Word komende week ook weer wat milderquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Koud buiten
Maar minder vieskoud dan gister
Ga ook maar eens een rondje proberen danquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Koud buiten
Maar minder vieskoud dan gister
Nee kan me niet heugen dat jij ooit ziek was.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik goed gedaan dan
Meer dan een beetje vermoeidheid en stijve spieren is het niet.
Met name die vieskoude wind id vervelend. Koud helder weer is verder primaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Word komende week ook weer wat milder
En dat kun je niet even zelf aandraaien?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om met gevaar voor eigen leven een ritje op de leenfiets te maken
Leenfiets omdat mijn eigen fiets inmiddels ook met gevaar voor eigen leven was omdat het stuur helemaal los zat.
Nee, niet als het hele mechanisme rot is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dat kun je niet even zelf aandraaien?
Verkapte 'kijk die kat twee linker handen hebben haha, mijn 13 jarige dochter zou dat makkelijk zelf kunnen' post.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn oudste van 13 kan al vrij veel zelf fixen aan haar fiets, band plakken i.i.g. remmen en versnelling afstellen. Ik heb graag dat ze een beetje technische feeling krijgen .
Nee dat weet ik niet, was het een bakfiets ofzo met zo’n hele moeilijke constructie?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk die kat twee linker handen hebben haha, mijn 13 jarige dochter zou dat makkelijk zelf kunnen' post.
Hou eens op manquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet, was het een bakfiets ofzo met zo’n hele moeilijke constructie?
Veel mensen kunnen dat niet zelf. Balhoofdlagers vervangen kan best lastig zijn als de cups ook versleten zijn.
okequote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou eens op man
Ik ga niet m'n complete vrije dag opofferen om zo'n reparatie uitvoeren op mijn ¤450 fiets waar ik waarschijnlijk onderdelen voor nodig heb die niet even zo te krijgen zijn als ik de fietsenmaker makkelijk kan betalen, en dat heb jij gewoon te respecteren.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou eens op man
Ik ga niet m'n complete vrije dag opofferen om zo'n reparatie uitvoeren op mijn ¤450 fiets waar ik waarschijnlijk onderdelen voor nodig heb die niet even zo te krijgen zijn als ik de fietsenmaker makkelijk kan betalen, en dat heb jij gewoon te respecteren.
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:07 schreef Nattekat het volgende:
2/10, ik raad af om met een rot stuur te fietsen.
waarom zelf tijd aan verspillen als je het sneller en beter kan laten doenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn oudste van 13 kan al vrij veel zelf fixen aan haar fiets, band plakken i.i.g. remmen en versnelling afstellen. Ik heb graag dat ze een beetje technische feeling krijgen .
Serene rust in Foquevillequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |