Ik denk wel meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die verdeling ligt natuurlijk hartstikke scheef. Ik denk dat 30% van Nederlanders van paycheck to paycheck leeft.
Vooral boomers die het gemiddelde omhoog trekkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij trekt het gemiddelde natuurlijk gigantisch omhoog
O ik moest aan gezinnen denkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan je toch okk een huishouden?
Jezus ik dacht dat ik gierig was.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Net als een maat van me. Woont net als Karzai heel lang bij zijn ouders. Maar werkt in het buitenland goed geld met lange dagen.
Rijdt ondertussen een oude auto en geeft geen cent uit. Heeft nu verkering en een klein huurappartementje.
Klaagde laatst dat hij zoveel vermogensbelasting moet betalen. Ik vraag heb je meer dan 1 miljoen. “Ja wat denk jij dan” zegt ie. Alsof iedereen dat heeft.
Ik knuffel regelmatig m'n muren.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb vooral geluk dat mijn huis maar weinig kost dat ik nog een beetje kan sparen, maar dat zijn ook geen grote sommen met geld.
niet echt een vergelijkbaar voorbeeld pikkiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Net als een maat van me. Woont net als Karzai heel lang bij zijn ouders. Maar werkt in het buitenland goed geld met lange dagen.
Rijdt ondertussen een oude auto en geeft geen cent uit. Heeft nu verkering en een klein huurappartementje.
Klaagde laatst dat hij zoveel vermogensbelasting moet betalen. Ik vraag heb je meer dan 1 miljoen. “Ja wat denk jij dan” zegt ie. Alsof iedereen dat heeft.
heb je er lekkere zachte wandkleedjes op zitten?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik knuffel regelmatig m'n muren.
Zit er ook hoogpolig tapijt op?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik knuffel regelmatig m'n muren.
ik kom niet in de buurt...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:42 schreef Karzai het volgende:
Eind 2024 had Nederland een recordbedrag van ¤600,5 miljard op betaal- en spaarrekeningen van huishoudens bij Nederlandse banken. Dit betekent dat gemiddeld elk huishouden ongeveer ¤73.000 aan spaargeld heeft.
De boomers, de pensionado's. Opgegroeid met zuinigheid, krenterig als wat, bulken nu van de poen. Daar zit het.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom niet in de buurt...
zal wel weer een heel select groepje zijn die het gemiddelde omhooghaalt..
Lief blijven voor je ouders dus.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De boomers, de pensionado's. Opgegroeid met zuinigheid, krenterig als wat, bulken nu van de poen. Daar zit het.
ik ken(de) er wel een paar, en die hadden geen bakken geld op de rekeningquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De boomers, de pensionado's. Opgegroeid met zuinigheid, krenterig als wat, bulken nu van de poen. Daar zit het.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lief blijven voor je ouders dus.
Nog even volhouden Fles, je kunt hetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lief blijven voor je ouders dus.
Toen ik mijn huis ging kopen ben ik ook een keer bij een huis gaan kijken waar het halve huis vol zat met tapijt op de muren, dat was niet heel frisjesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Misschien kan ik dat wel doen, een hoogpolig tapijtje tegen een muur plakken.
Waren het Britten?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik mijn huis ging kopen ben ik ook een keer bij een huis gaan kijken waar het halve huis vol zat met tapijt op de muren, dat was niet heel frisjes
gewoon met 1 kamertje alle 4 muurtjes het raam en de deur... en slot op de deur zodat je er in opgesloten kan wordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik mijn huis ging kopen ben ik ook een keer bij een huis gaan kijken waar het halve huis vol zat met tapijt op de muren, dat was niet heel frisjes
Denk het niet, was in Budadorp. Ook heel de trap volledig gestoffeerdquote:
Mijn trap zit ook stof op. Is minder pijnlijk als je naar beneden stuitertquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het niet, was in Budadorp. Ook heel de trap volledig gestoffeerd
Niet je halve huis bedekken in pluizige vachtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het er af haalt is de kans kleiner dat je naar beneden glijdt. Dat doet helemaal geen pijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mijn trap zit ook stof op. Is minder pijnlijk als je naar beneden stuitert
ik heb tafelkleed en een tafelkleed hangend in het trapgat..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:06 schreef mschol het volgende:
hebben jullie uberhaupt tapijt of een kleed?
ik heb het helemaal niet.. omdat het zo'n stofmagneet is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
euh ik ben bij mn ex vanaf de bovenste traptrede naar beneden gestuiterd op een houten trap zonder bekleding. Vanaf bovenbeen tot halverwege de rug helemaal blauw. doe ik niet meerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je het er af haalt is de kans kleiner dat je naar beneden glijdt. Dat doet helemaal geen pijn
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb tafelkleed en een tafelkleed hangend in het trapgat..zelfs geen tafelkleed hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al moet ik eigenlijk mn tafel schuren en behandelen met olie, dan ziet het er weer tiptop uit..
Oh dan heb ik een rare trap dusquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind ongestoffeerde trappen juist raar
je moet uberhaupt niet van de trap afstuiterenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh ik ben bij mn ex vanaf de bovenste traptrede naar beneden gestuiterd op een houten trap zonder bekleding. Vanaf bovenbeen tot halverwege de rug helemaal blauw. doe ik niet meer
Eehm, bij de bank een tapijtje en bij mijn bed zodat het niet zo'n koude vloer is met uitstappenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:06 schreef mschol het volgende:
hebben jullie uberhaupt tapijt of een kleed?
ik heb het helemaal niet.. omdat het zo'n stofmagneet is
en spiegels op het plafond?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:09 schreef Karzai het volgende:
in de slaapkamer heb ik zwart hoogpolig tapijt
stond ook niet op de agenda. maar gebeurde wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet uberhaupt niet van de trap afstuiteren
bij de bank en bij bed snap ik welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, bij de bank een tapijtje en bij mijn bed zodat het niet zo'n koude vloer is met uitstappen
is juist een voordeel. al het stof op je kleedjesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
bij de bank en bij bed snap ik wel
ergens zou ik het wel willen maarja, stofmagneet
Valt op zich ook wel mee hoor, althans ik merk niet echt dat het stof aantrektquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
bij de bank en bij bed snap ik wel
ergens zou ik het wel willen maarja, stofmagneet
Ik heb ook een kleed bij m'n bank. En in de badkamer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, bij de bank een tapijtje en bij mijn bed zodat het niet zo'n koude vloer is met uitstappen
oh ja, badkamer heb ik wel een kleedje. beetje tegen uiitglijden en tegen ijsvoetenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook een kleed bij m'n bank. En in de badkamer.
ingestopte voeteneindesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Huuuu het voeteneind is niet ingestopt
Ik zou de woning er niet om geweigerd hebben maar ben wel erg blij dat ik geen trap midden in de woonkamer heb.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:12 schreef CherryLips het volgende:
We hadden vroeger alleen naar zolder ongestoffeerd, maar met die halve maantjes erop. Maar als je de bocht dan net te ruim pakte in je haast dan stapje je ernaast en lag je nog sneller beneden.
M'n zus heeft een open kale trap in de woonkamer. Vind ik zo lelijk. Het is ook gewoon een grote holle ruimte en het klinkt enorm door als iemand trap loopt.
Ik vind kleedjes in badkamers altijd zo viezigquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook een kleed bij m'n bank. En in de badkamer.
Ingestopte voeteneindesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit nog een dekentje onder, maar dat doe ik nooitquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ga je zonder niet enorm glibberen en ijsvoeten krijgen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind kleedjes in badkamers altijd zo viezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |