Dat geld is niet evenredig verdeelt, dat snap je wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:42 schreef Karzai het volgende:
Eind 2024 had Nederland een recordbedrag van ¤600,5 miljard op betaal- en spaarrekeningen van huishoudens bij Nederlandse banken. Dit betekent dat gemiddeld elk huishouden ongeveer ¤73.000 aan spaargeld heeft.
ja dat zit bij de top 10 waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat geld is niet evenredig verdeelt, dat snap je wel.
Die verdeling ligt natuurlijk hartstikke scheef. Ik denk dat 30% van Nederlanders van paycheck to paycheck leeft.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan vooral klagen als je minder hebt dan dat, dat is Nederland inmiddels.
jij trekt het gemiddelde natuurlijk gigantisch omhoogquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die verdeling ligt natuurlijk hartstikke scheef. Ik denk dat 30% van Nederlanders van paycheck to paycheck leeft.
Nou da's meer dan ikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:42 schreef Karzai het volgende:
Eind 2024 had Nederland een recordbedrag van ¤600,5 miljard op betaal- en spaarrekeningen van huishoudens bij Nederlandse banken. Dit betekent dat gemiddeld elk huishouden ongeveer ¤73.000 aan spaargeld heeft.
Ik denk wel meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die verdeling ligt natuurlijk hartstikke scheef. Ik denk dat 30% van Nederlanders van paycheck to paycheck leeft.
Vooral boomers die het gemiddelde omhoog trekkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij trekt het gemiddelde natuurlijk gigantisch omhoog
O ik moest aan gezinnen denkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan je toch okk een huishouden?
Jezus ik dacht dat ik gierig was.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Net als een maat van me. Woont net als Karzai heel lang bij zijn ouders. Maar werkt in het buitenland goed geld met lange dagen.
Rijdt ondertussen een oude auto en geeft geen cent uit. Heeft nu verkering en een klein huurappartementje.
Klaagde laatst dat hij zoveel vermogensbelasting moet betalen. Ik vraag heb je meer dan 1 miljoen. “Ja wat denk jij dan” zegt ie. Alsof iedereen dat heeft.
Ik knuffel regelmatig m'n muren.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb vooral geluk dat mijn huis maar weinig kost dat ik nog een beetje kan sparen, maar dat zijn ook geen grote sommen met geld.
niet echt een vergelijkbaar voorbeeld pikkiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Net als een maat van me. Woont net als Karzai heel lang bij zijn ouders. Maar werkt in het buitenland goed geld met lange dagen.
Rijdt ondertussen een oude auto en geeft geen cent uit. Heeft nu verkering en een klein huurappartementje.
Klaagde laatst dat hij zoveel vermogensbelasting moet betalen. Ik vraag heb je meer dan 1 miljoen. “Ja wat denk jij dan” zegt ie. Alsof iedereen dat heeft.
heb je er lekkere zachte wandkleedjes op zitten?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik knuffel regelmatig m'n muren.
Zit er ook hoogpolig tapijt op?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik knuffel regelmatig m'n muren.
ik kom niet in de buurt...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:42 schreef Karzai het volgende:
De boomers, de pensionado's. Opgegroeid met zuinigheid, krenterig als wat, bulken nu van de poen. Daar zit het.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom niet in de buurt...
zal wel weer een heel select groepje zijn die het gemiddelde omhooghaalt..
Lief blijven voor je ouders dus.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De boomers, de pensionado's. Opgegroeid met zuinigheid, krenterig als wat, bulken nu van de poen. Daar zit het.
ik ken(de) er wel een paar, en die hadden geen bakken geld op de rekeningquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De boomers, de pensionado's. Opgegroeid met zuinigheid, krenterig als wat, bulken nu van de poen. Daar zit het.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lief blijven voor je ouders dus.
Nog even volhouden Fles, je kunt hetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lief blijven voor je ouders dus.
Toen ik mijn huis ging kopen ben ik ook een keer bij een huis gaan kijken waar het halve huis vol zat met tapijt op de muren, dat was niet heel frisjesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Misschien kan ik dat wel doen, een hoogpolig tapijtje tegen een muur plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |