Eehm, ok, bedankt?quote:
ik ben niet verder dan aflevering 2 of 3 gekomenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:37 schreef Ama het volgende:
En dat was Breaking Bad weer voor de derde keer.Wat een bazenserie blijft het toch ook.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet verder dan aflevering 2 of 3 gekomen
Toen was je al de tel kwijt?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik heb twee weken over een aflevering over een vlieg gedaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
Dat was al ergens in seizoen 3 of 4 ofzo, wel een enorme kutaflevering overigensquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee weken over een aflevering over een vlieg gedaan.
Dat je die eentje vergeet, je hapt, scherpe pijn en dan zit er een door je gehemelte heen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik had cocktailprikkers nodig. Gaan per 1000.
Beetje overdreven.
Kun je toch gewoon bij de AH halen? https://www.ah.nl/product(...)kers-200-stuks?gQT=1quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik had cocktailprikkers nodig. Gaan per 1000.
Beetje overdreven.
Omdat het juist sneller gaat als je het zelf doet. Brengen ophalen betalen enz duurt vaak langer dan zelf maken. Tenzij je naast de fietsenmaker woontquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:34 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zelf tijd aan verspillen als je het sneller en beter kan laten doen
ja dat welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheetjes en zachte tevreden knorgeluidjes als je eet.
Haha zo werkt dat niet!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou eens op man
Ik ga niet m'n complete vrije dag opofferen om zo'n reparatie uitvoeren op mijn ¤450 fiets waar ik waarschijnlijk onderdelen voor nodig heb die niet even zo te krijgen zijn als ik de fietsenmaker makkelijk kan betalen, en dat heb jij gewoon te respecteren.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat het juist sneller gaat als je het zelf doet. Brengen ophalen betalen enz duurt vaak langer dan zelf maken. Tenzij je naast de fietsenmaker woont
quote:
Heb wel vaker gehoord uit discutabele vakantielanden dat Israeli diep gehaat worden door hun (wan)gedrag.quote:
Ja een goede fietsenzaak moet ik 20min rijden.quote:
ja laatste incident in Pai , 1 israelische jongen had een scooter ongeluk. zijn vrienden wilde mee de ER in maar mocht niet, blijkt dat ze onbeschoft waren tegen personeel, weigerde te vertrekken en in het ziekenhuis rookte.quote:
Tegen die tijd was ik al afgehaakt, geloof ikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was al ergens in seizoen 3 of 4 ofzo, wel een enorme kutaflevering overigens
Ik weet wel dat een boel Israëliërs een kuthekel hebben aan de rest van de wereld (op de VS na) omdat ze hen alleen laten vechten tegen terrorisme.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja laatste incident in Pai , 1 israelische jongen had een scooter ongeluk. zijn vrienden wilde mee de ER in maar mocht niet, blijkt dat ze onbeschoft waren tegen personeel, weigerde te vertrekken en in het ziekenhuis rookte.
Maar zijn veel incidenten met israeli's in thailand ja
verklaart dat waarom ze zich hier zo misdragen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet wel dat een boel Israëliërs een kuthekel hebben aan de rest van de wereld (op de VS na) omdat ze hen alleen laten vechten tegen terrorisme.
Had nooit begrepen dat dat volk zo asociaal is, bij hotels gehoord dat ze liever Russen of tokkie Britten hebben dan Israëli’squote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja laatste incident in Pai , 1 israelische jongen had een scooter ongeluk. zijn vrienden wilde mee de ER in maar mocht niet, blijkt dat ze onbeschoft waren tegen personeel, weigerde te vertrekken en in het ziekenhuis rookte.
Maar zijn veel incidenten met israeli's in thailand ja
Die skip ik altijdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee weken over een aflevering over een vlieg gedaan.
Ik denk ook dat als er een Israëliër een snoeppapiertje op straat gooit dat CNN en Thai News er met een camera op afspringen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verklaart dat waarom ze zich hier zo misdragen?
Lol Israel is de baas over de VS hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet wel dat een boel Israëliërs een kuthekel hebben aan de rest van de wereld (op de VS na) omdat ze hen alleen laten vechten tegen terrorisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |