Maar dat is toch geen nieuws?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer die rare gedachtenkronkels. Jouw hoofd is echt stuk.
Koffiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst maar eens een potje koffie. Schadelijk, verslavend, crimineel, houdt kwalijke regimes in lekkerweerlanden in het zadel, zal allemaal wel, interesseert me geen zak.
Het motregent hier. Gelukkig heb ik gisteren in het donker nog een uur stapjes toegevoegd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens verder met bljetjes scannen en croppen en zo. En de gazet afronden en naar de drukker doen. Weer geen mokerveel stapjes vandaag.
beetje genieten van het weekend fles het moet ook geen dwangmatige neurose wordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hier is het nog wel droog op zich. Maar goed, denk sowieso dat ik de afgelopen tijd wat te hard gegaan ben. Morgen ook weinig stapjes.
Even een koetje eten en dan op zaterdagavondmannenjacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Na het eten vast weer wat energie :p
Met slagroomquote:
Brood uit de supermarktquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:51 schreef mschol het volgende:
ik wilde naar de markt voor brood.. maar dat is wat laat, dat is wel weg
ik ga wel langs de bakker en anders AH
ja dat doe ik ook maar niet meer. Brood van de bakker is veel lekkerder. Or rather: Smaakt WEL ergens naar.quote:
Ja en dan het liefst traag gegist met zuurdesemquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook maar niet meer. Brood van de bakker is veel lekkerder. Or rather: Smaakt WEL ergens naar.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan het liefst traag gegist met zuurdesem![]()
Scheelt een kwakboel energie ook voor je darmen.
Ii had als lunch de pasta van gisteren opgewarmd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:53 schreef Grotetijd het volgende:
Ik ga zometeen wat pasta opwarmen denk ik
brood smaakt naar brood,ook bij de super; Tenzij je die absolute goedkope meuk haaltquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook maar niet meer. Brood van de bakker is veel lekkerder. Or rather: Smaakt WEL ergens naar.
Wat een kwats johquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:58 schreef mschol het volgende:
[..]
brood smaakt naar brood,ook bij de super; Tenzij je die absolute goedkope meuk haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |