Veel knappe surf-dudes?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
Kitesurfen was zo vetHeb nog niet gesurft zeg maar maar heb wel geleerd om die kite onder controle te houden in de lucht wat nog best ingewikkeld is en een paar keer water gehapt bij een oefening waarbij de kite je door het water moet trekken terwijl je in het water ligt. Dat was niet zon succes
Dat is veel te moeilijk joh. En als je het eenmaal kan breek je al je botten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
Kitesurfen was zo vetHeb nog niet gesurft zeg maar maar heb wel geleerd om die kite onder controle te houden in de lucht wat nog best ingewikkeld is en een paar keer water gehapt bij een oefening waarbij de kite je door het water moet trekken terwijl je in het water ligt. Dat was niet zon succes
gezelligquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Familie en vrienden komen langs om mijn verjaardag te vieren.
Ghehehequote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:56 schreef Ama het volgende:
Hedwig sliep dus de laatste 5 dagen naast me op de bank op een roze dekentje. Gisteren zat Solo daar en toen ging ze ons terroriseren tot ze op die plek van Solo mocht liggen op dat roze dekentje
Het is nu al een diva aan het worden.![]()
Fijn man!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Gisteravond dus vroeg naar bed gegaan. Keihard rillen en bibberen en zo. Paracetamol genomen, goed warm geslapen, lang ook. En nu is het weer zo goed als overRaar. Maar wel beter natuurlijk.
Klinkt alsof je naar Los en US hebt geluisterd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Gisteravond dus vroeg naar bed gegaan. Keihard rillen en bibberen en zo. Paracetamol genomen, goed warm geslapen, lang ook. En nu is het weer zo goed als overRaar. Maar wel beter natuurlijk.
Weer die rare gedachtenkronkels. Jouw hoofd is echt stuk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt alsof je naar Los en US hebt geluisterd.
Maar dat is toch geen nieuws?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer die rare gedachtenkronkels. Jouw hoofd is echt stuk.
Koffiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst maar eens een potje koffie. Schadelijk, verslavend, crimineel, houdt kwalijke regimes in lekkerweerlanden in het zadel, zal allemaal wel, interesseert me geen zak.
Het motregent hier. Gelukkig heb ik gisteren in het donker nog een uur stapjes toegevoegd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens verder met bljetjes scannen en croppen en zo. En de gazet afronden en naar de drukker doen. Weer geen mokerveel stapjes vandaag.
beetje genieten van het weekend fles het moet ook geen dwangmatige neurose wordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hier is het nog wel droog op zich. Maar goed, denk sowieso dat ik de afgelopen tijd wat te hard gegaan ben. Morgen ook weinig stapjes.
Even een koetje eten en dan op zaterdagavondmannenjacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Na het eten vast weer wat energie :p
Met slagroomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |