SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
In een godinquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Waarin rijden mannen met een volle woeste baard?
Of vrouwen?
Waarop kun je beter vragen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Of vrouwen?
Op een motorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Vrachtwagen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Of vrouwen?
Da's meer iets voor als je hoogbejaard bent, dat je zo'n omasnor krijgt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog helemaal geen vlassig snorretje
Nou wel iets eerder hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's meer iets voor als je hoogbejaard bent, dat je zo'n omasnor krijgt.
Hoe bevalt het?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:22 schreef mschol het volgende:
ik duik zo in het middeleeuwse leven van een ridder in opleiding ofzo
een tering lange intro, draait als een zonnetje ondanks belachelijke instellingenquote:
Veel plezier ermee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
een tering lange intro, draait als een zonnetje ondanks belachelijke instellingen
de gameplay is bijzonder, vandaag eff kijken of ik verder kan komen naar het open world gedeelte, lijkt iig wel intressant, benieuwd of ik alle technieken voor vechten enzo een beetje onder de knie kan krijgen.
qls ik er een flink aantal uurtjes in kan steken is het geen weggegooide 60 euro geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |