Ik vind dat sommige mensen teveel hebben gegetenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze vinden dat ze te weinig eten hebben gekregen
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
We zitten bijna allemaal te duimen dat Jeff gaat
Sielug jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:46 schreef Sestra666 het volgende:
[..]omdat hij geen moeder meer heeft, zo jong nog, dove vader
hij moet nog veel leren
i knowquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sielug ja![]()
Maar dat staat los van gedrag en dat gedrag heeft hij zelf in de hand
De productie zal er alles aan doen om Jeff erin te houden.quote:
Ook weer waarquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:51 schreef Cupfighter het volgende:
Er zijn mensen die op die leeftijd meer hebben meegemaakt dus geen excuus voor dit gedrag
Dat BB er de hand in heeft wie vertrekt vanavond denk ik ook. De stemmen tussen Eva en Jeffrey liggen te dicht op elkaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:50 schreef Harry het volgende:
[..]
De productie zal er alles aan doen om Jeff erin te houden.
Dus ja, dan gaat Eva vertrekken.
Zo jong? Zo jong was hij niet toen ze overleed en er zijn meer mensen met dove ouders en die zijn geen narcist.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:46 schreef Sestra666 het volgende:
hij moet nog veel leren
Ik weet tquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo jong? Zo jong was hij niet toen ze overleed en er zijn meer mensen met dove ouders en die zijn geen narcist.
lekker zo naast elkaar in een toilettasquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien wilde haar tandpasta nemen en was vergeten dat er een scheermes in haar toilettasje zat.
Vandaar haar oorlogswond
Hij moet lekker hard onderuit gehaald worden. Dat is een goede les voor hem. Je merkt aan zijn hele gedrag dat iedereen hem loopt te pamperen en zijn zin geeft juist omdat hij 'zo zielig' is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:46 schreef Sestra666 het volgende:
hij moet nog veel leren
Wat een uitspraak. Ik vind dit al behoorlijk wat hoor. Op erg jonge leeftijd al alle zorg voor zijn broers en dove vader op zich moeten en mede daardoor nooit de dood van zijn moeder volledig kuennen verwerken. Natuurlijk is dat geen excuus voor zijn gedrag verder maar het plaatst het een en ander in perspectief. Maar ik denk dat we het er wel allemaal over eens zijn dat dit niet de juiste plek voor hem is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:51 schreef Cupfighter het volgende:
Er zijn mensen die op die leeftijd meer hebben meegemaakt dus geen excuus voor dit gedrag
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:00 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wat een uitspraak. Ik vind dit al behoorlijk wat hoor. Op erg jonge leeftijd al alle zorg voor zijn broers en dove vader op zich moeten en mede daardoor nooit de dood van zijn moeder volledig kuennen verwerken. Natuurlijk is dat geen excuus voor zijn gedrag verder maar het plaatst het een en ander in perspectief. Maar ik denk dat we het er wel allemaal over eens zijn dat dit niet de juiste plek voor hem is.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:00 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wat een uitspraak. Ik vind dit al behoorlijk wat hoor. Op erg jonge leeftijd al alle zorg voor zijn broers en dove vader op zich moeten en mede daardoor nooit de dood van zijn moeder volledig kuennen verwerken. Natuurlijk is dat geen excuus voor zijn gedrag verder maar het plaatst het een en ander in perspectief. Maar ik denk dat we het er wel allemaal over eens zijn dat dit niet de juiste plek voor hem is.
Geen excuus voor zijn gedrag,quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:00 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
't Is omdat je stemt op wat niet populair is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:02 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Omdat ik niet stem op wat populair is ben ik automatisch familie van Jeff?
quote:
Dat ben ik met je eens hoor, maar toch vind ik hem zielig, vind het ook erg vervelend van mezelfquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]Als je de dood van je moeder gebruikt in een spel om niet genomineerd te worden dan misbruik je het medeleven van anderen en dat zal echt niet de eerste keer zijn dat hij dat doet. Bovendien moet je je schamen als je zegt dat er thuis niemand voor je is als je vader en je broers thuis op je zitten te wachten.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:06 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens hoor, maar toch vind ik hem zielig, vind het ook erg vervelend van mezelf
Ik heb me er niet in verdiept hoor. Maar zegt hij zelf dat ie alle zorg op zich heeft genomen of is dat daadwerkelijk zo.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:00 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, kun je lezen?quote:
Het is keihard en wat emotieloos maar dat is ook waar zijn diep gewortelde issues liggen. Zoals ik al zei, BB is niet de juiste plek voor hem op dit punt in zijn leven.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]Als je de dood van je moeder gebruikt in een spel om niet genomineerd te worden dan misbruik je het medeleven van anderen en dat zal echt niet de eerste keer zijn dat hij dat doet. Bovendien moet je je schamen als je zegt dat er thuis niemand voor je is als je vader en je broers thuis op je zitten te wachten.
Daarvoor moet hij een trap onder zijn kont voor hebben van zijn vader als die thuis komtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:04 schreef mazaru het volgende:
Ja precies,quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:08 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ik heb me er niet in verdiept hoor. Maar zegt hij zelf dat ie alle zorg op zich heeft genomen of is dat daadwerkelijk zo.
Want het valt me op dat Jeffrey z'n werkelijkheid nogal vaak ver afstaat van de daadwerkelijke werkelijkheid..
Ik heb dat stuk nu gezien en het werd wel heel anders gebruikt dan Jane het vertelde de context was wel wat anders. Dan nog had hij het beter niet kunnen doen en was zijn argument zwak. Jane blijkt in alles gewoon ook slappe hap te zijn. Zij zocht vooral naar een reden waarom ze zo dom was omdat ding op te spelde en misschien eigenlijk ook wel stiekem naar huis wil. Ik las op X dat die DJJorda alle foto's van hun samen van zijn insta zou hebben gehaald en hij doet ook geen enkele promotie. Maargoed dat kan ook een keuze zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:04 schreef mazaru het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |