quote:
Friet bakken in reuzel.quote:Op het menu staan de "Single", "Double", "Triple", en "Quadruple Bypass" hamburgers, die 230 tot 910 gram vlees bevatten. De grootste hamburger bevat 33.000 kilojoule. De friet wordt gebakken in reuzel, zowat het ongezondste vet dat er bestaat. Verder verkoopt men sigaretten zonder filter, bier, sterkedrank en frisdranken die veel suiker bevatten. Lightproducten ontbreken.
Heb je niet een hele grote logeerkamer?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bestaan die heart attack burger kettens nog.
Mooi! Kan je er meteen de DTS-Tilburg-Meet in zetten op die datum!quote:Op zondag 9 februari 2025 01:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Even kijken, ja ik heb 31 mei in mijn agenda.
Wel een bank waar ik 2 mensen kwijt kan, anders wordt het op de vloer slapen (matjes not provided)quote:Op zondag 9 februari 2025 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je niet een hele grote logeerkamer?
Iedereen bij jou in bed.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel een bank waar ik 2 mensen kwijt kan, anders wordt het op de vloer slapen (matjes not provided)
Denk eerder DTS-spugerij een paar úúr later.quote:
BESTE GAME EVAH!quote:
Hoop dat ze snel klaar zijn met GTA6 zodat ze RDR3 kunnen makenquote:
Ik hoop dat ik nog leef als RDR3 klaar is, en Half Life 3, en Elder Scrolls 6, en Fallout 5quote:Op zondag 9 februari 2025 01:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoop dat ze snel klaar zijn met GTA6 zodat ze RDR3 kunnen maken![]()
![]()
![]()
Oké, zal ik doen, maar nog met een slag om de arm.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi! Kan je er meteen de DTS-Tilburg-Meet in zetten op die datum!
Volgens mij is Rockstar al bezig met RDR3, maar is momenteel op een lager pitje omdat GTA6 binnenkort uit moet komenquote:Op zondag 9 februari 2025 01:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog leef als RDR3 klaar is, en Half Life 3, en Elder Scrolls 6, en Fallout 5
Enkel bruiloften en uitvaarten gelden als geldig excuus om af te zeggen.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Oké, zal ik doen, maar nog met een slag om de arm.
Die grote studio's zijn altijd wel op eoa manier 'bezig' met de volgende iteratie van hun franchises, maar je hebt 'bezig' zijn en 'we hebben besloten dat we het echt gaan maken en er een miljoenenbudget en tig jaar ontwikkelingstijd tegenaan flikkeren'.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens mij is Rockstar al bezig met RDR3, maar is momenteel op een lager pitje omdat GTA6 binnenkort uit moet komen
quote:Op zondag 9 februari 2025 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien wat voor @:mizzezamy
Ik zet het in de agenda! Precies in een vrij weekend geplandquote:Op zondag 9 februari 2025 01:18 schreef Harrie het volgende:
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟨 @:MizzezAmy
🟨 @:HappyCharly
🟩 = Komt zeker![]()
🟨 = Komt bijna zeker![]()
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij de Nacht
Zet 31 mei er ook ff in meteen:quote:Op zondag 9 februari 2025 01:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Dank voor deze tip, ik zet het in de agenda
quote:Op zondag 9 februari 2025 01:18 schreef Harrie het volgende:
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟨 @:MizzezAmy
🟨 @:HappyCharly