neejoh, al superlicht buiten en tijd om in actie te komenquote:
Laatste tijd ben ik bezig met Coral Island. Lekker relaxed boer spelen op een tropisch eiland.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zal denk ik wel lukken uiteindelijk
jij nog nieuwe games aan het spelen?
Lag er laat inquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
neejoh, al superlicht buiten en tijd om in actie te komen
@Dr_Flashquote:In de VS is het al langer bekend: veel dollarbiljetten dragen sporen van cocaïne. In Nederland was het fenomeen nog nooit onderzocht. Derdejaars chemie-student Marloes zag haar kans en dook erin voor een minor bij het lectoraat Technologies for Criminal Investigations, een samenwerking tussen Saxion hogeschool in Deventer en de Politieacademie.
Eerst ontwikkelde en testte ze een methode om cocaïne op bankbiljetten aan te tonen. Daarna verzamelde ze twee maanden lang willekeurige 5- en 10-eurobiljetten uit de gewone geldcirculatie in Deventer en Enschede – van de pinautomaat tot de supermarkt. Het resultaat? Op z’n zachtst gezegd opvallend.
Niet één, niet twee, niet drie… maar álle 25 onderzochte biljetten bleken sporen van cocaïne te bevatten. Een 100 procentscore. „We hadden verwacht cocaïne te vinden, maar niet op elk biljet”, zegt Ruud Peters, hoofddocent bij Saxion en senior onderzoeker bij het lectoraat. De steekproef is te klein om harde conclusies te trekken, maar volgens de hogeschool ‘geeft het wel een indicatie van het probleem’. Grote kans dat het biljet in uw eigen portemonnee óók sporen van een lijntje bevat.
https://www.bndestem.nl/b(...)ontdekking~aa09b9ac/
Aan biljetjes sowiesoquote:
Dit is de manier waarop er tegenwoordig conclusies getrokken worden.quote:
Ja, snel en efficiënt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is de manier waarop er tegenwoordig conclusies getrokken worden.
hoe bedoel je terorriseren?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:56 schreef Ama het volgende:
Hedwig sliep dus de laatste 5 dagen naast me op de bank op een roze dekentje. Gisteren zat Solo daar en toen ging ze ons terroriseren tot ze op die plek van Solo mocht liggen op dat roze dekentje
Het is nu al een diva aan het worden.![]()
Hele tijd voor de TV gaan zitten en hele tijd irritant doen naar Solo die daar zat.quote:
ahaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Hele tijd voor de TV gaan zitten en hele tijd irritant doen naar Solo die daar zat.
quote:
goed bezigquote:Ik had contant geld meegenomen,want ik wilde het contant gaan betalen, maar vervolgens in de winkel gewoon met mijn mobiel betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |