17:04 bier opquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:01 schreef ledn81 het volgende:
17u de vrijmibo is begonnen in de regie
Ze hebben go-yoga'd, (slaap)zakloopwedstrijd gedaan. Hints, geweerwolfd..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:54 schreef Verida het volgende:
[..]
dit seizoen was de huiskamer helemaal leeg, daar hadden ze haast handbal in kunnen spelen, zoveel ruimte
maar er is volgens mij ook in het begin helemaal niets verzonnen, er is gewoon niet veel creativiteit in deze groep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
ja alleen echt door Jordyquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:09 schreef Kinga het volgende:
Dat gebedel weer voor Valentijn... ik denk dat ik die dag ff geen streams moet kijken.
Ze bedoelde dat het hij elsa in een rechte lijn gaat haar verblijf, dat liet keanu zien met zijn handenbewegingquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:03 schreef Hznootje het volgende:
@:Puzzie Jordy en Keanu hadden het erover wie er zou gaan vanavond. Jordy denkt dat het tussen Eva en Jeffrey gaat. Keanu dat Jane of Eva gaat
Elsa gaat niet volgens de heren; maar zou wel moeten gaan, want ze heeft geen groei potentie ()
Axel heeft dat ook niet.
Ben wel benieuwd wat voor groei potentie Jordy dan ziet bij zichzelf, wat rechtvaardigt waarom hij wel mag blijven
denk als Elsa gaat dat er weinig gewassen word nog en gekooktquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:03 schreef Hznootje het volgende:
@:Puzzie Jordy en Keanu hadden het erover wie er zou gaan vanavond. Jordy denkt dat het tussen Eva en Jeffrey gaat. Keanu dat Jane of Eva gaat
Elsa gaat niet volgens de heren; maar zou wel moeten gaan, want ze heeft geen groei potentie ()
Axel heeft dat ook niet.
Ben wel benieuwd wat voor groei potentie Jordy dan ziet bij zichzelf, wat rechtvaardigt waarom hij wel mag blijven
steviger als wat ze vorig jaar gemaakt hadden hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
Leuk verzonnen zo met die houtblokken om hun papieren met nummertjes uit het zicht van hun medespelers te houden.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat zag ik toen Jeff die pin aan Jane had opgedrongen. Daarna ging die bidden op de bank. Dus eerst steek je een mes in iemands rug en daarna bidt je om vergeving. Zo blijft je zieltje
schoon
Ja ik dacht dat ik alles van hem gezien had maar dit sloeg echt op oorlog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |