SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck Henk en Ingrid
Na vorige keer op de bank, zou ie ook de week erop "los gaan"quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Keanu gaat volgende week dingen loslaten .....
Is nog nooit op de bank geweestquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Na vorige keer op de bank, zou ie ook de week erop "los gaan"
Dan wordt het tijd dat ie eens wat laat zien, Keanu de danser.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
Sorry, zal wel target zijn geweest.quote:
ik vermoed dat hij echt nog geen vriendin gehad heeft, hij zit er zo op te hamerenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:34 schreef Puzzie het volgende:
Jane : 'ik denk dat jij een heel lief meiske krijgt , of vrouw'
[ afbeelding ]
Jordy: 'Ik hoop het'
Ik zei gisteren ook dat ik vermoed dat hij nog maagd isquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vermoed dat hij echt nog geen vriendin gehad heeft, hij zit er zo op te hameren
Vanavond weer genieten, Joliendrama.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:53 schreef Koos1958 het volgende:
Al uren al zelfde streams op mensen die kaarten
Ik ben van armoe Meiden in de jungle gaan kijkenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:53 schreef Koos1958 het volgende:
Al uren al zelfde streams op mensen die kaarten
wasmachine is kapot.. moeten we op 2 streams zienquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:59 schreef ledn81 het volgende:
David S ook eens in de poppenhoek![]()
oh van korte duur
Stagiaire surft naar coolblue.nlquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wasmachine is kapot.. moeten we op 2 streams zien
is belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |