Brood uit de supermarktquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:51 schreef mschol het volgende:
ik wilde naar de markt voor brood.. maar dat is wat laat, dat is wel weg
ik ga wel langs de bakker en anders AH
ja dat doe ik ook maar niet meer. Brood van de bakker is veel lekkerder. Or rather: Smaakt WEL ergens naar.quote:
Ja en dan het liefst traag gegist met zuurdesemquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook maar niet meer. Brood van de bakker is veel lekkerder. Or rather: Smaakt WEL ergens naar.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan het liefst traag gegist met zuurdesem![]()
Scheelt een kwakboel energie ook voor je darmen.
Ii had als lunch de pasta van gisteren opgewarmd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:53 schreef Grotetijd het volgende:
Ik ga zometeen wat pasta opwarmen denk ik
brood smaakt naar brood,ook bij de super; Tenzij je die absolute goedkope meuk haaltquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook maar niet meer. Brood van de bakker is veel lekkerder. Or rather: Smaakt WEL ergens naar.
Wat een kwats johquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:58 schreef mschol het volgende:
[..]
brood smaakt naar brood,ook bij de super; Tenzij je die absolute goedkope meuk haalt
Restjesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ii had als lunch de pasta van gisteren opgewarmd.
Had gister allemaal restjes liggen waar ik maar een pastasaus van had gemaakt.
Stukje wortel, stukje prei, wat ui, tomaat, paprika, basilicum en wat mozzarella.
Moest alleen wat gehakt uit de vriezer halen en wat pasta en knoflook kopen.
Voor straks nog paar schnitzels maken.
Waarom is gisten in een kerker dan beter?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Dit is brood bakken![]()
Desem met Brabantse appeltjes traag gegist in de kerkers van een kasteel, en of je dit proeft![]()
Bekijk deze YouTube-video
Het was prima, niks spannends.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Restjes
Dat klinkt wel lekker man!
Dit moet ik nog eens vragen aan Richard.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom is gisten in een kerker dan beter?
Same here.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was prima, niks spannends.
Maar merk dat we de laatste tijd veel weggooien aan eten, en daar kan ik slecht tegen. Dus doe wat vaker mijn best om restjes op te maken.
Was je geld op?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Same here.
Tijd terug had ik nog rijst over en een half ui en precies 1 ei en nog wat andere kleine dingetjes en heb toen voor 't eerst in m'n leven zelf uit de losse pols iets gemaakt. Egg Fried Rice, en was potverdorie nog best goed geluktAlleen waren de verhoudingen wat scheef.
Zuurdesemquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan het liefst traag gegist met zuurdesem![]()
Scheelt een kwakboel energie ook voor je darmen.
Jezus alweer?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:15 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij heb ik weer eens een virusje opgepikt. Gelukkig is defensie dik in orde dit keer.
Het zou een wonder zijn als 80% van Nederland ziek wordt en ik niet eens wat oppik.quote:
quote:
Ehm. Nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:58 schreef mschol het volgende:
[..]
brood smaakt naar brood,ook bij de super; Tenzij je die absolute goedkope meuk haalt
Dagelijks groentjes en fruitjes en een boswandelingetje en geen griepje dat kans maakt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zou een wonder zijn als 80% van Nederland ziek wordt en ik niet eens wat oppik.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Waarin rijden mannen met een volle woeste baard?
Of vrouwen?
Heb ik goed gedaan danquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagelijks groentjes en fruitjes en een boswandelingetje en geen griepje dat kans maakt.
vanmorgen met de zon was het lekkerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Koud buiten
Maar minder vieskoud dan gister
Hier was het net even heel voorzichtig een beetje zonnigquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanmorgen met de zon was het lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |