Fijn zo. Hier ook alles goedquote:
Ik sliep ook niet echt voor mijn gevoel, maar wakker was ik ook niet. En op dat soort momenten heb ik dus van dit soort idiote dromen die me bijblijven ook.quote:
Nog leuke plannen voor vandaag?quote:
Beter toch?quote:Op zondag 9 februari 2025 07:31 schreef _UserName_ het volgende:
Oef, ik doe het niet zo goed als vorige maand op de lijst.. op zich goed teken wel
*gaat vakantie naar Zuid-Limburg boeken voor DJMO en Rob*quote:Op zondag 9 februari 2025 07:33 schreef DJMO het volgende:
Paar maanden geleden toen ik over die neerstortende vliegtuigen droomde was ook op zo'n moment. Een paar dagen later stortte er idd een vliegtuig neer.
Ik hoop niet dat deze droom ook uitkomt
Dat word wel heel spannend danquote:Op zondag 9 februari 2025 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
*gaat vakantie naar Zuid-Limburg boeken voor DJMO en Rob*
Doe maar van 26 juli tot 10 augustus. Kan ik mooi de dutch Mountain Trail wandelen.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
*gaat vakantie naar Zuid-Limburg boeken voor DJMO en Rob*
Als je niet vast zit op het balkonquote:Op zondag 9 februari 2025 07:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doe maar van 26 juli tot 10 augustus. Kan ik mooi de dutch Mountain Trail wandelen.
/Me verslikt zich in de koffiequote:Op zondag 9 februari 2025 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
Scheelt dat DJMO en ik geen vreemden van elkaar zijn
Dat we eerder eens gemeet hebben? En anders, lekker laten denkenquote:Op zondag 9 februari 2025 07:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Me verslikt zich in de koffie
Wat moeten de mensen nu wel niet denken!
Ja dat snap ik. vroeg wakker zijn is kudt en helemaal de reden waardoorquote:Op zondag 9 februari 2025 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
Ja ben er blij mee, doet me goed na 6 uur wakker te worden
DJMO meet er heel veel van Fok!quote:Op zondag 9 februari 2025 07:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat we eerder eens gemeet hebben? En anders, lekker laten denken
Idd.. ben echt blij dat het rustig is nu, de kleine is al wat aan het indalen, ze wordt met 38 weken gehaald. Eerder was het nog maar de vraag of ze de 37 zou halen dus misschien wordt de 39 ook nog wel gehaald. 9/10 maart wordt nu op gemiktquote:Op zondag 9 februari 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. vroeg wakker zijn is kudt en helemaal de reden waardoor
Het wordt 2 of 11 maart.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Idd.. ben echt blij dat het rustig is nu, de kleine is al wat aan het indalen, ze wordt met 38 weken gehaald. Eerder was het nog maar de vraag of ze de 37 zou halen dus misschien wordt de 39 ook nog wel gehaald. 9/10 maart wordt nu op gemikt
2 maart niet, dat zou precies 37 weken zijn, dan eerder 11 maart. Maar als we mogen kiezen 19 maart, op de da dat we 15 jaar samen zijn. Past wel bij het beeld dat we dan ook precies 2.5 jaar getrouwd zijnquote:
Je vergeet dat de bevalling ook nog spontaan kan inzetten voor ze ingeleid wordt hequote:Op zondag 9 februari 2025 07:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
2 maart niet, dat zou precies 37 weken zijn, dan eerder 11 maart. Maar als we mogen kiezen 19 maart, op de da dat we 15 jaar samen zijn. Past wel bij het beeld dat we dan ook precies 2.5 jaar getrouwd zijn
O dat is netjes, ze gaat dus gehaald worden met een keizersnee?quote:Op zondag 9 februari 2025 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Idd.. ben echt blij dat het rustig is nu, de kleine is al wat aan het indalen, ze wordt met 38 weken gehaald. Eerder was het nog maar de vraag of ze de 37 zou halen dus misschien wordt de 39 ook nog wel gehaald. 9/10 maart wordt nu op gemikt
Eerder een ruggenprik en inleiden. Keizersnee doen ze niet zomaar.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is netjes, ze gaat dus gehaald worden met een keizersnee?
Ik kan mij het bij de vrouw van UN wel voorstellen dat ze geen risico willen nemen dat ze een aanval tijdens de bevalling krijgtquote:Op zondag 9 februari 2025 07:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eerder een ruggenprik en inleiden. Keizersnee doen ze niet zomaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |