Die bedragen die onder de namen staan is dat hun huidige saldo?quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die bedragen die onder de namen staan is dat hun huidige saldo?
Ja en andersom denk ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:16 schreef Puzzie het volgende:
Jordy heeft het met de psych ook gehad over Keanu begrijp ik..
Dat is ook grote bullshit. ze weten drommels goed hoe het werkt van talloze van dit soort Shows.. Mensen die zich zg "kwetsbaar opstellen" hebben altijd de gunst van de kijker .. in Jeffs geval is dat helaas een doordemandvallertje omdat die pas vlak ná zijn nominatie ineens slappe emoverhalen over "zelfherkenning en boetedoen" ging opdissenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:14 schreef Donna1000 het volgende:
De laatste BB jaren, zitten er steeds vaker bewoners in het BB huis die problemen hebben met zichzelf. Ze geven steeds vaker als reden op dat ze zichzelf willen herontdekken of willen uitvinden hoe nu verder moet of zoiets. Zo ook Jeff die aangeeft dat hij problemen heeft met zichzelf en daarom het BB huis is ingegaan, ook Keanau heeft problemen met zichzelf en zo zijn er meerdere voorbij gekomen.
Waarom in hemelsnaam gaan al die (ex)BB bewoners in een TV programma zitten als ze problemen hebben met zichzelf, ik zou BB de laatste plek op aarde vinden om mezelf weer op de rit te krijgen.Ik begrijp het niet, dit moest ik effe kwijt.
Iedereen heeft wel issues, hoe mensen ermee omgaan is belangrijker maar voor BB sowieso al jaren een goudmijn.. Mensen met issues is 'cashen' in de figuurlijke zinquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:14 schreef Donna1000 het volgende:
De laatste BB jaren, zitten er steeds vaker bewoners in het BB huis die problemen hebben met zichzelf. Ze geven steeds vaker als reden op dat ze zichzelf willen herontdekken of willen uitvinden hoe nu verder moet of zoiets. Zo ook Jeff die aangeeft dat hij problemen heeft met zichzelf en daarom het BB huis is ingegaan, ook Keanu heeft problemen met zichzelf en zo zijn er meerdere voorbij gekomen.
Waarom in hemelsnaam gaan al die (ex)BB bewoners in een TV programma zitten als ze problemen hebben met zichzelf, ik zou BB de laatste plek op aarde vinden om mezelf weer op de rit te krijgen.Ik begrijp het niet, dit moest ik effe kwijt.
Ik zou graag zien hoe Jolien is, zonder de invloed van Jeff. Zonder zijn narcistische gedrag richting haar. Ze was meteen al met Jeff en we zien zo nooit Jolien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Die jeff is veel te ontspannen. En bijna niet met jolien in gesprek. Raar hoor
Was ik me ook aan het bedenken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is er raar aan?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Omdat ze allemaal denken dat ze bn-er worden als ze in BB gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:14 schreef Donna1000 het volgende:
De laatste BB jaren, zitten er steeds vaker bewoners in het BB huis die problemen hebben met zichzelf. Ze geven steeds vaker als reden op dat ze zichzelf willen herontdekken of willen uitvinden hoe nu verder moet of zoiets. Zo ook Jeff die aangeeft dat hij problemen heeft met zichzelf en daarom het BB huis is ingegaan, ook Keanu heeft problemen met zichzelf en zo zijn er meerdere voorbij gekomen.
Vlgs mij lees ik hier genoeg over Jordy, Kiki, milena, Eva en mattiquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eens hij hoort daar ook niet. Maar het gaat mij om het afbranden en alleen maar op hem gefocust zijn, Hij is in iedergeval niet over het gezien......ook al zijn er drie of vier in beeld Jeffrey wordt genoemd en de andere niet,
Ik zie dat niet als een reden eigenlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als je weet dat je een kans hebt om eruit te gaan vul je die tijd toch in met je vriendin
Jeff is ook de persoon die zich niet best gedraagdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:29 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vlgs mij lees ik hier genoeg over Jordy, Kiki, milena, Eva en matti
Wickey kraaktquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Wicky controleer je microfoon
Wicky controleer je zender
Wicky controleer je zender
Ja heeft ze in de diepvries gezet voor hemquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:29 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy geen ijsje gehad want die zat in dbk. Ben benieuwd of elsa er een heeft bewaard voor hem.
nog te lui om te etenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:34 schreef mazaru het volgende:
Wie wat bewaard die heeft wat
[ afbeelding ]
ik ook,maar denk soort van saaie muisl..zoals ze ook reageerde op Jane in het begin...kan ze niet veel hebbenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou graag zien hoe Jolien is, zonder de invloed van Jeff. Zonder zijn narcistische gedrag richting haar. Ze was meteen al met Jeff en we zien zo nooit Jolien.
Dat had ook met Jeff te makenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:36 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook,maar denk soort van saaie muisl..zoals ze ook reageerde op Jane in het begin...kan ze niet veel hebben
hoop dat we het gaan zien zonder Jeffquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat had ook met Jeff te maken
Ik vermoed dat ze een hoop gaat doen om aandacht te krijgenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:39 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hoop dat we het gaan zien zonder Jeff
Dat is onzinquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:42 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
MOD EDIT: trollen bericht verwijderd
Klopt en dat kan ook gewoon familie zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
Je lult Eva is alleen bij katholieke mensen een peetoom of tante.
Ja ging er ook van uit want dat is elsa iedereen gelijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja heeft ze in de diepvries gezet voor hem
Jeff maakt het er zelf naar met zijn gedrag, richting BB, Jolien, Jane. Hij trekt continu de calimero kaart.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:42 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
MOD Edit, trollen, bericht verwijderd
Ik lees alleen hier en vind het wel meevallen. Vorig jaar ging het er veel feller aan toequote:
Doe niet zo kinderachtig zegquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:44 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Nee het is een repeterend verhaal. Iedere editie weer.
Tsja ik snap ook niet waarom mensen op jeffje stemmen, ieder zijn ‘smaak’ zullen we maar zeggen?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:45 schreef Clasientje het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen op die Eva stemmen🙄 Ze is saai is niks te beleven met haar🙄
Ze is ook saai, maar stemmen op Jeff, vraag me af waarom, wat maakt hem zo speciaal, behalve dat het een grote zeur is?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:45 schreef Clasientje het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen op die Eva stemmen🙄 Ze is saai is niks te beleven met haar🙄
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:45 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik lees alleen hier en vind het wel meevallen. Vorig jaar ging het er veel feller aan toe
Ik heb net op Eva gestemd.. Calimero mag naar huisquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zeggen volgende week is Eva jarig, zegt Jeff dan is ze thuis
Klopt helemaal, maar dat gebeurt nu toch niet zoals toen, vond het vorig jaar best heftigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:47 schreef mazaru het volgende:
[..]Toen werd je ook verguisd als je een andere mening had
Hij is er echt van overtuigd dat hij mag blijven om op 14 februari de ster van de show te kunnen zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zeggen volgende week is Eva jarig, zegt Jeff dan is ze thuis
Dit jaar is het best relaxed vind ikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar dat gebeurt nu toch niet zoals toen, vond het vorig jaar best heftig
Ach dimitri ging er ook gewoon uit dus hij kan ook foetsiequote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is er echt van overtuigd dat hij mag blijven om op 14 februari de ster van de show te kunnen zijn
Hoop niet dat hij dat vandaag te horen heeft gekregenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is er echt van overtuigd dat hij mag blijven om op 14 februari de ster van de show te kunnen zijn
Zie hier dus de main reason dat mensen op Eva stemmen. Anders had ze misschien 5-10% van de stemmen gehad.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik heb net op Eva gestemd.. Calimero mag naar huis
Precies dus ik heb de hoop nog niet opgegevenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach dimitri ging er ook gewoon uit dus hij kan ook foetsie
Hij is echt weer zijn oude zelf hè, het lukt hem niet meer om z’n masker langer dan vijf uur op te houdenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:50 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff had dus gezegd in dbk sinds de nieuwe erzijn mindere sfeer. Jolien doet weer alsof iedereen haat ontweek
En dan moet hij daar nog 4,5 uur van slapenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:52 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij is echt weer zijn oude zelf hè, het lukt hem niet meer om z’n masker langer dan vijf uur op te houden
Zoiets als "Allemaal bevriezen.. wie beweegt tijdens het bezoek wordt automatisch genomineerd" spelletje? Eeen beetje BB deelnemer kent alle voorgaande BB's ook wel , dus vroeg of laat..enzzquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:50 schreef Kodiak100 het volgende:
David S denkt dat er een spel met familie gaat komen
Dat gebeurt voor jeffje ookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:51 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zie hier dus de main reason dat mensen op Eva stemmen. Anders had ze misschien 5-10% van de stemmen gehad.
gelukkig niet, ik haat dat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:51 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zeiken is niet 1 gezellige groep. Nou kijk eens naar jezelf de afgelopen dagen met he getemel
Is toch logisch dat het zo gaat? Dan hadden ze de stemming anders moeten doen: Wie wil jij dat er naar huis gaat?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:51 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zie hier dus de main reason dat mensen op Eva stemmen. Anders had ze misschien 5-10% van de stemmen gehad.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan moet hij daar nog 4,5 uur van slapen
Het was een goeie pogingquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]en ik dacht nog ik doe positief over jeffje
Vorig jaar werd Ashley zò afgebrand, vooral 's nachts als mensen een glaasje ophadden, dat ik er soms letterlijk misselijk van werd. Dit jaar is er hier een stuk plezieriger sfeer.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:45 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik lees alleen hier en vind het wel meevallen. Vorig jaar ging het er veel feller aan toe
Ze liggen dit jaar ook voor dag en dauw in bed. Weinig nachtstreamsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:55 schreef kater1 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd Ashley zò afgebrand, vooral 's nachts als mensen een glaasje ophadden, dat ik er soms letterlijk misselijk van werd. Dit jaar is er hier een stuk plezieriger sfeer.
Ach… het tere poppetjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:54 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien: "Wat ik dan weer merk is, ik kom hier dan bij en ik zie iedereen weg gaan en dan lig ik hier alleen."
Mattheus: "Ja maar Jol, roep mij dan toch he"
Jeffrey: "Ik was hier ook nog he"
Jolien: "Ja maar, en dan komen er 3 mensen binnen en dan kijken ze en gaan ze weer weg"
Keanu: "Wie?"
Jolien: "Eerst Eva, weg, Axel, weg, Milena, weg"
Jeffrey: "En Jeffrey, blijft"
Keanu: "Ik stond op om pasta te gaan maken, ik had echt geen zin om hier met 12 man te zitten in dit kleine kamertje"
Ik denk dat dat kwam omdat zij net zoveel aanhangers had als tegenstanders en die gingen fel tegen elkaar in.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:55 schreef kater1 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd Ashley zò afgebrand, vooral 's nachts als mensen een glaasje ophadden, dat ik er soms letterlijk misselijk van werd. Dit jaar is er hier een stuk plezieriger sfeer.
Welneequote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:57 schreef Blizzindy het volgende:
Begin nu toch bang te worden dat Jane gaat hoor ze wordt gevolgd met tas inpakken
In de regel zijn de langst gevolgde met de cams degene die vertrekken , ivm zoveel mogelijk beeldmateriaal verzamelenquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In de regel zijn de langst gevolgde met de cams degene die vertrekken , ivm zoveel mogelijk beeldmateriaal verzamelen
Zou een betere vraag zijn inderdaad..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Is toch logisch dat het zo gaat? Dan hadden ze de stemming anders moeten doen: Wie wil jij dat er naar huis gaat?
Goed zo dan mis ik nietsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze liggen dit jaar ook voor dag en dauw in bed. Weinig nachtstreams
Steeltjes laat ik ook gewoon zittenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:04 schreef mazaru het volgende:
Wat doen die mensen toch allemaal met die spinazie? Dat hoef je helemaal niet fijn te snijden of te knippen. Dikke steeltjes eraf en met aanhangend water in een afgesloten pan. Done!
Gisterenavond was het wel leuk op de streams. Lagen ze met zijn allen in de slaapkamer verhalen te vertellen tegen elkaar.quote:
ja kan ook makkelijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Steeltjes laat ik ook gewoon zitten
maar ik kook spinazie nooit, ik roerbak het in een klein beetje olijfolie met knoflookquote:
Echt?? Dat de bliksem maar in mag slaan!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:06 schreef Puzzie het volgende:
De boudoir club aan het bidden voor Jeff
Ja echtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt?? Dat de bliksem maar in mag slaan!
Ik heb het 1 keer vers gemaakt. Maar als ik nu spinazie eet dan koop ik die diepvriesblokjes van Iglo. Doen niet onder voor verse spinaziequote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar ik kook spinazie nooit, ik roerbak het in een klein beetje olijfolie met knoflook
Kom je weer trollen, doe maar nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:42 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Jeff is hier en op social media wel degelijk het pispaaltje van dit BB seizoen, net zoals Ashley dat vorig jaar was. Mensen pikken er altijd wel 1 of 2 uit om hun frustraties en haat op te botvieren om wat ze een paar uurtjes p.d op een livestream zien.
Pffff die langspeelplaat blijft ook lekker hangen hè, eruit met die gastquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:09 schreef Puzzie het volgende:
Jeff weer over de 'nieuwen' die hebben de struggle niet meegemaakt ,
Hou op met me
Ja dat zag ik toen Jeff die pin aan Jane had opgedrongen. Daarna ging die bidden op de bank. Dus eerst steek je een mes in iemands rug en daarna bidt je om vergeving. Zo blijft je zieltje schoonquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat zag ik toen Jeff die pin aan Jane had opgedrongen. Daarna ging die bidden op de bank. Dus eerst steek je een mes in iemands rug en daarna bidt je om vergeving. Zo blijft je zieltje schoon
Dat probeer ik ook ,maar het lukt me niet altijdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:12 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Maar ik ontwijk hem dus kan best
Ik meng me in een discussie en geef daarbij mijn point of view. Als dat trollen is, ok.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom je weer trollen, doe maar niet
Ik zet hem net uit....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:06 schreef Puzzie het volgende:
De boudoir club aan het bidden voor Jeff
Ja echt ! Ik was te laat met cappen maar zelfs Jordy zat met zijn handjes in de bidstandquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zet hem net uit....
maar serieus?
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:17 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Eva hoort een hoop bezigheid uit de GR, zal dan wel voor morgen zijn
Ziek! Net alsof onze lieve heer niet meer te doen heeft in deze wereld. Die gaat zich niet druk maken om een arrogante peen die in een RLS zitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja echt ! Ik was te laat met cappen maar zelfs Jordy zat met zijn handjes in de bidstand
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ziek! Net alsof onze lieve heer niet meer te doen heeft in deze wereld. Die gaat zich niet druk maken om een arrogante peen die in een RLS zit
Laat Keanu en Jordy dan zo klus doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:18 schreef Lrod01 het volgende:
Geef ze is wat spullen om zelf brood te bakken zodat ze wat energie hebben overdag en stoppen met zeuren over honger.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja echt ! Ik was te laat met cappen maar zelfs Jordy zat met zijn handjes in de bidstand
in brood zit niet veel meer voedingstoffen dan in de havermoutquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:18 schreef Lrod01 het volgende:
Geef ze is wat spullen om zelf brood te bakken zodat ze wat energie hebben overdag en stoppen met zeuren over honger.
Jahh.. en 24uur fietsen om de lamp aan te houdenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:18 schreef Donna1000 het volgende:
DE meeste liggen op de bank en op de vloer half te pitten, wat mis ik de weekopdrachten toch zoals die vroeger in BB zaten. Ik zie Egbert nog in dat bootje liggen in het zwembad, wachtend totdat er iets naar beneden viel, heerlijke BB;s waren dat
Dit lijkt toch echt wel op slapen, maar volgens mij slaapt BB ookquote:
En elke dag in een stoel voor de deur naar te tuin, wachtend op de klik, een signaal dat de deur is geopend.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:18 schreef Donna1000 het volgende:
DE meeste liggen op de bank en op de vloer half te pitten, wat mis ik de weekopdrachten toch zoals die vroeger in BB zaten. Ik zie Egbert nog in dat bootje liggen in het zwembad, wachtend totdat er iets naar beneden viel, heerlijke BB;s waren dat
Ze hebben wel wat spelletjes, zoals kaartenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:28 schreef Verida het volgende:
maar er zit ook gewoon helemaal geen initiatief in deze groep, ze verzinnen zelf ook helemaal niets
geen sporten in de ochtend,ieder dag iemand anders oefeningen laten verzinnen, yoga, hints, weerwolven van mijn part, kijken wie het verste kan gooien met een maiskorrel, dansen, pingpong met slippers, verstoppertje, of wat dan ook
maar er komt helemaal niets uit hunzelf,
Geen weerwolven aubquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:28 schreef Verida het volgende:
maar er zit ook gewoon helemaal geen initiatief in deze groep, ze verzinnen zelf ook helemaal niets
geen sporten in de ochtend,ieder dag iemand anders oefeningen laten verzinnen, yoga, hints, weerwolven van mijn part, kijken wie het verste kan gooien met een maiskorrel, dansen, pingpong met slippers, verstoppertje, of wat dan ook
sinds een paar dagenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat spelletjes, zoals kaarten
Ze zitten in Big Brother ze zijn niet op ponykampquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:28 schreef Verida het volgende:
Maar ze kunnen klagen als de bestequote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:28 schreef Verida het volgende:
Alleen maar wachten totdat BB iets gaat zeggen/ of opdracht gevenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:28 schreef Verida het volgende:
Als je naar de podcast luistert van Niels dan hoor je dat er te weinig eten is om nog energie te hebben om te sporten. Andere jaren kregen ze wel meer eten dan nu vind ikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat spelletjes, zoals kaarten
En ze krijgen ook niets te doen, geen lange opdrachten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:30 schreef Verida het volgende:
[..]
sinds een paar dagen
maar daar doen ze ook niet zo vreselijk veel mee.
Dan gaan ze allemaal wel in het donker zitten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. en 24uur fietsen om de lamp aan te houden
het is vanaf dag 1 een heel lamlendige groep geweest.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:31 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Als je naar de podcast luistert van Niels dan hoor je dat er te weinig eten is om nog energie te hebben om te sporten. Andere jaren kregen ze wel meer eten dan nu vind ik
is ook nergens voor nodig. Ze hebben zaklampjesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan gaan ze allemaal wel in het donker zitten.
Nah ja, dat zullen ze dan weer in de GR opstellen, zodat de streamers daar ook geen zak van te zien krijgenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan gaan ze allemaal wel in het donker zitten.
Deze week hebben ze ketjap,sambal, knoflook, uien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
maar geen zout, suiker, kruiden, of extra dingen als uien, knoflook enz. Dus het is elke dag een heel saaie zouteloze hap.
Als ze deze groep zouden laten fietsen voor een Big Mac dan reden ze harder dan Eddy Merckxquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. en 24uur fietsen om de lamp aan te houden
Logisch, Laar van je Leven werd er ook opgenomenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:34 schreef ledn81 het volgende:
Jordy weet weer heel goed waar de loods van de bondgenoten staat. (in Laren)
Ze hebben zout, peper, sambal, ketjap (waar ze de kip in marineren) en knoflook. Ook rode ui heb ik gezienquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
het is vanaf dag 1 een heel lamlendige groep geweest.
En ik blijf erbij dat het eerder de saaiheid van het eten is dan daadwerkelijk tekort aan voedingstoffen. Ze hebben genoeg vezels, vers fruit, verse groente en nog vitaminetabletten.
maar geen zout, suiker, kruiden, of extra dingen als uien, knoflook enz. Dus het is elke dag een heel saaie zouteloze hap.
Ohja.. da's een goeie.. fietsen met een puntenteller aan het wiel vast... hoe hoger de punten hoe meer geldquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze deze groep zouden laten fietsen voor een Big Mac dan reden ze harder dan Eddy Merckx
Jordy weet dus niet veel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:34 schreef ledn81 het volgende:
Jordy weet weer heel goed waar de loods van de bondgenoten staat. (in Laren)
Jordy weet alles!quote:
ja, dat is deze week, dat weet ik dat hebben ze deze week als extra gekocht.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben zout, peper, sambal, ketjap (waar ze de kip in marineren) en knoflook. Ook rode ui heb ik gezien
Volgens mij is die alleen geldig als bij het nomineren een gelijke stand isquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:39 schreef Flow3r het volgende:
Geen gelijkspel aub, Keanu heeft de beslissende stem
Net als de bewonersquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat is deze week, dat weet ik dat hebben ze deze week als extra gekocht.
maar de andere weken was het saai, zouteloos en zonder smaaktoevoegingen.
Op zich met je eens maar ze krijgen echt wel genoeg eten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat is deze week, dat weet ik dat hebben ze deze week als extra gekocht.
maar de andere weken was het saai, zouteloos en zonder smaaktoevoegingen.
Das nu niet meer..Dat is als er bij nomineren een gelijk spel ontstaatquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:39 schreef Flow3r het volgende:
Geen gelijkspel aub, Keanu heeft de beslissende stem
Vorige seizoenen nodigde de tuin meer uit tot sporten, je kan er nu alleen je nek breken. Ze mochten op vrijdag in de game area sporten, ze konden tafeltennissen want er was een tafel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:28 schreef Verida het volgende:
Niet veel meer dan wat ze er nu mee doen ben ik bang.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Wanneer zullen ze nu eens echt wat gaan doen met de panic room en de vendingmachine ?
Ben bang dat dat scenario er ook is voor Peter...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet veel meer dan wat ze er nu mee doen ben ik bang.
ik moest even nadenken over wie je het had.. dat zegt genoegquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben bang dat dat scenario er ook is voor Peter...
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik moest even nadenken over wie je het had.. dat zegt genoeg
dit seizoen was de huiskamer helemaal leeg, daar hadden ze haast handbal in kunnen spelen, zoveel ruimtequote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorige seizoenen nodigde de tuin meer uit tot sporten, je kan er nu alleen je nek breken. Ze mochten op vrijdag in de game area sporten, ze konden tafeltennissen want er was een tafel.
Ze worden naar mijn idee ook best belemmerd in hun creativiteit...
Maar laten ze dan maar eens grondig gaan schoonmaken... hebben ze ook wat te doen..
dit groepje is wel leuk, hebben ook lol onderling, zijn een leuke kookgroep de afgelopen week en hangen in ieder geval niet de hele dag in het boudoirquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
Elsa, Wicky, Jane en Axel doen een zelf gemaakt spelletje rummicub
Waarover?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:57 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu is het eens met jordy over elsa. Ben benieuwd.
Zie Jordy nu voornamelijk horizontaal liggen, net als gisteren,quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:57 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu is het eens met jordy over elsa. Ben benieuwd.
17:04 bier opquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:01 schreef ledn81 het volgende:
17u de vrijmibo is begonnen in de regie
Ze hebben go-yoga'd, (slaap)zakloopwedstrijd gedaan. Hints, geweerwolfd..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:54 schreef Verida het volgende:
[..]
dit seizoen was de huiskamer helemaal leeg, daar hadden ze haast handbal in kunnen spelen, zoveel ruimte
maar er is volgens mij ook in het begin helemaal niets verzonnen, er is gewoon niet veel creativiteit in deze groep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
ja alleen echt door Jordyquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:09 schreef Kinga het volgende:
Dat gebedel weer voor Valentijn... ik denk dat ik die dag ff geen streams moet kijken.
Ze bedoelde dat het hij elsa in een rechte lijn gaat haar verblijf, dat liet keanu zien met zijn handenbewegingquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:03 schreef Hznootje het volgende:
@:Puzzie Jordy en Keanu hadden het erover wie er zou gaan vanavond. Jordy denkt dat het tussen Eva en Jeffrey gaat. Keanu dat Jane of Eva gaat
Elsa gaat niet volgens de heren; maar zou wel moeten gaan, want ze heeft geen groei potentie ()
Axel heeft dat ook niet.
Ben wel benieuwd wat voor groei potentie Jordy dan ziet bij zichzelf, wat rechtvaardigt waarom hij wel mag blijven
denk als Elsa gaat dat er weinig gewassen word nog en gekooktquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:03 schreef Hznootje het volgende:
@:Puzzie Jordy en Keanu hadden het erover wie er zou gaan vanavond. Jordy denkt dat het tussen Eva en Jeffrey gaat. Keanu dat Jane of Eva gaat
Elsa gaat niet volgens de heren; maar zou wel moeten gaan, want ze heeft geen groei potentie ()
Axel heeft dat ook niet.
Ben wel benieuwd wat voor groei potentie Jordy dan ziet bij zichzelf, wat rechtvaardigt waarom hij wel mag blijven
steviger als wat ze vorig jaar gemaakt hadden hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
Leuk verzonnen zo met die houtblokken om hun papieren met nummertjes uit het zicht van hun medespelers te houden.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat zag ik toen Jeff die pin aan Jane had opgedrongen. Daarna ging die bidden op de bank. Dus eerst steek je een mes in iemands rug en daarna bidt je om vergeving. Zo blijft je zieltje
schoon
Ja ik dacht dat ik alles van hem gezien had maar dit sloeg echt op oorlog
Dat vraag ik me dus ook af, tis nog echt een kind, niets mannelijks aanquote:
Toxic trekt toxic aanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af, tis nog echt een kind, niets mannelijks aan
quote:
Denk dat ze hem zo vergeten is als hij nu weggaat, er komt nog zoveel in BB de komende 2 maanden, en wat is het nu helemaal die puppy liefde, net 5 wekenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:17 schreef Kinga het volgende:
Hoe is Jolien eronder, dat jeff hoogstwaarschijnlijk weggaat?
oh verdomd, ze begint er nu over
Het een heeft het ander nodig en dat zie je hier heel goed.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]Zij is inderdaad ook raar. Zo was ze stinkend jaloers op dat maaltje aardappelen die Jeffrey had gemaakt voor Jane toen zij dat diner hadden. Te belachelijk voor woorden.
ik vind het een heel geslepen krengetjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]Zij is inderdaad ook raar. Zo was ze stinkend jaloers op dat maaltje aardappelen die Jeffrey had gemaakt voor Jane toen zij dat diner hadden. Te belachelijk voor woorden.
Die 2 zijn niet te verstaan voor de Nederlanders. Axel had ook al tegen pootje gezegd, leer Nederlands, want ik versta jullie nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:25 schreef Koos1958 het volgende:
Dup David zeggen dat jeff naar huis moet. Beter voor alles in het huis de rest verstond ik niet
En daar zijn ze in beeldquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:11 schreef OmaJacky het volgende:
'Strenge' BB : overdag mag er niet geslapen worden.... ( zegt hij nu niet hoor )
Slapende mensen : Charice,Mattie ,Milena en ik denk Jef En Jolien ergens onder de dekens want zijn al een tijdje niet op beeld geweest.
Ik denk dat Salar mogelijk gelijk gaat krijgen. Hij zei in een story dat ie denkt dat BB gaat ingrijpen en Jeff erin houdt.quote:
Ja, daar stond ik ook van te kijken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:23 schreef mazaru het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik denk dat Salar mogelijk gelijk gaat krijgen. Hij zei in een story dat ie denkt dat BB gaat ingrijpen en Jeff erin houdt.
Dan mag ie best wat spaarzamer met zijn energie om gaan en ook met zijn gezang stoppenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:34 schreef mazaru het volgende:
Jordy: IEDEREEN ZIT HIER LAAG IN ZIJN ENERGIE HE??? JE KAN OOK WAT GAAN DOEN HE! JE KAN OOK GAAN BEWEGEN OF ZO!!
Ja hoor, dat is de persoon die dat moet zeggen. Ik zie hem vandaag nu voor het eerst overeind staan.
Gewoon stemmen, als er een twist komt dan is dat altijd na het stemmen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dus stemmen tijdens de uitzending heeft dan ook geen zin?
Dan heb ik gisteren voor het laatst gestemd met BB.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik denk dat Salar mogelijk gelijk gaat krijgen. Hij zei in een story dat ie denkt dat BB gaat ingrijpen en Jeff erin houdt.
Denk dat het voor veel ophef zou zorgen, mochten ze Jeffrey reddenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan heb ik gisteren voor het laatst gestemd met BB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:53 schreef Ireth het volgende:
Nadat Jeff vanavond via de schuifdeuren is afgeserveerd naar de dbk moet BB omroepen dat alle overige bewoners hun kledingkast mogen openen
Zag hem ergens begin deze week iig nog wel in het tv topic volgens mij..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou freaky vakantie hebben? Heb 'm de hele week al niet gezien...
is toch een vrouw ?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou freaky vakantie hebben? Heb 'm de hele week al niet gezien...
Told you guysquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, wat je van Eva te zien krijgt in de uitzending vind ik haar nog wel leuk!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
2 x Eva gestemd, mag voor mij ook weg, maar dikke grote voorkeur JEFF WEG
* Ireth nam nét een slok koffiequote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Van eerder op de middag, er wordt gebeden voor Jeffrey in het boudoir:
https://streamable.com/mh1gld
Jordy zit niet op de bank, dus kan hij ook niet gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:04 schreef Poesjuh het volgende:
Wie ziet Jordy graag gaan van deze bank dan?
Salar is wel een beetje gezakt bij mij. Zit met Glenn en Karen beetje pubers geld af te troggelen op TikTok met stomme spelletjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:02 schreef Droopie het volgende:
Wie denkt Salar dan wel niet wie die is.?
Dat denken er wel meer, niet daarvan.
Misschien hebben teveel mensen op Eva gestemd en zijn ze Elsa vergeten
Koekoekquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Op die fiets, ik ken hem amper.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Salar is wel een beetje gezakt bij mij. Zit met Glenn en Karen beetje pubers geld af te troggelen op TikTok met stomme spelletjes.
Van de week zapte ik er toevallig langs en vroeg iemand wat ie van BB vond dit seizoen en hij vond het een erg slecht seizoen en keek het niet. Maar elke week wordt ie weer even 'wakker' met zijn polletje.
Ipvquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy zit niet op de bank, dus kan hij ook niet gaan
Dan moet je hem duidelijk stellen, dat staat er nl. nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:07 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ipvkan je miss ook de vraag nog eens goed lezen
Van iedereen die op de bank zit, wie mag er dan van jordy vertrekken?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alles goed met je?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet je hem duidelijk stellen, dat staat er nl. niet
Thanx voor de vertaling, blijkt handig voor sommigenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van iedereen die op de bank zit, wie mag er dan van jordy vertrekken?
Nou ja, ik snapte wel hoe je hem bedoelde, maar snap ook dat @Aardbeienmoes hem anders kon lezenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Thanx voor de vertaling, blijkt handig voor sommigen
Ik hou het idd graag gezellig jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zullen we niet persoonlijk worden?
Kloptquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy maakt eeb ontwikkeling soor ip het gwbied van sociaal zijn. Elsa en Axel zitten gewoon hun tijd daar uit en dat kan ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:03 schreef Hznootje het volgende:
Axel heeft dat ook niet.
Oh ik heb jouw bericht helemaal niet gezienquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:03 schreef Hznootje het volgende:
Axel heeft dat ook niet.
Jordy Jolien en wie? Degene die voor lijk ligt in de kleedruimte niet. Oh, wacht even, nu wordt me veel duidelijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:02 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mocht de stagiaire meelezen.. Jordy zou graag zoiets hebben met valentijn![]()
[ afbeelding ]
Hij is op vrijdagavond na de exit wel altijd live op tiktok met Kitty.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Salar is wel een beetje gezakt bij mij. Zit met Glenn en Karen beetje pubers geld af te troggelen op TikTok met stomme spelletjes.
Van de week zapte ik er toevallig langs en vroeg iemand wat ie van BB vond dit seizoen en hij vond het een erg slecht seizoen en keek het niet. Maar elke week wordt ie weer even 'wakker' met zijn polletje.
Het erge is dat tijdens het dineetje volgens mij zij geen een keer er mee zat dat zij lekker aan het eten was en haar schatje niet....ze had veel plezier. Daar kan ik niet bij als je verliefd bent en hij mag niet mee eten had ik ook niet gehoeven....Maar ze maakte geen eens haast om bij hem te zijn....Vandaar denk ik die schrik dat hij lekker aan tafel gezelig zat te wezen met Jane.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het een heeft het ander nodig en dat zie je hier heel goed.
Zonde maar eigen keuze.
Dat moet toch ook kunnen?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het erge is dat tijdens het dineetje volgens mij zij geen een keer er mee zat dat zij lekker aan het eten was en haar schatje niet....ze had veel plezier. Daar kan ik niet bij als je verliefd bent en hij mag niet mee eten had ik ook niet gehoeven....Maar ze maakte geen eens haast om bij hem te zijn....Vandaar denk ik die schrik dat hij lekker aan tafel gezelig zat te wezen met Jane.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |