SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
In een godinquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Waarin rijden mannen met een volle woeste baard?
Of vrouwen?
Waarop kun je beter vragen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Of vrouwen?
Op een motorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Vrachtwagen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Of vrouwen?
Da's meer iets voor als je hoogbejaard bent, dat je zo'n omasnor krijgt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog helemaal geen vlassig snorretje
Nou wel iets eerder hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's meer iets voor als je hoogbejaard bent, dat je zo'n omasnor krijgt.
Hoe bevalt het?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:22 schreef mschol het volgende:
ik duik zo in het middeleeuwse leven van een ridder in opleiding ofzo
een tering lange intro, draait als een zonnetje ondanks belachelijke instellingenquote:
Veel plezier ermee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
een tering lange intro, draait als een zonnetje ondanks belachelijke instellingen
de gameplay is bijzonder, vandaag eff kijken of ik verder kan komen naar het open world gedeelte, lijkt iig wel intressant, benieuwd of ik alle technieken voor vechten enzo een beetje onder de knie kan krijgen.
qls ik er een flink aantal uurtjes in kan steken is het geen weggegooide 60 euro geweest
Laatste tijd ben ik bezig met Coral Island. Lekker relaxed boer spelen op een tropisch eiland.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zal denk ik wel lukken uiteindelijk
jij nog nieuwe games aan het spelen?
Lag er laat inquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
neejoh, al superlicht buiten en tijd om in actie te komen
@Dr_Flashquote:In de VS is het al langer bekend: veel dollarbiljetten dragen sporen van cocaīne. In Nederland was het fenomeen nog nooit onderzocht. Derdejaars chemie-student Marloes zag haar kans en dook erin voor een minor bij het lectoraat Technologies for Criminal Investigations, een samenwerking tussen Saxion hogeschool in Deventer en de Politieacademie.
Eerst ontwikkelde en testte ze een methode om cocaīne op bankbiljetten aan te tonen. Daarna verzamelde ze twee maanden lang willekeurige 5- en 10-eurobiljetten uit de gewone geldcirculatie in Deventer en Enschede – van de pinautomaat tot de supermarkt. Het resultaat? Op z’n zachtst gezegd opvallend.
Niet één, niet twee, niet drie… maar álle 25 onderzochte biljetten bleken sporen van cocaīne te bevatten. Een 100 procentscore. „We hadden verwacht cocaīne te vinden, maar niet op elk biljet”, zegt Ruud Peters, hoofddocent bij Saxion en senior onderzoeker bij het lectoraat. De steekproef is te klein om harde conclusies te trekken, maar volgens de hogeschool ‘geeft het wel een indicatie van het probleem’. Grote kans dat het biljet in uw eigen portemonnee ķķk sporen van een lijntje bevat.
https://www.bndestem.nl/b(...)ontdekking~aa09b9ac/
Aan biljetjes sowiesoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |