Die bedragen die onder de namen staan is dat hun huidige saldo?quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die bedragen die onder de namen staan is dat hun huidige saldo?
Ja en andersom denk ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:16 schreef Puzzie het volgende:
Jordy heeft het met de psych ook gehad over Keanu begrijp ik..
Dat is ook grote bullshit. ze weten drommels goed hoe het werkt van talloze van dit soort Shows.. Mensen die zich zg "kwetsbaar opstellen" hebben altijd de gunst van de kijker .. in Jeffs geval is dat helaas een doordemandvallertje omdat die pas vlak ná zijn nominatie ineens slappe emoverhalen over "zelfherkenning en boetedoen" ging opdissenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:14 schreef Donna1000 het volgende:
De laatste BB jaren, zitten er steeds vaker bewoners in het BB huis die problemen hebben met zichzelf. Ze geven steeds vaker als reden op dat ze zichzelf willen herontdekken of willen uitvinden hoe nu verder moet of zoiets. Zo ook Jeff die aangeeft dat hij problemen heeft met zichzelf en daarom het BB huis is ingegaan, ook Keanau heeft problemen met zichzelf en zo zijn er meerdere voorbij gekomen.
Waarom in hemelsnaam gaan al die (ex)BB bewoners in een TV programma zitten als ze problemen hebben met zichzelf, ik zou BB de laatste plek op aarde vinden om mezelf weer op de rit te krijgen.Ik begrijp het niet, dit moest ik effe kwijt.
Iedereen heeft wel issues, hoe mensen ermee omgaan is belangrijker maar voor BB sowieso al jaren een goudmijn.. Mensen met issues is 'cashen' in de figuurlijke zinquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:14 schreef Donna1000 het volgende:
De laatste BB jaren, zitten er steeds vaker bewoners in het BB huis die problemen hebben met zichzelf. Ze geven steeds vaker als reden op dat ze zichzelf willen herontdekken of willen uitvinden hoe nu verder moet of zoiets. Zo ook Jeff die aangeeft dat hij problemen heeft met zichzelf en daarom het BB huis is ingegaan, ook Keanu heeft problemen met zichzelf en zo zijn er meerdere voorbij gekomen.
Waarom in hemelsnaam gaan al die (ex)BB bewoners in een TV programma zitten als ze problemen hebben met zichzelf, ik zou BB de laatste plek op aarde vinden om mezelf weer op de rit te krijgen.Ik begrijp het niet, dit moest ik effe kwijt.
Ik zou graag zien hoe Jolien is, zonder de invloed van Jeff. Zonder zijn narcistische gedrag richting haar. Ze was meteen al met Jeff en we zien zo nooit Jolien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Die jeff is veel te ontspannen. En bijna niet met jolien in gesprek. Raar hoor
Was ik me ook aan het bedenken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is er raar aan?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Omdat ze allemaal denken dat ze bn-er worden als ze in BB gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:14 schreef Donna1000 het volgende:
De laatste BB jaren, zitten er steeds vaker bewoners in het BB huis die problemen hebben met zichzelf. Ze geven steeds vaker als reden op dat ze zichzelf willen herontdekken of willen uitvinden hoe nu verder moet of zoiets. Zo ook Jeff die aangeeft dat hij problemen heeft met zichzelf en daarom het BB huis is ingegaan, ook Keanu heeft problemen met zichzelf en zo zijn er meerdere voorbij gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |