SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
In een godinquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Waarin rijden mannen met een volle woeste baard?
Of vrouwen?
Waarop kun je beter vragen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Of vrouwen?
Op een motorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Vrachtwagen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Of vrouwen?
Da's meer iets voor als je hoogbejaard bent, dat je zo'n omasnor krijgt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog helemaal geen vlassig snorretje
Nou wel iets eerder hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's meer iets voor als je hoogbejaard bent, dat je zo'n omasnor krijgt.
Hoe bevalt het?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:22 schreef mschol het volgende:
ik duik zo in het middeleeuwse leven van een ridder in opleiding ofzo
een tering lange intro, draait als een zonnetje ondanks belachelijke instellingenquote:
Veel plezier ermee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
een tering lange intro, draait als een zonnetje ondanks belachelijke instellingen
de gameplay is bijzonder, vandaag eff kijken of ik verder kan komen naar het open world gedeelte, lijkt iig wel intressant, benieuwd of ik alle technieken voor vechten enzo een beetje onder de knie kan krijgen.
qls ik er een flink aantal uurtjes in kan steken is het geen weggegooide 60 euro geweest
Laatste tijd ben ik bezig met Coral Island. Lekker relaxed boer spelen op een tropisch eiland.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zal denk ik wel lukken uiteindelijk
jij nog nieuwe games aan het spelen?
Lag er laat inquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
neejoh, al superlicht buiten en tijd om in actie te komen
@Dr_Flashquote:In de VS is het al langer bekend: veel dollarbiljetten dragen sporen van cocaīne. In Nederland was het fenomeen nog nooit onderzocht. Derdejaars chemie-student Marloes zag haar kans en dook erin voor een minor bij het lectoraat Technologies for Criminal Investigations, een samenwerking tussen Saxion hogeschool in Deventer en de Politieacademie.
Eerst ontwikkelde en testte ze een methode om cocaīne op bankbiljetten aan te tonen. Daarna verzamelde ze twee maanden lang willekeurige 5- en 10-eurobiljetten uit de gewone geldcirculatie in Deventer en Enschede – van de pinautomaat tot de supermarkt. Het resultaat? Op z’n zachtst gezegd opvallend.
Niet één, niet twee, niet drie… maar álle 25 onderzochte biljetten bleken sporen van cocaīne te bevatten. Een 100 procentscore. „We hadden verwacht cocaīne te vinden, maar niet op elk biljet”, zegt Ruud Peters, hoofddocent bij Saxion en senior onderzoeker bij het lectoraat. De steekproef is te klein om harde conclusies te trekken, maar volgens de hogeschool ‘geeft het wel een indicatie van het probleem’. Grote kans dat het biljet in uw eigen portemonnee ķķk sporen van een lijntje bevat.
https://www.bndestem.nl/b(...)ontdekking~aa09b9ac/
Aan biljetjes sowiesoquote:
Dit is de manier waarop er tegenwoordig conclusies getrokken worden.quote:
Ja, snel en efficiënt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is de manier waarop er tegenwoordig conclusies getrokken worden.
hoe bedoel je terorriseren?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:56 schreef Ama het volgende:
Hedwig sliep dus de laatste 5 dagen naast me op de bank op een roze dekentje. Gisteren zat Solo daar en toen ging ze ons terroriseren tot ze op die plek van Solo mocht liggen op dat roze dekentje
Het is nu al een diva aan het worden.![]()
Hele tijd voor de TV gaan zitten en hele tijd irritant doen naar Solo die daar zat.quote:
ahaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Hele tijd voor de TV gaan zitten en hele tijd irritant doen naar Solo die daar zat.
quote:
goed bezigquote:Ik had contant geld meegenomen,want ik wilde het contant gaan betalen, maar vervolgens in de winkel gewoon met mijn mobiel betaald.
Familie en vrienden komen langs om mijn verjaardag te vieren.quote:
Veel knappe surf-dudes?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
Kitesurfen was zo vetHeb nog niet gesurft zeg maar maar heb wel geleerd om die kite onder controle te houden in de lucht wat nog best ingewikkeld is en een paar keer water gehapt bij een oefening waarbij de kite je door het water moet trekken terwijl je in het water ligt. Dat was niet zon succes
Dat is veel te moeilijk joh. En als je het eenmaal kan breek je al je botten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
Kitesurfen was zo vetHeb nog niet gesurft zeg maar maar heb wel geleerd om die kite onder controle te houden in de lucht wat nog best ingewikkeld is en een paar keer water gehapt bij een oefening waarbij de kite je door het water moet trekken terwijl je in het water ligt. Dat was niet zon succes
gezelligquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Familie en vrienden komen langs om mijn verjaardag te vieren.
Ghehehequote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:56 schreef Ama het volgende:
Hedwig sliep dus de laatste 5 dagen naast me op de bank op een roze dekentje. Gisteren zat Solo daar en toen ging ze ons terroriseren tot ze op die plek van Solo mocht liggen op dat roze dekentje
Het is nu al een diva aan het worden.![]()
Fijn man!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Gisteravond dus vroeg naar bed gegaan. Keihard rillen en bibberen en zo. Paracetamol genomen, goed warm geslapen, lang ook. En nu is het weer zo goed als overRaar. Maar wel beter natuurlijk.
Klinkt alsof je naar Los en US hebt geluisterd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Gisteravond dus vroeg naar bed gegaan. Keihard rillen en bibberen en zo. Paracetamol genomen, goed warm geslapen, lang ook. En nu is het weer zo goed als overRaar. Maar wel beter natuurlijk.
Weer die rare gedachtenkronkels. Jouw hoofd is echt stuk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt alsof je naar Los en US hebt geluisterd.
Maar dat is toch geen nieuws?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer die rare gedachtenkronkels. Jouw hoofd is echt stuk.
Koffiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst maar eens een potje koffie. Schadelijk, verslavend, crimineel, houdt kwalijke regimes in lekkerweerlanden in het zadel, zal allemaal wel, interesseert me geen zak.
Het motregent hier. Gelukkig heb ik gisteren in het donker nog een uur stapjes toegevoegd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens verder met bljetjes scannen en croppen en zo. En de gazet afronden en naar de drukker doen. Weer geen mokerveel stapjes vandaag.
beetje genieten van het weekend fles het moet ook geen dwangmatige neurose wordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hier is het nog wel droog op zich. Maar goed, denk sowieso dat ik de afgelopen tijd wat te hard gegaan ben. Morgen ook weinig stapjes.
Even een koetje eten en dan op zaterdagavondmannenjacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Na het eten vast weer wat energie :p
Met slagroomquote:
Brood uit de supermarktquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:51 schreef mschol het volgende:
ik wilde naar de markt voor brood.. maar dat is wat laat, dat is wel weg
ik ga wel langs de bakker en anders AH
ja dat doe ik ook maar niet meer. Brood van de bakker is veel lekkerder. Or rather: Smaakt WEL ergens naar.quote:
Ja en dan het liefst traag gegist met zuurdesemquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook maar niet meer. Brood van de bakker is veel lekkerder. Or rather: Smaakt WEL ergens naar.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan het liefst traag gegist met zuurdesem![]()
Scheelt een kwakboel energie ook voor je darmen.
Ii had als lunch de pasta van gisteren opgewarmd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:53 schreef Grotetijd het volgende:
Ik ga zometeen wat pasta opwarmen denk ik
brood smaakt naar brood,ook bij de super; Tenzij je die absolute goedkope meuk haaltquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook maar niet meer. Brood van de bakker is veel lekkerder. Or rather: Smaakt WEL ergens naar.
Wat een kwats johquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:58 schreef mschol het volgende:
[..]
brood smaakt naar brood,ook bij de super; Tenzij je die absolute goedkope meuk haalt
Restjesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ii had als lunch de pasta van gisteren opgewarmd.
Had gister allemaal restjes liggen waar ik maar een pastasaus van had gemaakt.
Stukje wortel, stukje prei, wat ui, tomaat, paprika, basilicum en wat mozzarella.
Moest alleen wat gehakt uit de vriezer halen en wat pasta en knoflook kopen.
Voor straks nog paar schnitzels maken.
Waarom is gisten in een kerker dan beter?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Dit is brood bakken![]()
Desem met Brabantse appeltjes traag gegist in de kerkers van een kasteel, en of je dit proeft![]()
Bekijk deze YouTube-video
Het was prima, niks spannends.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Restjes
Dat klinkt wel lekker man!
Dit moet ik nog eens vragen aan Richard.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom is gisten in een kerker dan beter?
Same here.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was prima, niks spannends.
Maar merk dat we de laatste tijd veel weggooien aan eten, en daar kan ik slecht tegen. Dus doe wat vaker mijn best om restjes op te maken.
Was je geld op?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Same here.
Tijd terug had ik nog rijst over en een half ui en precies 1 ei en nog wat andere kleine dingetjes en heb toen voor 't eerst in m'n leven zelf uit de losse pols iets gemaakt. Egg Fried Rice, en was potverdorie nog best goed geluktAlleen waren de verhoudingen wat scheef.
Zuurdesemquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan het liefst traag gegist met zuurdesem![]()
Scheelt een kwakboel energie ook voor je darmen.
Jezus alweer?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:15 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij heb ik weer eens een virusje opgepikt. Gelukkig is defensie dik in orde dit keer.
Het zou een wonder zijn als 80% van Nederland ziek wordt en ik niet eens wat oppik.quote:
quote:
Ehm. Nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:58 schreef mschol het volgende:
[..]
brood smaakt naar brood,ook bij de super; Tenzij je die absolute goedkope meuk haalt
Dagelijks groentjes en fruitjes en een boswandelingetje en geen griepje dat kans maakt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zou een wonder zijn als 80% van Nederland ziek wordt en ik niet eens wat oppik.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Of vrouwen?
Heb ik goed gedaan danquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagelijks groentjes en fruitjes en een boswandelingetje en geen griepje dat kans maakt.
vanmorgen met de zon was het lekkerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Koud buiten
Maar minder vieskoud dan gister
Hier was het net even heel voorzichtig een beetje zonnigquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanmorgen met de zon was het lekker
Word komende week ook weer wat milderquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Koud buiten
Ga ook maar eens een rondje proberen danquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Koud buiten
Nee kan me niet heugen dat jij ooit ziek was.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik goed gedaan dan
Meer dan een beetje vermoeidheid en stijve spieren is het niet.
Met name die vieskoude wind id vervelend. Koud helder weer is verder primaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Word komende week ook weer wat milder
En dat kun je niet even zelf aandraaien?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om met gevaar voor eigen leven een ritje op de leenfiets te maken
Leenfiets omdat mijn eigen fiets inmiddels ook met gevaar voor eigen leven was omdat het stuur helemaal los zat.
Nee, niet als het hele mechanisme rot is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dat kun je niet even zelf aandraaien?
Verkapte 'kijk die kat twee linker handen hebben haha, mijn 13 jarige dochter zou dat makkelijk zelf kunnen' post.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn oudste van 13 kan al vrij veel zelf fixen aan haar fiets, band plakken i.i.g. remmen en versnelling afstellen. Ik heb graag dat ze een beetje technische feeling krijgen .
Nee dat weet ik niet, was het een bakfiets ofzo met zo’n hele moeilijke constructie?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk die kat twee linker handen hebben haha, mijn 13 jarige dochter zou dat makkelijk zelf kunnen' post.
Hou eens op manquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet, was het een bakfiets ofzo met zo’n hele moeilijke constructie?
Veel mensen kunnen dat niet zelf. Balhoofdlagers vervangen kan best lastig zijn als de cups ook versleten zijn.
okequote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou eens op man
Ik ga niet m'n complete vrije dag opofferen om zo'n reparatie uitvoeren op mijn ¤450 fiets waar ik waarschijnlijk onderdelen voor nodig heb die niet even zo te krijgen zijn als ik de fietsenmaker makkelijk kan betalen, en dat heb jij gewoon te respecteren.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou eens op man
Ik ga niet m'n complete vrije dag opofferen om zo'n reparatie uitvoeren op mijn ¤450 fiets waar ik waarschijnlijk onderdelen voor nodig heb die niet even zo te krijgen zijn als ik de fietsenmaker makkelijk kan betalen, en dat heb jij gewoon te respecteren.
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:07 schreef Nattekat het volgende:
2/10, ik raad af om met een rot stuur te fietsen.
waarom zelf tijd aan verspillen als je het sneller en beter kan laten doenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn oudste van 13 kan al vrij veel zelf fixen aan haar fiets, band plakken i.i.g. remmen en versnelling afstellen. Ik heb graag dat ze een beetje technische feeling krijgen .
Serene rust in Foquevillequote:
quote:
Eehm, ok, bedankt?quote:
ik ben niet verder dan aflevering 2 of 3 gekomenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:37 schreef Ama het volgende:
En dat was Breaking Bad weer voor de derde keer.Wat een bazenserie blijft het toch ook.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet verder dan aflevering 2 of 3 gekomen
Toen was je al de tel kwijt?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik heb twee weken over een aflevering over een vlieg gedaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
Dat was al ergens in seizoen 3 of 4 ofzo, wel een enorme kutaflevering overigensquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee weken over een aflevering over een vlieg gedaan.
Dat je die eentje vergeet, je hapt, scherpe pijn en dan zit er een door je gehemelte heen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik had cocktailprikkers nodig. Gaan per 1000.
Beetje overdreven.
Kun je toch gewoon bij de AH halen? https://www.ah.nl/product(...)kers-200-stuks?gQT=1quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik had cocktailprikkers nodig. Gaan per 1000.
Beetje overdreven.
Omdat het juist sneller gaat als je het zelf doet. Brengen ophalen betalen enz duurt vaak langer dan zelf maken. Tenzij je naast de fietsenmaker woontquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:34 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zelf tijd aan verspillen als je het sneller en beter kan laten doen
ja dat welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheetjes en zachte tevreden knorgeluidjes als je eet.
Haha zo werkt dat niet!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou eens op man
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat het juist sneller gaat als je het zelf doet. Brengen ophalen betalen enz duurt vaak langer dan zelf maken. Tenzij je naast de fietsenmaker woont
quote:
Heb wel vaker gehoord uit discutabele vakantielanden dat Israeli diep gehaat worden door hun (wan)gedrag.quote:
Ja een goede fietsenzaak moet ik 20min rijden.quote:
ja laatste incident in Pai , 1 israelische jongen had een scooter ongeluk. zijn vrienden wilde mee de ER in maar mocht niet, blijkt dat ze onbeschoft waren tegen personeel, weigerde te vertrekken en in het ziekenhuis rookte.quote:
Tegen die tijd was ik al afgehaakt, geloof ikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was al ergens in seizoen 3 of 4 ofzo, wel een enorme kutaflevering overigens
Ik weet wel dat een boel Israëliërs een kuthekel hebben aan de rest van de wereld (op de VS na) omdat ze hen alleen laten vechten tegen terrorisme.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja laatste incident in Pai , 1 israelische jongen had een scooter ongeluk. zijn vrienden wilde mee de ER in maar mocht niet, blijkt dat ze onbeschoft waren tegen personeel, weigerde te vertrekken en in het ziekenhuis rookte.
Maar zijn veel incidenten met israeli's in thailand ja
verklaart dat waarom ze zich hier zo misdragen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet wel dat een boel Israëliërs een kuthekel hebben aan de rest van de wereld (op de VS na) omdat ze hen alleen laten vechten tegen terrorisme.
Had nooit begrepen dat dat volk zo asociaal is, bij hotels gehoord dat ze liever Russen of tokkie Britten hebben dan Israëli’squote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja laatste incident in Pai , 1 israelische jongen had een scooter ongeluk. zijn vrienden wilde mee de ER in maar mocht niet, blijkt dat ze onbeschoft waren tegen personeel, weigerde te vertrekken en in het ziekenhuis rookte.
Maar zijn veel incidenten met israeli's in thailand ja
Die skip ik altijdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee weken over een aflevering over een vlieg gedaan.
Ik denk ook dat als er een Israëliër een snoeppapiertje op straat gooit dat CNN en Thai News er met een camera op afspringen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verklaart dat waarom ze zich hier zo misdragen?
Lol Israel is de baas over de VS hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet wel dat een boel Israëliërs een kuthekel hebben aan de rest van de wereld (op de VS na) omdat ze hen alleen laten vechten tegen terrorisme.
Zwerfhonden of waar heb je het nu over?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:03 schreef bitterbal het volgende:
Hier op het eiland horen we ook regelmatig dat ze gewoon iemands terrein oplopen, soms zelfs de woning binnen gaan om te kijken of ze het kunnen huren. En als de bewoner dan aangeeft dat die er woont ze zeggen van ja betalen wel meer dus
meeste dingen die hier gebeuren komen niet in het nieuws hoor :pquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk ook dat als er een Israëliër een snoeppapiertje op straat gooit dat CNN en Thai News er met een camera op afspringen.
Nee. In de Talmud staat dat goyim(niet joden) minder zijn dan beesten en Joden superieur. En in Israel wordt dat er stevig ingedruktquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verklaart dat waarom ze zich hier zo misdragen?
Ze hebben zeker aanzienlijke macht in de VS maar wat je zegt is koekenbakkerszweeftevenpraat.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lol Israel is de baas over de VS hoor
Breaking news:quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meeste dingen die hier gebeuren komen niet in het nieuws hoor :p
Einstein was Joods, Badr Hari is het tegenovergestelde daarvan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. In de Talmud staat dat goyim(niet joden) minder zijn dan beesten en Joden superieur. En in Israel wordt dat er stevig ingedrukt
90% van de leden van congress krijgt geld van AIPACquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben zeker aanzienlijke macht in de VS maar wat je zegt is koekenbakkerszweeftevenpraat.
De jongens EN meiden hebben ook meestal militaire training gehad en zijn daardoor niet bang om te knokken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. In de Talmud staat dat goyim(niet joden) minder zijn dan beesten en Joden superieur. En in Israel wordt dat er stevig ingedrukt
En nu?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Einstein was Joods, Badr Hari is het tegenovergestelde daarvan.
Kon Einstein wel een gevecht winnen tegen iemand die geen klein meisje was?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Einstein was Joods, Badr Hari is het tegenovergestelde daarvan.
Ja dat zeggen veel mensen idd. Dat ze zich daarom zo gedragenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En daarna ontbijten ze met apenbloed.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat israelis ook veel doen op vakantie is er een grote seks orgie van maken. Dan komen ze die kamer nauwelijks uit en nemen een paar meiden mee om continu te palen.
Of Dubaiquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna ontbijten ze met apenbloed.
Wat wel is dat er veel Israëlische mannen spoorloos raken in Goa, daar gaan ze massaal heen na hun diensttijd om vervolgens te verdwijnen van de planeet.
Bovendien zijn ze stuk voor stuk zenuwachtig, checken altijd of er een vluchtweg is en slapen ze licht door de jarenlange dreigingen en raketaanvallen der haatbaarden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of Dubai
https://www.middleeastmon(...)on-with-the-uae/amp/
En hoe heeft een silverback alpha male uit het zonnige Twente hier last van? Of überhaupt tijd voor na het poetsen van zijn big green egg?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of Dubai
https://www.middleeastmon(...)on-with-the-uae/amp/
Verschilt ook sterk per fiets. Kerel plopt inderdaad even snel z'n wielen los, maar bij mijn fiets werkt dat niet, naafversnellingen enzo.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja een goede fietsenzaak moet ik 20min rijden.
Bv 2 bandjes en nieuwe schijfremmen vervang ik sneller dan het ritje heen en weer.
Waarom schrijven journalisten steeds over situaties en anderen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe heeft een silverback alpha male uit het zonnige Twente hier last van? Of überhaupt tijd voor na het poetsen van zijn big green egg?![]()
Wat zijn we allemaal druk met hoe iemand anders zijn leven zou moeten leiden.
Dit is echt een hele vreemde gedachtegang.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe heeft een silverback alpha male uit het zonnige Twente hier last van? Of überhaupt tijd voor na het poetsen van zijn big green egg?![]()
Wat zijn we allemaal druk met hoe iemand anders zijn leven zou moeten leiden.
* TheStigsDutchCousin kijkt aandachtig toequote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor het laatste bakje mogelijk niet al te beste macaroni. Als ik deze heb overleefd komt alles weer goed.
Ja jij doet niet anders, dat weten we nou welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is echt een hele vreemde gedachtegang.
De zonde om weg te gooien ladingquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin kijkt aandachtig toe
Ik was nu bij de action. 1000 voor 98 cent.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon bij de AH halen? https://www.ah.nl/product(...)kers-200-stuks?gQT=1
En als je er 998 in de fik steekt zit je er langer warm van dan van een kwart nanokuub gas.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was nu bij de action. 1000 voor 98 cent.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als je er 998 in de fik steekt zit je er langer warm van dan van een kwart nanokuub gas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ja moet ik eigenlijk ook doen dit weekend. Maar er ligt zo weinig dat ik het niet de moeite waard vind om de blazer uit de kast te halen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:34 schreef kwiwi het volgende:
blaadjes in de tuin opgeruimd (beetje laat mee dit jaar),
die vent kijkt engquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, wat vinden we dan hiervan?
[ afbeelding ]
Hier lag nog best veel, en was het zat om ze te zien elke keer als ik naar buiten keekquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja moet ik eigenlijk ook doen dit weekend. Maar er ligt zo weinig dat ik het niet de moeite waard vind om de blazer uit de kast te halen.
Ziet eruit als Ali doet vanalles Illegaliquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen jullie dan ook mee kiezen welke film?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze willen hier binnenkort een filmavond houden. Op 15 Maart. Normaal ga ik die dag altijd uit eten met Pa, ik denk niet dat hij het erg vindt als we het een paar dagen eerder of later doen...
Dat is een vrouw met een snor.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Die snor kan echt niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
een 69 zou het afmakenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
die heeft niet meer zoveel in de melk te brokkelen, wilders lult ook maar wat in de ruimtequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:32 schreef UitStraling het volgende:
Salonsocialist Timmermans met zijn nieuwe linkse plannen, een volgevreten witte man die kiezers wil terughalen waar hij op neerkijkt, en die hij dom en een groot gevaar voor de democratie vind, gaat een succes worden, heus.
Ja en dan vooral klagen als je minder hebt dan dat, dat is Nederland inmiddels.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:42 schreef Karzai het volgende:
Eind 2024 had Nederland een recordbedrag van ¤600,5 miljard op betaal- en spaarrekeningen van huishoudens bij Nederlandse banken. Dit betekent dat gemiddeld elk huishouden ongeveer ¤73.000 aan spaargeld heeft.
Die zorgt er persoonlijk voor dat er aan elk biljet coke zitquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Oef, dat is wel een aardig zakcentje om op de rekening te hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:42 schreef Karzai het volgende:
Eind 2024 had Nederland een recordbedrag van ¤600,5 miljard op betaal- en spaarrekeningen van huishoudens bij Nederlandse banken. Dit betekent dat gemiddeld elk huishouden ongeveer ¤73.000 aan spaargeld heeft.
Je begint beetje boze oude man te worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan vooral klagen als je minder hebt dan dat, dat is Nederland inmiddels.
En losers singles?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:42 schreef Karzai het volgende:
Timmerfrans kijkt volgens mij vooral heel erg graag naar zichzelfquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:32 schreef UitStraling het volgende:
Salonsocialist Timmermans met zijn nieuwe linkse plannen, een volgevreten witte man die kiezers wil terughalen waar hij op neerkijkt, en die hij dom en een groot gevaar voor de democratie vind, gaat een succes worden, heus.
echt hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je begint beetje boze oude man te worden.
Ik zit onder dat gemiddelde in ieder gevalquote:
Onomkeerbaar proces van ouder worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je begint beetje boze oude man te worden.
Dat geld is niet evenredig verdeelt, dat snap je wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:42 schreef Karzai het volgende:
ja dat zit bij de top 10 waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat geld is niet evenredig verdeelt, dat snap je wel.
Die verdeling ligt natuurlijk hartstikke scheef. Ik denk dat 30% van Nederlanders van paycheck to paycheck leeft.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan vooral klagen als je minder hebt dan dat, dat is Nederland inmiddels.
jij trekt het gemiddelde natuurlijk gigantisch omhoogquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die verdeling ligt natuurlijk hartstikke scheef. Ik denk dat 30% van Nederlanders van paycheck to paycheck leeft.
Nou da's meer dan ikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:42 schreef Karzai het volgende:
Ik denk wel meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die verdeling ligt natuurlijk hartstikke scheef. Ik denk dat 30% van Nederlanders van paycheck to paycheck leeft.
Vooral boomers die het gemiddelde omhoog trekkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij trekt het gemiddelde natuurlijk gigantisch omhoog
O ik moest aan gezinnen denkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan je toch okk een huishouden?
Jezus ik dacht dat ik gierig was.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Net als een maat van me. Woont net als Karzai heel lang bij zijn ouders. Maar werkt in het buitenland goed geld met lange dagen.
Rijdt ondertussen een oude auto en geeft geen cent uit. Heeft nu verkering en een klein huurappartementje.
Klaagde laatst dat hij zoveel vermogensbelasting moet betalen. Ik vraag heb je meer dan 1 miljoen. “Ja wat denk jij dan” zegt ie. Alsof iedereen dat heeft.
Ik knuffel regelmatig m'n muren.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb vooral geluk dat mijn huis maar weinig kost dat ik nog een beetje kan sparen, maar dat zijn ook geen grote sommen met geld.
niet echt een vergelijkbaar voorbeeld pikkiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Net als een maat van me. Woont net als Karzai heel lang bij zijn ouders. Maar werkt in het buitenland goed geld met lange dagen.
Rijdt ondertussen een oude auto en geeft geen cent uit. Heeft nu verkering en een klein huurappartementje.
Klaagde laatst dat hij zoveel vermogensbelasting moet betalen. Ik vraag heb je meer dan 1 miljoen. “Ja wat denk jij dan” zegt ie. Alsof iedereen dat heeft.
heb je er lekkere zachte wandkleedjes op zitten?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik knuffel regelmatig m'n muren.
Zit er ook hoogpolig tapijt op?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik knuffel regelmatig m'n muren.
ik kom niet in de buurt...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:42 schreef Karzai het volgende:
De boomers, de pensionado's. Opgegroeid met zuinigheid, krenterig als wat, bulken nu van de poen. Daar zit het.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom niet in de buurt...
zal wel weer een heel select groepje zijn die het gemiddelde omhooghaalt..
Lief blijven voor je ouders dus.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De boomers, de pensionado's. Opgegroeid met zuinigheid, krenterig als wat, bulken nu van de poen. Daar zit het.
ik ken(de) er wel een paar, en die hadden geen bakken geld op de rekeningquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De boomers, de pensionado's. Opgegroeid met zuinigheid, krenterig als wat, bulken nu van de poen. Daar zit het.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lief blijven voor je ouders dus.
Nog even volhouden Fles, je kunt hetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lief blijven voor je ouders dus.
Toen ik mijn huis ging kopen ben ik ook een keer bij een huis gaan kijken waar het halve huis vol zat met tapijt op de muren, dat was niet heel frisjesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Misschien kan ik dat wel doen, een hoogpolig tapijtje tegen een muur plakken.
Waren het Britten?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik mijn huis ging kopen ben ik ook een keer bij een huis gaan kijken waar het halve huis vol zat met tapijt op de muren, dat was niet heel frisjes
gewoon met 1 kamertje alle 4 muurtjes het raam en de deur... en slot op de deur zodat je er in opgesloten kan wordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik mijn huis ging kopen ben ik ook een keer bij een huis gaan kijken waar het halve huis vol zat met tapijt op de muren, dat was niet heel frisjes
Denk het niet, was in Budadorp. Ook heel de trap volledig gestoffeerdquote:
Mijn trap zit ook stof op. Is minder pijnlijk als je naar beneden stuitertquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het niet, was in Budadorp. Ook heel de trap volledig gestoffeerd
Niet je halve huis bedekken in pluizige vachtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het er af haalt is de kans kleiner dat je naar beneden glijdt. Dat doet helemaal geen pijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mijn trap zit ook stof op. Is minder pijnlijk als je naar beneden stuitert
ik heb tafelkleed en een tafelkleed hangend in het trapgat..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:06 schreef mschol het volgende:
hebben jullie uberhaupt tapijt of een kleed?
ik heb het helemaal niet.. omdat het zo'n stofmagneet is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
euh ik ben bij mn ex vanaf de bovenste traptrede naar beneden gestuiterd op een houten trap zonder bekleding. Vanaf bovenbeen tot halverwege de rug helemaal blauw. doe ik niet meerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je het er af haalt is de kans kleiner dat je naar beneden glijdt. Dat doet helemaal geen pijn
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb tafelkleed en een tafelkleed hangend in het trapgat..zelfs geen tafelkleed hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al moet ik eigenlijk mn tafel schuren en behandelen met olie, dan ziet het er weer tiptop uit..
Oh dan heb ik een rare trap dusquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind ongestoffeerde trappen juist raar
je moet uberhaupt niet van de trap afstuiterenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh ik ben bij mn ex vanaf de bovenste traptrede naar beneden gestuiterd op een houten trap zonder bekleding. Vanaf bovenbeen tot halverwege de rug helemaal blauw. doe ik niet meer
Eehm, bij de bank een tapijtje en bij mijn bed zodat het niet zo'n koude vloer is met uitstappenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:06 schreef mschol het volgende:
hebben jullie uberhaupt tapijt of een kleed?
ik heb het helemaal niet.. omdat het zo'n stofmagneet is
en spiegels op het plafond?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:09 schreef Karzai het volgende:
in de slaapkamer heb ik zwart hoogpolig tapijt
stond ook niet op de agenda. maar gebeurde wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet uberhaupt niet van de trap afstuiteren
bij de bank en bij bed snap ik welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, bij de bank een tapijtje en bij mijn bed zodat het niet zo'n koude vloer is met uitstappen
is juist een voordeel. al het stof op je kleedjesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
bij de bank en bij bed snap ik wel
ergens zou ik het wel willen maarja, stofmagneet
Valt op zich ook wel mee hoor, althans ik merk niet echt dat het stof aantrektquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
bij de bank en bij bed snap ik wel
ergens zou ik het wel willen maarja, stofmagneet
Ik heb ook een kleed bij m'n bank. En in de badkamer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, bij de bank een tapijtje en bij mijn bed zodat het niet zo'n koude vloer is met uitstappen
oh ja, badkamer heb ik wel een kleedje. beetje tegen uiitglijden en tegen ijsvoetenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook een kleed bij m'n bank. En in de badkamer.
ingestopte voeteneindesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Huuuu het voeteneind is niet ingestopt
Ik zou de woning er niet om geweigerd hebben maar ben wel erg blij dat ik geen trap midden in de woonkamer heb.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:12 schreef CherryLips het volgende:
We hadden vroeger alleen naar zolder ongestoffeerd, maar met die halve maantjes erop. Maar als je de bocht dan net te ruim pakte in je haast dan stapje je ernaast en lag je nog sneller beneden.
M'n zus heeft een open kale trap in de woonkamer. Vind ik zo lelijk. Het is ook gewoon een grote holle ruimte en het klinkt enorm door als iemand trap loopt.
Ik vind kleedjes in badkamers altijd zo viezigquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook een kleed bij m'n bank. En in de badkamer.
Ingestopte voeteneindesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit nog een dekentje onder, maar dat doe ik nooitquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ga je zonder niet enorm glibberen en ijsvoeten krijgen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind kleedjes in badkamers altijd zo viezig
Hou je op?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |