Had nooit begrepen dat dat volk zo asociaal is, bij hotels gehoord dat ze liever Russen of tokkie Britten hebben dan Israëli’squote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja laatste incident in Pai , 1 israelische jongen had een scooter ongeluk. zijn vrienden wilde mee de ER in maar mocht niet, blijkt dat ze onbeschoft waren tegen personeel, weigerde te vertrekken en in het ziekenhuis rookte.
Maar zijn veel incidenten met israeli's in thailand ja
Die skip ik altijdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee weken over een aflevering over een vlieg gedaan.
Ik denk ook dat als er een Israëliër een snoeppapiertje op straat gooit dat CNN en Thai News er met een camera op afspringen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verklaart dat waarom ze zich hier zo misdragen?
Lol Israel is de baas over de VS hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet wel dat een boel Israëliërs een kuthekel hebben aan de rest van de wereld (op de VS na) omdat ze hen alleen laten vechten tegen terrorisme.
Zwerfhonden of waar heb je het nu over?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:03 schreef bitterbal het volgende:
Hier op het eiland horen we ook regelmatig dat ze gewoon iemands terrein oplopen, soms zelfs de woning binnen gaan om te kijken of ze het kunnen huren. En als de bewoner dan aangeeft dat die er woont ze zeggen van ja betalen wel meer dus
meeste dingen die hier gebeuren komen niet in het nieuws hoor :pquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk ook dat als er een Israëliër een snoeppapiertje op straat gooit dat CNN en Thai News er met een camera op afspringen.
Nee. In de Talmud staat dat goyim(niet joden) minder zijn dan beesten en Joden superieur. En in Israel wordt dat er stevig ingedruktquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verklaart dat waarom ze zich hier zo misdragen?
Ze hebben zeker aanzienlijke macht in de VS maar wat je zegt is koekenbakkerszweeftevenpraat.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lol Israel is de baas over de VS hoor
Breaking news:quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meeste dingen die hier gebeuren komen niet in het nieuws hoor :p
Einstein was Joods, Badr Hari is het tegenovergestelde daarvan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. In de Talmud staat dat goyim(niet joden) minder zijn dan beesten en Joden superieur. En in Israel wordt dat er stevig ingedrukt
90% van de leden van congress krijgt geld van AIPACquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben zeker aanzienlijke macht in de VS maar wat je zegt is koekenbakkerszweeftevenpraat.
De jongens EN meiden hebben ook meestal militaire training gehad en zijn daardoor niet bang om te knokken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. In de Talmud staat dat goyim(niet joden) minder zijn dan beesten en Joden superieur. En in Israel wordt dat er stevig ingedrukt
En nu?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Einstein was Joods, Badr Hari is het tegenovergestelde daarvan.
Kon Einstein wel een gevecht winnen tegen iemand die geen klein meisje was?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Einstein was Joods, Badr Hari is het tegenovergestelde daarvan.
Ja dat zeggen veel mensen idd. Dat ze zich daarom zo gedragenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En daarna ontbijten ze met apenbloed.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat israelis ook veel doen op vakantie is er een grote seks orgie van maken. Dan komen ze die kamer nauwelijks uit en nemen een paar meiden mee om continu te palen.
Of Dubaiquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna ontbijten ze met apenbloed.
Wat wel is dat er veel Israëlische mannen spoorloos raken in Goa, daar gaan ze massaal heen na hun diensttijd om vervolgens te verdwijnen van de planeet.
Bovendien zijn ze stuk voor stuk zenuwachtig, checken altijd of er een vluchtweg is en slapen ze licht door de jarenlange dreigingen en raketaanvallen der haatbaarden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of Dubai
https://www.middleeastmon(...)on-with-the-uae/amp/
En hoe heeft een silverback alpha male uit het zonnige Twente hier last van? Of überhaupt tijd voor na het poetsen van zijn big green egg?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of Dubai
https://www.middleeastmon(...)on-with-the-uae/amp/
Verschilt ook sterk per fiets. Kerel plopt inderdaad even snel z'n wielen los, maar bij mijn fiets werkt dat niet, naafversnellingen enzo.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja een goede fietsenzaak moet ik 20min rijden.
Bv 2 bandjes en nieuwe schijfremmen vervang ik sneller dan het ritje heen en weer.
Waarom schrijven journalisten steeds over situaties en anderen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe heeft een silverback alpha male uit het zonnige Twente hier last van? Of überhaupt tijd voor na het poetsen van zijn big green egg?![]()
Wat zijn we allemaal druk met hoe iemand anders zijn leven zou moeten leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |