quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan moet hij daar nog 4,5 uur van slapen
Het was een goeie pogingquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]en ik dacht nog ik doe positief over jeffje
Vorig jaar werd Ashley zò afgebrand, vooral 's nachts als mensen een glaasje ophadden, dat ik er soms letterlijk misselijk van werd. Dit jaar is er hier een stuk plezieriger sfeer.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:45 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik lees alleen hier en vind het wel meevallen. Vorig jaar ging het er veel feller aan toe
Ze liggen dit jaar ook voor dag en dauw in bed. Weinig nachtstreamsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:55 schreef kater1 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd Ashley zò afgebrand, vooral 's nachts als mensen een glaasje ophadden, dat ik er soms letterlijk misselijk van werd. Dit jaar is er hier een stuk plezieriger sfeer.
Ach… het tere poppetjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:54 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien: "Wat ik dan weer merk is, ik kom hier dan bij en ik zie iedereen weg gaan en dan lig ik hier alleen."
Mattheus: "Ja maar Jol, roep mij dan toch he"
Jeffrey: "Ik was hier ook nog he"
Jolien: "Ja maar, en dan komen er 3 mensen binnen en dan kijken ze en gaan ze weer weg"
Keanu: "Wie?"
Jolien: "Eerst Eva, weg, Axel, weg, Milena, weg"
Jeffrey: "En Jeffrey, blijft"
Keanu: "Ik stond op om pasta te gaan maken, ik had echt geen zin om hier met 12 man te zitten in dit kleine kamertje"
Ik denk dat dat kwam omdat zij net zoveel aanhangers had als tegenstanders en die gingen fel tegen elkaar in.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:55 schreef kater1 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd Ashley zò afgebrand, vooral 's nachts als mensen een glaasje ophadden, dat ik er soms letterlijk misselijk van werd. Dit jaar is er hier een stuk plezieriger sfeer.
Welneequote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:57 schreef Blizzindy het volgende:
Begin nu toch bang te worden dat Jane gaat hoor ze wordt gevolgd met tas inpakken
In de regel zijn de langst gevolgde met de cams degene die vertrekken , ivm zoveel mogelijk beeldmateriaal verzamelenquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In de regel zijn de langst gevolgde met de cams degene die vertrekken , ivm zoveel mogelijk beeldmateriaal verzamelen
Zou een betere vraag zijn inderdaad..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Is toch logisch dat het zo gaat? Dan hadden ze de stemming anders moeten doen: Wie wil jij dat er naar huis gaat?
Goed zo dan mis ik nietsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze liggen dit jaar ook voor dag en dauw in bed. Weinig nachtstreams
Steeltjes laat ik ook gewoon zittenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:04 schreef mazaru het volgende:
Wat doen die mensen toch allemaal met die spinazie? Dat hoef je helemaal niet fijn te snijden of te knippen. Dikke steeltjes eraf en met aanhangend water in een afgesloten pan. Done!
Gisterenavond was het wel leuk op de streams. Lagen ze met zijn allen in de slaapkamer verhalen te vertellen tegen elkaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |