Ja en dan te bedenken dat deze wasmachine en droger weer andere zijn dan vorig jaarquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Flashback naar vorig jaar, één van de wasmachines heeft het begeven ....
Misschien alleen de wasverzachter opslag even bijvullen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wasmachine is kapot.. moeten we op 2 streams zien
is belangrijk
ja denk het ook jahquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zei gisteren ook dat ik vermoed dat hij nog maagd is
Denk ik anders over,,,,heb me proberen voor te stellen dat je als baby je ouders niet hoort. Als het goed is is hij van een tweeling dus moeders zal het waarschijnlijk druk genoeg gehad hebben. En juist die eerste jaren zijn zo belangrijk,,,Je merkt gewoon aan hem dat ook hij daar niet goed overkomt in taal en dan bedoel ik niet omdat hij een Belg is. Maar gewoon dat er een paar keer gezegd moet worden wat bedoel je precies en andersom ook, En natuurlijk moet hij zijn gedrag veranderen want hij is zo met zichzelf bezig hoe hij overkomt dat hem dat juist dwars gaat zitten.... Maar hem daarom hard onderuit te halen,quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet lekker hard onderuit gehaald worden. Dat is een goede les voor hem. Je merkt aan zijn hele gedrag dat iedereen hem loopt te pamperen en zijn zin geeft juist omdat hij 'zo zielig' is.
Laten we hopen op zeker Jeff.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien hoopt dat het 1 iemand gaat zijn die gaat denkt Eva
Bij 2 denkt ze wel dat Jeff zal gaan
Hij wilde denk een rustplek hebben en daarom zijn vraag. Vlak erna hing hij door die deur naar de gangquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:05 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben jullie vanmiddag Jordy ook horen vragen aan Jolien geloof ik
Liggen er nou mensen in de suite en in de boudoir?? en dit kwam er heel verontwaardig uit bij hem
vond het een hele rare vraag van hem?
op 1 zag ik net Jolien en Jeffrey wandelen, nu beeld op Elsa in de keuken die iets uit een bak haalt (rood bevroren iets)quote:
Lijkt op Schaafijsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
op 1 zag ik net Jolien en Jeffrey wandelen, nu beeld op Elsa in de keuken die iets uit een bak haalt (rood bevroren iets)
Op 2 het boudoir ..Milena die de nagels van Axel knipt
die hadden de bewoners allemaal in het beginquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die bakjes zijn zeker van Elsa. Die horen standaard bij de militaire uitrusting.
Oh, heb ik gemist. Ik heb er jaren uit gegetenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die hadden de bewoners allemaal in het begin
Je bedoeld jordy en die zit nu in de dbk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:13 schreef ledn81 het volgende:
Elsa heeft ijsjes gemaakt voor de hele hut![]()
zonder overleg en werd vd week even over gemopperd door een bepaalde bewoner, maar iedereen is er nu blij mee
Is Surinaamsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Limonade siroop met water
[..]
Ken ik dus niet haha zag een ijsblokje.
schaafijs is eigenlijk als je dat blok wat in die bak zat dan zou schaven met een schaafmes zo 1 waarmee je ook hout zou schaven en dan hou je geraspt ijs over en dat is dan schaaf ijs maar dan echt nog gewoon van water en daar over heen gooi je dan smaakjes limonadequote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Limonade siroop met water
[..]
Ken ik dus niet haha zag een ijsblokje.
ze moesten daarin hun slob warm maken op die houtkachelquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, heb ik gemist. Ik heb er jaren uit gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat weet je niet. Alles is anders deze BB voor het zelfde geld zit er een undercover notaris in het huis😁quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:18 schreef Dotteke het volgende:
De notaris is niet op de stream, dit kan in SV
Hij kan zijn ouders toch gewoon hebben gehoord? Veel dove mensen kunnen wel gewoon geluid produceren en hebben wel leren praten. Misschien wel hele monotoom, maar wel met een stem. En er zijn in je opgroeien natuurlijk nog wel veel meer mensen wiens stem je gewoon kunt horen. Hij heeft alleen van jongs af aan misschien gebarentaal moeten leren. Maar dit kun je ook zien als tweetalig opgroeien, zat kinderen die opgroeien met verschillende talen in hun omgeving, grootouders die het nederlands niet machtig zijn bijv.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ik anders over,,,,heb me proberen voor te stellen dat je als baby je ouders niet hoort. Als het goed is is hij van een tweeling dus moeders zal het waarschijnlijk druk genoeg gehad hebben. En juist die eerste jaren zijn zo belangrijk,,,Je merkt gewoon aan hem dat ook hij daar niet goed overkomt in taal en dan bedoel ik niet omdat hij een Belg is. Maar gewoon dat er een paar keer gezegd moet worden wat bedoel je precies en andersom ook, En natuurlijk moet hij zijn gedrag veranderen want hij is zo met zichzelf bezig hoe hij overkomt dat hem dat juist dwars gaat zitten.... Maar hem daarom hard onderuit te halen,
Dit iddquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij kan zijn ouders toch gewoon hebben gehoord? Veel dove mensen kunnen wel gewoon geluid produceren en hebben wel leren praten. Misschien wel hele monotoom, maar wel met een stem. En er zijn in je opgroeien natuurlijk nog wel veel meer mensen wiens stem je gewoon kunt horen. Hij heeft alleen van jongs af aan misschien gebarentaal moeten leren. Maar dit kun je ook zien als tweetalig opgroeien, zat kinderen die opgroeien met verschillende talen in hun omgeving, grootouders die het nederlands niet machtig zijn bijv.
Het is niet makkelijk om een ouder te hebben met een handicap, maar het is ook niet zo dramatisch als het nu wordt voorgesteld.
In den beginne was er enkel Blob en gamellen om te eten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die bakjes zijn zeker van Elsa. Die horen standaard bij de militaire uitrusting.
gamellen?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
In den beginne was er enkel Blob en gamellen om te eten.
Maar die gamellen waren al na dag 1 weg denk ik.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:25 schreef greysbones het volgende:
Elsa roddelen over Jordy
die zijn kip niet goed opat volgens haar
( krijg spontaan een merg zuigende Mirthe in mijn hoofd )
Waar ze ook over kunnen zeiken ppffffffffquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:25 schreef greysbones het volgende:
Elsa roddelen over Jordy
die zijn kip niet goed opat volgens haar
( krijg spontaan een merg zuigende Mirthe in mijn hoofd )
Ik dacht even dat ze bezig was om het wasverzachterbakje van de wasmachine schoon te maken, maar het is ijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |