Denk dat het voor veel ophef zou zorgen, mochten ze Jeffrey reddenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan heb ik gisteren voor het laatst gestemd met BB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:53 schreef Ireth het volgende:
Nadat Jeff vanavond via de schuifdeuren is afgeserveerd naar de dbk moet BB omroepen dat alle overige bewoners hun kledingkast mogen openen
Zag hem ergens begin deze week iig nog wel in het tv topic volgens mij..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou freaky vakantie hebben? Heb 'm de hele week al niet gezien...
is toch een vrouw ?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou freaky vakantie hebben? Heb 'm de hele week al niet gezien...
Told you guysquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik denk dat Salar mogelijk gelijk gaat krijgen. Hij zei in een story dat ie denkt dat BB gaat ingrijpen en Jeff erin houdt.
Ik moet zeggen, wat je van Eva te zien krijgt in de uitzending vind ik haar nog wel leuk!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
2 x Eva gestemd, mag voor mij ook weg, maar dikke grote voorkeur JEFF WEG
* Ireth nam nét een slok koffiequote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Van eerder op de middag, er wordt gebeden voor Jeffrey in het boudoir:
https://streamable.com/mh1gld
Jordy zit niet op de bank, dus kan hij ook niet gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:04 schreef Poesjuh het volgende:
Wie ziet Jordy graag gaan van deze bank dan?
Salar is wel een beetje gezakt bij mij. Zit met Glenn en Karen beetje pubers geld af te troggelen op TikTok met stomme spelletjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:02 schreef Droopie het volgende:
Wie denkt Salar dan wel niet wie die is.?
Dat denken er wel meer, niet daarvan.
Misschien hebben teveel mensen op Eva gestemd en zijn ze Elsa vergeten
Koekoekquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Op die fiets, ik ken hem amper.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Salar is wel een beetje gezakt bij mij. Zit met Glenn en Karen beetje pubers geld af te troggelen op TikTok met stomme spelletjes.
Van de week zapte ik er toevallig langs en vroeg iemand wat ie van BB vond dit seizoen en hij vond het een erg slecht seizoen en keek het niet. Maar elke week wordt ie weer even 'wakker' met zijn polletje.
Ipvquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy zit niet op de bank, dus kan hij ook niet gaan
Dan moet je hem duidelijk stellen, dat staat er nl. nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:07 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ipvkan je miss ook de vraag nog eens goed lezen
Van iedereen die op de bank zit, wie mag er dan van jordy vertrekken?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alles goed met je?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet je hem duidelijk stellen, dat staat er nl. niet
Thanx voor de vertaling, blijkt handig voor sommigenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van iedereen die op de bank zit, wie mag er dan van jordy vertrekken?
Nou ja, ik snapte wel hoe je hem bedoelde, maar snap ook dat @Aardbeienmoes hem anders kon lezenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Thanx voor de vertaling, blijkt handig voor sommigen
Ik hou het idd graag gezellig jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zullen we niet persoonlijk worden?
Kloptquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy maakt eeb ontwikkeling soor ip het gwbied van sociaal zijn. Elsa en Axel zitten gewoon hun tijd daar uit en dat kan ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:03 schreef Hznootje het volgende:
@:Puzzie Jordy en Keanu hadden het erover wie er zou gaan vanavond. Jordy denkt dat het tussen Eva en Jeffrey gaat. Keanu dat Jane of Eva gaat
Elsa gaat niet volgens de heren; maar zou wel moeten gaan, want ze heeft geen groei potentie ()
Axel heeft dat ook niet.
Ben wel benieuwd wat voor groei potentie Jordy dan ziet bij zichzelf, wat rechtvaardigt waarom hij wel mag blijven
Oh ik heb jouw bericht helemaal niet gezienquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:03 schreef Hznootje het volgende:
@:Puzzie Jordy en Keanu hadden het erover wie er zou gaan vanavond. Jordy denkt dat het tussen Eva en Jeffrey gaat. Keanu dat Jane of Eva gaat
Elsa gaat niet volgens de heren; maar zou wel moeten gaan, want ze heeft geen groei potentie ()
Axel heeft dat ook niet.
Ben wel benieuwd wat voor groei potentie Jordy dan ziet bij zichzelf, wat rechtvaardigt waarom hij wel mag blijven
Jordy Jolien en wie? Degene die voor lijk ligt in de kleedruimte niet. Oh, wacht even, nu wordt me veel duidelijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:02 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mocht de stagiaire meelezen.. Jordy zou graag zoiets hebben met valentijn![]()
[ afbeelding ]
Hij is op vrijdagavond na de exit wel altijd live op tiktok met Kitty.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Salar is wel een beetje gezakt bij mij. Zit met Glenn en Karen beetje pubers geld af te troggelen op TikTok met stomme spelletjes.
Van de week zapte ik er toevallig langs en vroeg iemand wat ie van BB vond dit seizoen en hij vond het een erg slecht seizoen en keek het niet. Maar elke week wordt ie weer even 'wakker' met zijn polletje.
Het erge is dat tijdens het dineetje volgens mij zij geen een keer er mee zat dat zij lekker aan het eten was en haar schatje niet....ze had veel plezier. Daar kan ik niet bij als je verliefd bent en hij mag niet mee eten had ik ook niet gehoeven....Maar ze maakte geen eens haast om bij hem te zijn....Vandaar denk ik die schrik dat hij lekker aan tafel gezelig zat te wezen met Jane.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het een heeft het ander nodig en dat zie je hier heel goed.
Zonde maar eigen keuze.
Dat moet toch ook kunnen?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het erge is dat tijdens het dineetje volgens mij zij geen een keer er mee zat dat zij lekker aan het eten was en haar schatje niet....ze had veel plezier. Daar kan ik niet bij als je verliefd bent en hij mag niet mee eten had ik ook niet gehoeven....Maar ze maakte geen eens haast om bij hem te zijn....Vandaar denk ik die schrik dat hij lekker aan tafel gezelig zat te wezen met Jane.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |