Ja, snel en efficiënt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is de manier waarop er tegenwoordig conclusies getrokken worden.
hoe bedoel je terorriseren?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:56 schreef Ama het volgende:
Hedwig sliep dus de laatste 5 dagen naast me op de bank op een roze dekentje. Gisteren zat Solo daar en toen ging ze ons terroriseren tot ze op die plek van Solo mocht liggen op dat roze dekentje
Het is nu al een diva aan het worden.![]()
Hele tijd voor de TV gaan zitten en hele tijd irritant doen naar Solo die daar zat.quote:
ahaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Hele tijd voor de TV gaan zitten en hele tijd irritant doen naar Solo die daar zat.
quote:
goed bezigquote:Ik had contant geld meegenomen,want ik wilde het contant gaan betalen, maar vervolgens in de winkel gewoon met mijn mobiel betaald.
Familie en vrienden komen langs om mijn verjaardag te vieren.quote:
Veel knappe surf-dudes?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
Kitesurfen was zo vetHeb nog niet gesurft zeg maar maar heb wel geleerd om die kite onder controle te houden in de lucht wat nog best ingewikkeld is en een paar keer water gehapt bij een oefening waarbij de kite je door het water moet trekken terwijl je in het water ligt. Dat was niet zon succes
Dat is veel te moeilijk joh. En als je het eenmaal kan breek je al je botten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
Kitesurfen was zo vetHeb nog niet gesurft zeg maar maar heb wel geleerd om die kite onder controle te houden in de lucht wat nog best ingewikkeld is en een paar keer water gehapt bij een oefening waarbij de kite je door het water moet trekken terwijl je in het water ligt. Dat was niet zon succes
gezelligquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Familie en vrienden komen langs om mijn verjaardag te vieren.
Ghehehequote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:56 schreef Ama het volgende:
Hedwig sliep dus de laatste 5 dagen naast me op de bank op een roze dekentje. Gisteren zat Solo daar en toen ging ze ons terroriseren tot ze op die plek van Solo mocht liggen op dat roze dekentje
Het is nu al een diva aan het worden.![]()
Fijn man!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Gisteravond dus vroeg naar bed gegaan. Keihard rillen en bibberen en zo. Paracetamol genomen, goed warm geslapen, lang ook. En nu is het weer zo goed als overRaar. Maar wel beter natuurlijk.
Klinkt alsof je naar Los en US hebt geluisterd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Gisteravond dus vroeg naar bed gegaan. Keihard rillen en bibberen en zo. Paracetamol genomen, goed warm geslapen, lang ook. En nu is het weer zo goed als overRaar. Maar wel beter natuurlijk.
Weer die rare gedachtenkronkels. Jouw hoofd is echt stuk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt alsof je naar Los en US hebt geluisterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |