Jordy weet alles!quote:
ja, dat is deze week, dat weet ik dat hebben ze deze week als extra gekocht.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben zout, peper, sambal, ketjap (waar ze de kip in marineren) en knoflook. Ook rode ui heb ik gezien
Volgens mij is die alleen geldig als bij het nomineren een gelijke stand isquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:39 schreef Flow3r het volgende:
Geen gelijkspel aub, Keanu heeft de beslissende stem
Net als de bewonersquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat is deze week, dat weet ik dat hebben ze deze week als extra gekocht.
maar de andere weken was het saai, zouteloos en zonder smaaktoevoegingen.
Op zich met je eens maar ze krijgen echt wel genoeg eten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat is deze week, dat weet ik dat hebben ze deze week als extra gekocht.
maar de andere weken was het saai, zouteloos en zonder smaaktoevoegingen.
Das nu niet meer..Dat is als er bij nomineren een gelijk spel ontstaatquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:39 schreef Flow3r het volgende:
Geen gelijkspel aub, Keanu heeft de beslissende stem
Vorige seizoenen nodigde de tuin meer uit tot sporten, je kan er nu alleen je nek breken. Ze mochten op vrijdag in de game area sporten, ze konden tafeltennissen want er was een tafel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:28 schreef Verida het volgende:
maar er zit ook gewoon helemaal geen initiatief in deze groep, ze verzinnen zelf ook helemaal niets
geen sporten in de ochtend,ieder dag iemand anders oefeningen laten verzinnen, yoga, hints, weerwolven van mijn part, kijken wie het verste kan gooien met een maiskorrel, dansen, pingpong met slippers, verstoppertje, of wat dan ook
maar er komt helemaal niets uit hunzelf,
Niet veel meer dan wat ze er nu mee doen ben ik bang.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Wanneer zullen ze nu eens echt wat gaan doen met de panic room en de vendingmachine ?
Ben bang dat dat scenario er ook is voor Peter...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet veel meer dan wat ze er nu mee doen ben ik bang.
ik moest even nadenken over wie je het had.. dat zegt genoegquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben bang dat dat scenario er ook is voor Peter...
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik moest even nadenken over wie je het had.. dat zegt genoeg
dit seizoen was de huiskamer helemaal leeg, daar hadden ze haast handbal in kunnen spelen, zoveel ruimtequote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorige seizoenen nodigde de tuin meer uit tot sporten, je kan er nu alleen je nek breken. Ze mochten op vrijdag in de game area sporten, ze konden tafeltennissen want er was een tafel.
Ze worden naar mijn idee ook best belemmerd in hun creativiteit...
Maar laten ze dan maar eens grondig gaan schoonmaken... hebben ze ook wat te doen..
dit groepje is wel leuk, hebben ook lol onderling, zijn een leuke kookgroep de afgelopen week en hangen in ieder geval niet de hele dag in het boudoirquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
Elsa, Wicky, Jane en Axel doen een zelf gemaakt spelletje rummicub
Waarover?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:57 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu is het eens met jordy over elsa. Ben benieuwd.
Zie Jordy nu voornamelijk horizontaal liggen, net als gisteren,quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:57 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu is het eens met jordy over elsa. Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |