De helft maar op at.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:25 schreef greysbones het volgende:
Elsa roddelen over Jordy
die zijn kip niet goed opat volgens haar
( krijg spontaan een merg zuigende Mirthe in mijn hoofd )
Mooi dat je jezelf in een ander probeert te verplaatsen en je hebt mss ook gelijk, maar als je zoveel in je rugzak hebt zitten dan is BB not the place to be. Je weet dan dat je keihard afgerekend wordt op de acties die je laat zien. En hij had ook de andere kant op kunnen gaan hè, door wat hij heeft meegemaakt zelf het empathische vermogen op kunnen bouwen door zijn ervaringen, maar hij brandt zelf zijn medebewoners liever af en kiest voor het stoere jongens imagoquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ik anders over,,,,heb me proberen voor te stellen dat je als baby je ouders niet hoort. Als het goed is is hij van een tweeling dus moeders zal het waarschijnlijk druk genoeg gehad hebben. En juist die eerste jaren zijn zo belangrijk,,,Je merkt gewoon aan hem dat ook hij daar niet goed overkomt in taal en dan bedoel ik niet omdat hij een Belg is. Maar gewoon dat er een paar keer gezegd moet worden wat bedoel je precies en andersom ook, En natuurlijk moet hij zijn gedrag veranderen want hij is zo met zichzelf bezig hoe hij overkomt dat hem dat juist dwars gaat zitten.... Maar hem daarom hard onderuit te halen,
is niks mis meequote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:28 schreef Koos1958 het volgende:
Warm slob in afgesloten blikken lijkt me niet goed
Ieder mens maakt dingen mee.. Niet alles is iets wat mensen zielig maaktquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:28 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mooi dat je jezelf in een ander probeert te verplaatsen en je hebt mss ook gelijk, maar als je zoveel in je rugzak hebt zitten dan is BB not the place to be. Je weet dan dat je keihard afgerekend wordt op de acties die je laat zien. En hij had ook de andere kant op kunnen gaan hè, door wat hij heeft meegemaakt zelf het empathische vermogen op kunnen bouwen door zijn ervaringen, maar hij brandt zelf zijn medebewoners liever af en kiest voor het stoere jongens imago
Dit dus, hij gebruikt het als excuus ook en daar kan ik me heel boos over makenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:28 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mooi dat je jezelf in een ander probeert te verplaatsen en je hebt mss ook gelijk, maar als je zoveel in je rugzak hebt zitten dan is BB not the place to be. Je weet dan dat je keihard afgerekend wordt op de acties die je laat zien. En hij had ook de andere kant op kunnen gaan hè, door wat hij heeft meegemaakt zelf het empathische vermogen op kunnen bouwen door zijn ervaringen, maar hij brandt zelf zijn medebewoners liever af en kiest voor het stoere jongens imago
ik heb geen dienst gehadquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Iedereen die legerdienst gedaan heeft kent dit wel denk ik
[ afbeelding ]
dus de productie maakt het zelf althans stagiaire hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:28 schreef greysbones het volgende:
volgens wicky is dat niet normaal
dat het warm in het blik gaat![]()
dat is al vanaf het begin duidelijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus de productie maakt het zelf althans stagiaire haha
Juist wel, dood de eventueel aanwezige bacteriën, en dan is het luchtdicht.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:28 schreef Koos1958 het volgende:
Warm slob in afgesloten blikken lijkt me niet goed
hoe vind je dat nou weer hahahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor de liefhebber het slob recept![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ze hebben het idee ook van de Amerikaanse BB.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor de liefhebber het slob recept![]()
Bekijk deze YouTube-video
Als zijn ouders niet doof geboren zijn ja....maar ze hebben elkaar geloof ik op een of ander doven instituut gevonden, dus ik neem aan dat zijn ouders doofstom waren....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij kan zijn ouders toch gewoon hebben gehoord? Veel dove mensen kunnen wel gewoon geluid produceren en hebben wel leren praten. Misschien wel hele monotoom, maar wel met een stem. En er zijn in je opgroeien natuurlijk nog wel veel meer mensen wiens stem je gewoon kunt horen. Hij heeft alleen van jongs af aan misschien gebarentaal moeten leren. Maar dit kun je ook zien als tweetalig opgroeien, zat kinderen die opgroeien met verschillende talen in hun omgeving, grootouders die het nederlands niet machtig zijn bijv.
Het is niet makkelijk om een ouder te hebben met een handicap, maar het is ook niet zo dramatisch als het nu wordt voorgesteld.
Alleen door deze poll zal ik op Eva stemmen, omdat zij 3e staat en ik mee wil helpen om de afstand tussen de 3e en 4e plek zo groot mogelijk te maken. Meer kan ik niet doen om Jeff weg te krijgenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:39 schreef rinardo het volgende:
Update Salar 11:30u. Tot hiertoe Jeffrey van uitgaande dat er 1 iemand vertrekt.
[ link | afbeelding ]
Eens hij hoort daar ook niet. Maar het gaat mij om het afbranden en alleen maar op hem gefocust zijn, Hij is in iedergeval niet over het gezien......ook al zijn er drie of vier in beeld Jeffrey wordt genoemd en de andere niet,quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:28 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |