in de koffie vind ik het wel lekkerquote:Op zondag 9 februari 2025 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat spul is eigenlijk niet te zuipen dus je moet zorgen dat je een groot glas pils bij de hand hebt om het weg te spoelen.
Tenminste, zo doen wij dat altijd.
Nou dat klinkt veel belovendquote:Op zondag 9 februari 2025 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat spul is eigenlijk niet te zuipen dus je moet zorgen dat je een groot glas pils bij de hand hebt om het weg te spoelen.
Tenminste, zo doen wij dat altijd.
Dan stel ik voor dat we 'm inschieten op 31 mei.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:39 schreef Harrie het volgende:
Grrrrrrrr welke dag doen we want als we geen datum hebben komt er niks van
Het is een kruidenbitter, die zijn niet gemaakt om lekker te zijn.quote:
Lekker laat donker die dagquote:Op zondag 9 februari 2025 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat we 'm inschieten op 31 mei.
Vermoedelijk heb ik dan geen slokdarm meerquote:Op zondag 9 februari 2025 00:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moeten jullie wel allemaal ff een Schrobbelèr proeven ook.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |