ja kan ook makkelijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Steeltjes laat ik ook gewoon zitten
maar ik kook spinazie nooit, ik roerbak het in een klein beetje olijfolie met knoflookquote:
Echt?? Dat de bliksem maar in mag slaan!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:06 schreef Puzzie het volgende:
De boudoir club aan het bidden voor Jeff
Ja echtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt?? Dat de bliksem maar in mag slaan!
Ik heb het 1 keer vers gemaakt. Maar als ik nu spinazie eet dan koop ik die diepvriesblokjes van Iglo. Doen niet onder voor verse spinaziequote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar ik kook spinazie nooit, ik roerbak het in een klein beetje olijfolie met knoflook
Kom je weer trollen, doe maar nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:42 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Jeff is hier en op social media wel degelijk het pispaaltje van dit BB seizoen, net zoals Ashley dat vorig jaar was. Mensen pikken er altijd wel 1 of 2 uit om hun frustraties en haat op te botvieren om wat ze een paar uurtjes p.d op een livestream zien.
Pffff die langspeelplaat blijft ook lekker hangen hè, eruit met die gastquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:09 schreef Puzzie het volgende:
Jeff weer over de 'nieuwen' die hebben de struggle niet meegemaakt ,
Hou op met me
Ja dat zag ik toen Jeff die pin aan Jane had opgedrongen. Daarna ging die bidden op de bank. Dus eerst steek je een mes in iemands rug en daarna bidt je om vergeving. Zo blijft je zieltje schoonquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat zag ik toen Jeff die pin aan Jane had opgedrongen. Daarna ging die bidden op de bank. Dus eerst steek je een mes in iemands rug en daarna bidt je om vergeving. Zo blijft je zieltje schoon
Dat probeer ik ook ,maar het lukt me niet altijdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:12 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Maar ik ontwijk hem dus kan best
Ik meng me in een discussie en geef daarbij mijn point of view. Als dat trollen is, ok.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom je weer trollen, doe maar niet
Ik zet hem net uit....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:06 schreef Puzzie het volgende:
De boudoir club aan het bidden voor Jeff
Ja echt ! Ik was te laat met cappen maar zelfs Jordy zat met zijn handjes in de bidstandquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zet hem net uit....
maar serieus?
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:17 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Eva hoort een hoop bezigheid uit de GR, zal dan wel voor morgen zijn
Ziek! Net alsof onze lieve heer niet meer te doen heeft in deze wereld. Die gaat zich niet druk maken om een arrogante peen die in een RLS zitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja echt ! Ik was te laat met cappen maar zelfs Jordy zat met zijn handjes in de bidstand
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ziek! Net alsof onze lieve heer niet meer te doen heeft in deze wereld. Die gaat zich niet druk maken om een arrogante peen die in een RLS zit
Laat Keanu en Jordy dan zo klus doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:18 schreef Lrod01 het volgende:
Geef ze is wat spullen om zelf brood te bakken zodat ze wat energie hebben overdag en stoppen met zeuren over honger.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja echt ! Ik was te laat met cappen maar zelfs Jordy zat met zijn handjes in de bidstand
in brood zit niet veel meer voedingstoffen dan in de havermoutquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:18 schreef Lrod01 het volgende:
Geef ze is wat spullen om zelf brood te bakken zodat ze wat energie hebben overdag en stoppen met zeuren over honger.
Jahh.. en 24uur fietsen om de lamp aan te houdenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:18 schreef Donna1000 het volgende:
DE meeste liggen op de bank en op de vloer half te pitten, wat mis ik de weekopdrachten toch zoals die vroeger in BB zaten. Ik zie Egbert nog in dat bootje liggen in het zwembad, wachtend totdat er iets naar beneden viel, heerlijke BB;s waren dat
Dit lijkt toch echt wel op slapen, maar volgens mij slaapt BB ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |