abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216583048

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;

Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.

SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS

Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
SPOILER: DTS GEBODEN
SPOILER: Winnaar Januari
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:33:20 #2
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_216583051
_O_ _O_
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:33:40 #3
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216583053
Ach over 10 jaar toch nucleaire oorlog of alles deaud door klimaatverandering.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_216583054
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:31 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Je gaat altijd de prijs betalen voor de roofbouw die je ooit op je lichaam hebt gepleegd.

Als jij denkt dat er niks kapot is gegaan in je lichaam dan leef je in een soort van LaLaLaLand met je vingers in je oren.

#backtorealty
Die knakker van Jackass bijvoorbeeld heeft een voorstadium van kankercellen in zijn slokdarm vanwege het vele zuipen en kotsen enzo.
pi_216583057
@Hexagon die hier nooit mee geassocieerd zou willen worden :D
pi_216583060
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:35:02 #7
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216583062
#zinin overigens :D

#geensarcasme #geenironie
Trotste mama van Ambar
pi_216583065
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:33 schreef ToT het volgende:

[..]
Die knakker van Jackass bijvoorbeeld heeft een voorstadium van kankercellen in zijn slokdarm vanwege het vele zuipen en kotsen enzo.
Ik heb geen tv derhalve weet ik niet wie jackass is.
pi_216583066
:D
pi_216583070
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh als het zo zeker is ga ik niks meer doen aan milieuvriendelijkheid
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:36:02 #11
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216583071
Ik ga zo ook nog even lekker naar kantoor
Trotste mama van Ambar
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:36:21 #12
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216583073
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:36 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Oh als het zo zeker is ga ik niks meer doen aan milieuvriendelijkheid
Niet? Kun je het nog een paar jaar uitstellen
Trotste mama van Ambar
pi_216583077
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:35 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik heb geen tv derhalve weet ik niet wie jackass is.
Jackass deed altijd debiele stunts met z'n vrienden om zo veel mogelijk pijn te lijden op tv.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:36:52 #14
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216583078
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Nasty om dit te zeggen.
Jij begon hier mee door aan mij te vragen "denk je dat je de 40 haalt?" wat een zeer ongepaste opmerking is. Vervolgens lijk je niet te kunnen accepteren dat mensen een andere mening hebben. En ga je door over roofbouw, en dat het niet meer dan logisch is dat je eerder sterft, wat in mijn ogen een vrij ongezonde houding en mening is om te hebben.
Je kan ook gewoon accepteren dat het leven loopt zoals het loopt. Accepteren dat je lichaam óók veel dingen kan oplossen en dat je lijf heel veel kan hebben voor 't iets "opgeeft" zeker als je nog jong bent. Ik ben 34 en ben sinds een jaar een stuk gezonder gaan leven. Tuurlijk zal er vast ergens wát blijvende schade zijn (knieen, rug) maar het hoeft niet te betekenen dat het voorbij is, en dat ik er niets meer aan kan doen om de situatie te verbeteren en dat ik "de 40 niet haal"
Ben het met je eens dat mijn opmerking niet zo netjes was. Maar jouw opmerking valt ook wat over te zeggen, jij hebt deze discussie aangewakkerd en noemde @Dotteke haar redenatie een dooddoener.. :') Weet het niet, maar vind dat ook niet echt netjes.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216583080
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Niet? Kun je het nog een paar jaar uitstellen
Heb je niks aan
Uw ADH vitamine Worst
pi_216583083
_O_
pi_216583084
Zo'n beetje de voorloper van TikTok challenges enzo. :')
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 14:39:13 #19
388664 crew  Dotteke
pi_216583092
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:19 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Jij hebt hebt over roken. Je bagatelliseert het. Niet leuk.

Ik heb het over extreem overgewicht zoals GroteTijd of bij mij wat betreft drugs.

Deze dingen hebben een aanslag op je lichaam gemaakt. Dat is niet meer terug te draaien.
Wist niet dat het om overgewicht ging. Weet niet eens of jij overgewicht hebtof drugs
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:39:59 #20
508590 Grotetijd
pi_216583094
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wist niet dat het om overgewicht ging. Weet niet eens dat jij overgewicht heb
Nee ze kaartte mijn overgewicht aan door te vragen "denk je dat je de 40 haalt" blijkbaar heeft zij zelf problemen gehad met drugs.
Well, life can be a riot
pi_216583099
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:36 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Jij begon hier mee door aan mij te vragen "denk je dat je de 40 haalt?" wat een zeer ongepaste opmerking is. Vervolgens lijk je niet te kunnen accepteren dat mensen een andere mening hebben. En ga je door over roofbouw, en dat het niet meer dan logisch is dat je eerder sterft, wat in mijn ogen een vrij ongezonde houding is om te hebben.
Je kan ook gewoon accepteren dat het leven loopt zoals het loopt. Accepteren dat je lichaam óók veel dingen kan oplossen en dat je lijf heel veel kan hebben voor 't iets "opgeeft"
Ben het met je eens dat mijn opmerking niet zo netjes was. Maar jouw opmerking valt ook wat over te zeggen, jij hebt deze discussie aangewakkerd en noemde @:Dotteke haar redenatie een dooddoener.. :') Weet het niet, maar vind dat ook niet echt netjes.
Je hebt nu nog steeds gigantisch veel overgewicht. Dat is werkelijk waar niet gezond.

Ik vind het nog ongezonder dat je jouw realiteit niet onder ogen kan zien omdat je ongezond hebt geleefd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2025 14:41:29 ]
pi_216583101
:)

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2025 14:41:04 ]
pi_216583105
Lalala
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:41:52 #24
508590 Grotetijd
pi_216583110
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:40 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Je hebt nu nog steeds gigantisch veel overgewicht. Dat is werkelijk waar niet gezond.

Ik vind het nog ongezonder dat je jouw realiteit niet onder ogen kam zien omdat je ongezond hebt geleefd.
JIJ bent degene die JOUW idee van mijn realiteit op mij projecteert he? Jij bent degene die het heeft over "denk je dat je de 40 haalt" en "je hebt roofbouw gepleegd, dus ga je eerder dood"
Ik heb ongezond geleefd, absoluut. Ik heb nog steeds vrij veel overgewicht, zeker. Maar dat betekent niet dat ik de 40 niet ga halen. En dat betekent óók niet dat ik daarom niet ALSNOG de gezondste versie van mezelf kan worden he.
Well, life can be a riot
pi_216583112
Was "Healthy at any size" niet een mode-trend tegenwoordig?
Van die influencers die bij bosjes tegelijk het loodje leggen?
Maar hey: ze waren tenminste wel kerngezond tot ze omkiepten! ^O^
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 14:42:34 #26
388664 crew  Dotteke
pi_216583119
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:39 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Nee ze kaartte mijn overgewicht aan door te vragen "denk je dat je de 40 haalt" blijkbaar heeft zij zelf problemen gehad met drugs.
Ik zit mobiel ellende. Ik weet niets van klodder of er overgewicht is of iets met drugs.
Ik ga alleen aan dat gezond leven niet altijd wil zeggen dat je langer leeft.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216583121
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:41 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
JIJ bent degene die JOUW idee van mijn realiteit op mij projecteert he?
Ik heb ongezond geleefd, absoluut. Ik heb nog steeds vrij veel overgewicht, zeker. Maar dat betekent niet dat ik de 40 niet ga halen. En dat betekent óók niet dat ik daarom niet ALSNOG de gezondste versie van mezelf kan worden he.
De kans is zeer zeker aanwezig dat je permanente gezondheidsschade hebt opgelopen, maar als je nu stevig aan je gezondheid gaat werken en verder gaat afvallen, beperk je de schade natuurlijk wel zo veel mogelijk.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:43:02 #28
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216583122
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:42 schreef ToT het volgende:
Was "Healthy at any size" niet een mode-trend tegenwoordig?
Van die influencers die bij bosjes tegelijk het loodje leggen?
Maar hey: ze waren tenminste wel kerngezond tot ze omkiepten! ^O^
Je hebt ongezond en overgewicht hebben en relatief gezond zijn en toch dik ogen.
Trotste mama van Ambar
pi_216583123
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zit mobiel ellende. Ik weet niets van klodder of er overgewicht is of iets met drugs.
Ik ga alleen aan dat gezond leven niet altijd wil zeggen dat je langer leeft.
Niets is een garantie uiteraard.
pi_216583128
Garantie tot aan de deur
pi_216583131
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:41 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
JIJ bent degene die JOUW idee van mijn realiteit op mij projecteert he? Jij bent degene die het heeft over "denk je dat je de 40 haalt" en "je hebt roofbouw gepleegd, dus ga je eerder dood"
Dat laatste ben je mee bezig nu waarvoor hulde.

Ik doe het nu al bijna 10 jaar. Ik hou van elke dag.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:44:03 #32
508590 Grotetijd
pi_216583132
quote:

[..]
De kans is zeer zeker aanwezig dat je permanente gezondheidsschade hebt opgelopen, maar als je nu stevig aan je gezondheid gaat werken en verder gaat afvallen, beperk je de schade natuurlijk wel zo veel mogelijk.
Oh ik verwacht ook echt wel dat mijn knieen en rug permanente schade hebben opgelopen hoor, absoluut. Om nog maar te zwijgen over vel.. Maar ik verwacht óók dat als ik mijn gezondheid op 1 set, en doorga zoals ik bezig ben, het allemaal wel mee gaat vallen. Ben nog jong.
Well, life can be a riot
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:45:06 #33
508590 Grotetijd
pi_216583145
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:44 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dat laatste ben je mee bezig nu waarvoor hulde.

Ik doe het nu al bijna 10 jaar. Ik hou van elke dag.
Ook daar heb ik alleen maar respect voor. Dat jij ook zorgt voor verbetering van je situatie, alleen maar kudo's daarvoor. Maar je moet niet jouw situatie of die van iemand anders in jouw omgeving projecteren op anderen, dat bedoel ik meer. Elk lichaam is anders
Well, life can be a riot
pi_216583151
quote:

[..]
Dit dus zo'n beetje :*
pi_216583158
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:44 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Oh ik verwacht ook echt wel dat mijn knieen en rug permanente schade hebben opgelopen hoor, absoluut. Maar ik verwacht óók dat als ik mijn gezondheid op 1 set, en doorga zoals ik bezig ben, het allemaal wel mee gaat vallen. Ben nog jong.
Ja ik heb een aantal keren van huisartsen en assistenten te horen gekregen dat je tot je 50e lekker volop mag doen wat God verboden heeft feitelijk! _O-
"Uw bloeddruk is honderdmiljoenmiljard over dertigmiljoenmiljard? Volgens dit tabel is er voorlopig nog niks aan de hand! Gewoon lekker doorgaan met uw leven, vanaf uw vijftigste wordt het wel wat anders."

Maar echt zwaar overgewicht heeft ook leververvetting en dergelijke tot gevolg, wat weer permanente schade kan opleveren. En je kransslagader enzo zal je ook niet enorm dankbaar zijn.
pi_216583169
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:44 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Oh ik verwacht ook echt wel dat mijn knieen en rug permanente schade hebben opgelopen hoor, absoluut. Om nog maar te zwijgen over vel.. Maar ik verwacht óók dat als ik mijn gezondheid op 1 set, en doorga zoals ik bezig ben, het allemaal wel mee gaat vallen. Ben nog jong.
Morbide obesitas (gehad) hebben en dan denken dat je organen nog perfect zijn. Gekker moet het niet worden :W
pi_216583179
*; *;
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:49:37 #38
508590 Grotetijd
pi_216583181
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:46 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja ik heb een aantal keren van huisartsen en assistenten te horen gekregen dat je tot je 50e lekker volop mag doen wat God verboden heeft feitelijk! _O-
"Uw bloeddruk is honderdmiljoenmiljard over dertigmiljoenmiljard? Volgens dit tabel is er voorlopig nog niks aan de hand! Gewoon lekker doorgaan met uw leven, vanaf uw vijftigste wordt het wel wat anders."

Maar echt zwaar overgewicht heeft ook leververvetting en dergelijke tot gevolg, wat weer permanente schade kan opleveren. En je kransslagader enzo zal je ook niet enorm dankbaar zijn.
Uw bloeddruk is honderdmiljoenmiljard over dertigmiljoenmiljard
_O- _O- _O- _O-

Het zal ook echt niet allemaal goed zijn geweest voor m'n lijf. Maar bij de laatste check-up was eigenlijk alleen m'n bloeddruk te hoog. Die was 135/95 of iets in die trant het was in elk geval iets aan de hoge kant maar voor iemand met mijn formaat niets om mij druk om te maken, nou dan prijs ik mezelf toch echt wel gelukkig :D En aangezien ik sindsdien nog gezonder ben gaan eten, meer ben gaan bewegen, mja...
Well, life can be a riot
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:49:57 #39
508590 Grotetijd
pi_216583186
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:48 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Morbide obesitas (gehad) hebben en dan denken dat je organen nog perfect zijn. Gekker moet het niet worden :W
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:49 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O-

Het zal ook echt niet allemaal goed zijn geweest voor m'n lijf. Maar bij de laatste check-up was eigenlijk alleen m'n bloeddruk te hoog. Die was 135/95 of iets in die trant het was in elk geval iets aan de hoge kant maar voor iemand met mijn formaat niets om mij druk om te maken, nou dan prijs ik mezelf toch echt wel gelukkig :D En aangezien ik sindsdien nog gezonder ben gaan eten, meer ben gaan bewegen, mja...
Well, life can be a riot
pi_216583191
:O
pi_216583193
Was ook zo'n docu over de dikste man van Engeland, van wie de thuiszorg de belastingbetaler een ton per jaar kostte of zo.
Hij zat er volop over te vertellen op tv, en toen kwamen er heel veel kijkers in opstand en vonden dat zijn hulp stopgezet moest worden, wat dus ook gebeurde.
Hij enorm janken dat hij die lieve verzorgster kwijt zou raken die ook elke keer zijn reet moest afvegen als hij weer in bed gescheten had enzo.
Nu kreeg hij een ander die gezond voor hem kookte en verder niet veel andere dingen deed.
Zo werd hij gedwongen om af te vallen en gezonder te gaan leven.
Aan het eind van de docu ging hij voor het eerst sinds vele jaren met een scootmobiel de deur uit.
Hij was enorm afgevallen en leefde gezonder, maar zijn oude levensstijl had zijn levensverwachting wel vele jaren verkort vanwege de schade die zijn lichaam had opgelopen.
pi_216583197
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:48 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik moet wel zeggen dat ik dit enorm WTF vind om te lezen.
Je hebt (nu in ieder geval) een ongelooflijk sexxxxxxxxxxy lijffie, meid! _O_
pi_216583199
quote:

[..]
_O- _O- _O- _O-

Ik wens je alleen het beste. Je bent een lieve, intelligente en vriendelijke man.
pi_216583205
quote:

[..]
_O- _O- _O- _O-

Op het hoogst zat ik op de 141 / 110, maar toen was ik ook zwaar overspannen en slikte ik ook medicatie die als bijwerking hadden dat het je bloeddruk kon verhogen.
pi_216583206
Blub

Bloeddruk altijd laag

Hartslag rond de 100
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
pi_216583207
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:51 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik moet wel zeggen dat ik dit enorm WTF vind om te lezen.
Je hebt (nu in ieder geval) een ongelooflijk sexxxxxxxxxxy lijffie, meid! _O_
Ik ben nooit dik geweest hoor en altijd met strakke tetten ;)
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 14:52:55 #47
45833 crew  Fogel
pi_216583212
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:52 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
insert plaatje met "worthless without pics" :P
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_216583213
quote:

[..]
Ow wacht, ik las het verkeerd! _O- :@
pi_216583214
quote:

[..]
:9
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:53:42 #50
508590 Grotetijd
pi_216583217
We zien allemaal wel hoe het leven loopt. Enige wat ik kan doen is proberen de meest gezonde versie van mezelf te worden.
Het moment dat ik dusdanig te zwaar was dat naar de supermarkt 200 Meter verder op lopen een klus werd trok ik aan de rem en besloot ik. Ik ga mijn 33e en 34e gebruiken om gezond te worden en af te vallen, en m'n 35e om fit te worden. En tot dus ver met wat obstakels hier en daar, lijkt het wel aardig te gaan :@
Well, life can be a riot
pi_216583219
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:52 schreef Fogel het volgende:

[..]
insert plaatje met "worthless without pics" :P
Ze is nog slanker dan Jeroen! :P
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 14:54:24 #52
45833 crew  Fogel
pi_216583221
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:53 schreef ToT het volgende:

[..]
Wie?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_216583222
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:53 schreef Grotetijd het volgende:
We zien allemaal wel hoe het leven loopt. Enige wat ik kan doen is proberen de meest gezonde versie van mezelf te worden.
Het moment dat ik dusdanig te zwaar was dat naar de supermarkt 200 Meter verder op lopen een klus werd trok ik aan de rem en besloot ik. Ik ga mijn 33e en 34e gebruiken om gezond te worden en af te vallen, en m'n 35e om fit te worden. En tot dus ver met wat obstakels hier en daar, lijkt het wel aardig te gaan :@
Held :*
pi_216583225
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:54 schreef Fogel het volgende:

[..]
Wie?
pi_216583226
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:53 schreef Grotetijd het volgende:
You can do it :*
Werewolf
pi_216583227
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:53 schreef ToT het volgende:

[..]
Niet zo lang als ze zich uitrekt :(
pi_216583231
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:55 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Niet zo lang als ze zich uitrekt :(
Whehe! :D
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:55:48 #58
508590 Grotetijd
pi_216583234
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:55 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
You can do it :*
I'll do my best. Enige wat ik kan
Well, life can be a riot
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:56:36 #59
421867 greysbones
pi_216583238
}:|
pi_216583239
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:55 schreef ToT het volgende:

[..]
Whehe! :D
als moet wanneer zijn. Stop de tijd.
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 14:56:54 #61
45833 crew  Fogel
pi_216583241
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:55 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
I'll do my best. Enige wat ik kan
*G*

Belangrijk ook om de lat niet te hoog te leggen, want dan gaat het snel als een obstakel voelen.
pi_216583242
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:56 schreef greysbones het volgende:
}:|
:s)
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:57:15 #64
421867 greysbones
pi_216583247
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:56 schreef JustinK het volgende:

[..]
jus
pi_216583250
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
jus
greysie
pi_216583252
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:57 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeer een bolk hier uit te halen.

Lukt niet.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:57:51 #67
421867 greysbones
pi_216583253
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:57 schreef JustinK het volgende:

[..]
greysie
ik vind je lief :*
pi_216583255
Bolk
Werewolf
pi_216583257
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:57 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik probeer een bolk hier uit te halen.

Lukt niet.
Links naast het centrale figuur, bij de voeten. :P
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:58:39 #70
421867 greysbones
pi_216583260
O+
pi_216583265
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:56 schreef Fogel het volgende:

[..]
*G*

Belangrijk ook om de lat niet te hoog te leggen, want dan gaat het snel als een obstakel voelen.
Die man is gewoon goed bezig. Heeft hij ons niet voor nodig.

Mocht het wel zo zijn: dan zijn wij er O+
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:59:15 #72
508590 Grotetijd
pi_216583266
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:56 schreef Fogel het volgende:

[..]
*G*

Oh dat sowieso niet. Ik hoop wel elke week 1 getal lager op de weegschaal te zien, en dat gaat ook wel re-de-lijk. Like i said, heb af en toe momenten gehad dat ik de grip wat verloor. Na een break-up ben ik eerst weer gaan afvallen als een gek. 9 Kilo in 2 maanden. Daarna is er in 5 maanden 15 Kilo bijgekomen door tóch de stress van die break-up, daarvan is er nu in 3 weken weer 5 Kilo af dus het gaat met vallen/opstaan. En nu weer bijpakken en als ik stress ervaar doen wat ik deed ná de break-up. WANDELEN _O_
Well, life can be a riot
pi_216583271
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik vind je lief :*
Aww :@

Ik word er stil van :X

SPOILER
pi_216583277
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:58 schreef ToT het volgende:

[..]
Links naast het centrale figuur, bij de voeten. :P
Kak!
pi_216583281
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:55 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
dat je daar Tongsmiley niet had geshopt _O-
Uw ADH vitamine Worst
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:00:10 #76
421867 greysbones
pi_216583282
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:59 schreef JustinK het volgende:

[..]
Aww :@

Ik word er stil van :X

SPOILER
O+
pi_216583283
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:59 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Kak!
:D
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:00:21 #78
45833 crew  Fogel
pi_216583285
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:59 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Oh dat sowieso niet. Ik hoop wel elke week 1 getal lager op de weegschaal te zien, en dat gaat ook wel re-de-lijk. Like i said, heb af en toe momenten gehad dat ik de grip wat verloor. Na een break-up ben ik eerst weer gaan afvallen als een gek. 9 Kilo in 2 maanden. Daarna is er in 5 maanden 15 Kilo bijgekomen door tóch de stress van die break-up, daarvan is er nu in 3 weken weer 5 Kilo af dus het gaat met vallen/opstaan. En nu weer bijpakken en als ik stress ervaar doen wat ik deed ná de break-up. WANDELEN _O_
Dat gejojo is niet goed, maar fijn dat je een structuur hebt gevonden *G*
pi_216583286
quote:

[..]
Kak!
_O- :D

Was ook bedoeld dat het subtiel was in dit geval! :D
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:00:35 #80
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_216583288
oh de apfelmus, heb furze
pi_216583291
Subtiele bolk
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:00:45 #82
45833 crew  Fogel
pi_216583293
quote:

[..]
Die man is gewoon goed bezig. Heeft hij ons niet voor nodig.

Mocht het wel zo zijn: dan zijn wij er O+
Motivatie is altijd goed *G*
pi_216583295
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:00 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
dat je daar Tongsmiley niet had geshopt _O-
Ow die zit in Egypte! :T
pi_216583297
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:00 schreef mario390 het volgende:
Vriend apfelmus :W
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:01:14 #85
421867 greysbones
pi_216583299
quote:
je moet scheten laten van de appelmoes?
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:01:31 #86
508590 Grotetijd
pi_216583304
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:00 schreef Fogel het volgende:

[..]
Dat gejojo is niet goed, maar fijn dat je een structuur hebt gevonden *G*
Nee dat gejojo is niet goed. En besefte mij dat al vrij snel :@ Dus nu weer doorpakken en zorgen dat ik de structuur kan vasthouden.
Well, life can be a riot
pi_216583305
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:00 schreef ToT het volgende:

[..]
Bij Jeroen foto he :T
pi_216583306
quote:

[..]
_O- :D

Was ook bedoeld dat het subtiel was in dit geval! :D
Dit kan niet hoor! :(
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:01:56 #89
508590 Grotetijd
pi_216583309
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:01 schreef JustinK het volgende:

[..]
Vriend apfelmus :W
Appelmoes :r
Well, life can be a riot
pi_216583313

Hier wordt hij door archeologen gevonden.
De Egyptische versies ben ik nog aan het zoeken. :T
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:02:43 #91
421867 greysbones
pi_216583314
})
pi_216583315
quote:

[..]
Farao Tong? :o
Uw ADH vitamine Worst
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:02:50 #93
45833 crew  Fogel
pi_216583318
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:01 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Nee dat gejojo is niet goed. En besefte mij dat al vrij snel :@ Dus nu weer doorpakken en zorgen dat ik de structuur kan vasthouden.
Het is geen dieet, maar een levensstijl :)
pi_216583319
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:01 schreef JustinK het volgende:

[..]
Bij Jeroen foto he :T
Ow! _O-
pi_216583323
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:01 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Kan je je daarna StrakkeBraddie noemen met heelveel stoere smileys erna ;)
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:03:31 #96
421867 greysbones
pi_216583325
:B :B
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:03:32 #97
446112 mario390
pi_216583326
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:01 schreef greysbones het volgende:

[..]
je moet scheten laten van de appelmoes?
elke minutt
pi_216583329
quote:
mijn rosetta brennt vanochtend want had hete noedels gegeten gisteravond
Uw ADH vitamine Worst
pi_216583331
Appelmoes scheten :P
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:04:08 #100
421867 greysbones
pi_216583333
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:03 schreef mario390 het volgende:

[..]
elke minutt
_O- _O-
zolang het maar geen natte scheten zijn
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:04:13 #101
45833 crew  Fogel
pi_216583334
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wordt hij door archeologen gevonden.
De Egyptische versies ben ik nog aan het zoeken. :T
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:04:39 #103
421867 greysbones
pi_216583341
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:03 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
mijn rosetta brennt vanochtend want had hete noedels gegeten gisteravond
meine liebe gute _O- _O-
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:05:14 #105
421867 greysbones
pi_216583346
:lijstje:
pi_216583355
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
meine liebe gute _O- _O-
ja woordkunstenaar he die mario
Uw ADH vitamine Worst
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:06:29 #108
446112 mario390
pi_216583359
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
_O- _O-
zolang het maar geen natte scheten zijn
nee land komt niet met
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:06:45 #109
421867 greysbones
pi_216583361
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:06 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
ja woordkunstenaar he die mario
zeg je dit nu ook op je werk? O-)
pi_216583365
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:05 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Omg kan je die met de haarbal doen? Moment. Ik zoek een foto.
pi_216583366
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
zeg je dit nu ook op je werk? O-)
nee alleen tegen mario
Uw ADH vitamine Worst
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:08:16 #112
421867 greysbones
pi_216583375
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:07 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
nee alleen tegen mario
jammer :D
pi_216583377
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Omg kan je die met de haarbal doen? Moment. Ik zoek een foto.
Ja hoor! :Y

Ik zie wel welke foto het wordt, ik ga nu alleen koterslingeren! :W
pi_216583378
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:08 schreef greysbones het volgende:

[..]
jammer :D
Zou wel mooi zijn :D
pi_216583380
Effe sanitaire stop
Werewolf
pi_216583381
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:10:03 #117
421867 greysbones
pi_216583392
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:08 schreef JustinK het volgende:

[..]
Zou wel mooi zijn :D
:Y :Y
pi_216583394
:T
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:11:13 #119
421867 greysbones
pi_216583400
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:11:42 #120
508590 Grotetijd
pi_216583405
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:03 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Kan je je daarna StrakkeBraddie noemen met heelveel stoere smileys erna ;)
_O- Strak zal het niet meer worden
Well, life can be a riot
pi_216583413
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:11 schreef greysbones het volgende:
*plop*
pi_216583415
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:11 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
_O- Strak zal het niet meer worden
Geribbeld?
Werewolf
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:12:47 #123
421867 greysbones
pi_216583417
twitter

@DerRabbit O+
pi_216583423
🐰
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:13:43 #125
508590 Grotetijd
pi_216583429
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:12 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Geribbeld?
Hangend denk ik. Maar hoe erg weet ik niet van te voren
Well, life can be a riot
pi_216583432
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:13 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Hangend denk ik
Oj
Werewolf
pi_216583436
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:14 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Oj
Simpson
pi_216583440
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:14 schreef JustinK het volgende:

[..]
Simpson
Nee moest oh zijn. Geen zin om te editten.
Werewolf
pi_216583447
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
pi_216583454
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:12 schreef greysbones het volgende:
[ x ]

@:Derrabbit O+
Smile, it's free therapy.
pi_216583455
quote:
Amyyyyyyyyy :W O+ :* :P :R *; :S___D :R :@ :R :R :R
pi_216583461
Blub 𝄞
Werewolf
pi_216583468
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:17 schreef JustinK het volgende:

[..]
Amyyyyyyyyy :W O+ :* :P :R *; :S___D :R :@ :R :R :R
Justyyyyy :W :* O+ :* :S___D *; :@ :* :R :R :R
pi_216583475
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:19 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Justyyyyy :W :* O+ :* :S___D *; :@ :* :R :R :R
Al weekend? :)
pi_216583480
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:19 schreef JustinK het volgende:

[..]
Al weekend? :)
Nee ;(
Ik ga wel weer aan het werk :(
pi_216583482
Waaien jullie ook weg?
Werewolf
pi_216583483
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:20 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Nee ;(
Ik ga wel weer aan het werk :(
Man3 :(
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:20:31 #138
421867 greysbones
pi_216583484
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:17 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
jij wil zo'n ieniemienie konijntje opeten :o :o
pi_216583486
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waaien jullie ook weg?
Nog niet
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:21:14 #140
421867 greysbones
pi_216583491
vast geankerd aan de stoel hier
pi_216583492
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:20 schreef JustinK het volgende:

[..]
Nog niet
Gelukkig. Hier best veel wind.
Werewolf
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:21:27 #142
508590 Grotetijd
pi_216583493
quote:
Waaien jullie ook weg?
Ik zit veilig binnen warm te wezen _O_
Well, life can be a riot
pi_216583496
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:20 schreef greysbones het volgende:

[..]
jij wil zo'n ieniemienie konijntje opeten :o :o
:Y vlees = vlees
Heb nog 1 nijn in de vriezer liggen :9
pi_216583499
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:21 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
:Y vlees = vlees
Heb nog 1 nijn in de vriezer liggen :9
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:22:14 #145
421867 greysbones
pi_216583501
wil zo eigenlijk even een stuk lopen met de honden
maar tis brrrrrr
en wind
en ben bang dat het ook nog gaat regenen zo
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:22:32 #146
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_216583503
Die wind is hardnekkig ja.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_216583504
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:21 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Ik zit veilig binnen warm te wezen _O_
Ja ik ook maar heb het gevoel dat ik ga waaien in de badkamer.
Werewolf
pi_216583508
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:22 schreef greysbones het volgende:
maar tis brrrrrr
en wind
Gaat niet regenen bij jou.
lekker lopen :Y
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:22:51 #149
421867 greysbones
pi_216583509
misschien eerst maar doen
pi_216583515
quote:
maar tis brrrrrr
en wind
Ben ook nog niet buiten geweest en moet eigenlijk ook nog een rondje...
pi_216583517
Volgende week weer sneeuw gemeld hiero *O*
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:23:39 #152
421867 greysbones
pi_216583518
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Gaat niet regenen bij jou.
lekker lopen :Y
jij bent geen piet
of pelleboer
of klazien
alhoewel
klazien zou kunnen *)
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:24:04 #153
268260 Dr.Mikey
pi_216583521
Duurt lang die winter.
R.I.P DTS.
pi_216583523
quote:
Waaien jullie ook weg?
Ja, stond wel een windje. Heb de auto gepakt, geen zin in tegenwind :@
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:24:28 #155
421867 greysbones
pi_216583525
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Duurt lang die winter.
3 maanden :D
pi_216583530
Ik ben meer van de aapjes O+
Zo bijzonder dat ik deze foto mocht maken van moeder O+

pi_216583534
Zomerrrrrrr
pi_216583538
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
Volgende week weer sneeuw gemeld hiero *O*
:wtf: ik dacht dat de dagen zonnig en warm zouden gaan worden komende tijd, tot oktober ofzo :+
* MizzezAmy gaat toch eens het weerbericht bekijken
pi_216583544
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:25 schreef mascara-klodder het volgende:

[ link | afbeelding ]
@Aapje30 O+
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:26:39 #160
268260 Dr.Mikey
pi_216583547
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:25 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
:wtf: ik dacht dat de dagen zonnig en warm zouden gaan worden komende tijd, tot oktober ofzo :+
* MizzezAmy gaat toch eens het weerbericht bekijken
Voorlopig niet vrijdag zelfs sneeuw en hele tijd koud.
R.I.P DTS.
pi_216583560
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:25 schreef mascara-klodder het volgende:

[ link | afbeelding ]
Gibraltar O+
Daar heb ik ook foto's van de aapjes gemaakt. :Y Eigenlijk geen idee waar die gebleven zijn ;(
Misschien weggegooid met de rest van de spullen van mn ex :D
pi_216583561
:wtf:
pi_216583568
:wtf:
pi_216583569
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:26 schreef JustinK het volgende:

[..]
@:Aapje30 O+
Deze blijft ook mooi.

vrijdag 7 februari 2025 @ 15:28:48 #165
446112 mario390
pi_216583571
top 50 1991 38 Roxette Spending..
36 Pearl Jam Evenflow
pi_216583582
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Deze blijft ook mooi.

[ link | afbeelding ]
🐒 O+
pi_216583585
En nu wil ik weer op vakantie :@
pi_216583586
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:29 schreef mascara-klodder het volgende:
En nu wil ik weer op vakantie :@
Even misdragen dan :+
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:30:29 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583595
bolk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216583599
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Voorlopig niet vrijdag zelfs sneeuw en hele tijd koud.
Oh als ik op weeronline kijk zie ik vooral zonnetjes en 1-5 graden, vind dat wel prima weer. Beter dan vandaag zo'n grijze dag.
pi_216583604
Doei
Werewolf
pi_216583605
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:30 schreef sp3c het volgende:
bolk
sp3ccie :W
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:31:42 #173
508590 Grotetijd
pi_216583606
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:29 schreef JustinK het volgende:

[..]
_O-
Well, life can be a riot
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:31:59 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583609
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:31 schreef JustinK het volgende:

[..]
sp3ccie :W
hallonK
pi_216583610
quote:

[..]
Eerst de haarbal haar tandartsrekening betalen.

Dan heb ik nog genoeg geld over maar ik spaar liever door :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2025 15:32:25 ]
pi_216583612
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Oh als ik op weeronline kijk zie ik vooral zonnetjes en 1-5 graden, vind dat wel prima weer. Beter dan vandaag zo'n grijze dag.
Ja vorige week was ook lekker met het zonnetje :Y
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:33:26 #177
446112 mario390
pi_216583619
kaiserschmarrn was het, en apfelmus
pi_216583622
quote:

[..]
En Amersfoort is geen vakantie!
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:33:59 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583623
kaiserschmarm ga ik ook eten denk maar zonder apfelmus
pi_216583629
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:33 schreef mario390 het volgende:
kaiserschmarrn was het, en apfelmus
Oh dat is lekker, dat wil ik ook :9
pi_216583630
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:33 schreef sp3c het volgende:
Zou je denken.
pi_216583633
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:33 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
En Amersfoort is geen vakantie!
Maar wel leuk!
pi_216583646
pi_216583648
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:35 schreef JustinK het volgende:

[..]
Maar wel leuk!
Daarom museumkaart en mijn vader en de overbuurman ingelicht dat ze af en toe moeten oppassen :7
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:37:09 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583651
pi_216583658
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:36 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Daarom museumkaart en mijn vader en de overbuurman ingelicht dat ze af en toe moeten oppassen :7
Goed bezig :P
pi_216583668
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:37 schreef JustinK het volgende:

[..]
Goed bezig :P
Altijd man.
pi_216583671
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:39 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Altijd man.
Iwt
  † In Memoriam † vrijdag 7 februari 2025 @ 15:40:22 #189
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_216583679
:')
pi_216583680
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:39 schreef JustinK het volgende:

[..]
Iwt
Ik weet niet wat dat betekent.
pi_216583682
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:40 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik weet niet wat dat betekent.
Ikweetog
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:41:15 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583685
you know nothing
pi_216583686
You know everything! :Y
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:41:42 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583689
oud en wijs
pi_216583691
You know something :+
pi_216583694
Justin Snow :+
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:42:48 #197
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_216583700
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:41 schreef sp3c het volgende:
oud en wijs
Young, dumb and full of cum?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_216583705
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Justin Snow :+
Let it snow ~:)
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:43:36 #199
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216583708
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:43 schreef JustinK het volgende:

[..]
Let it snow ~:)
Neee!!!!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_216583709
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:42 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
You dirty mind.
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:43:39 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583710
quote:

[..]
weet ik veel

ik heb het gewoon een like gegeven omdat er dumb staat
pi_216583711
pi_216583713
quote:

[..]
_O_ _O-
pi_216583714
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Neee!!!!
Koffie!
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:44:20 #205
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_216583719
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:43 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
You dirty mind.
O-)
  † In Memoriam † vrijdag 7 februari 2025 @ 15:44:33 #206
pi_216583722
quote:

[..]
Koffie!
Ja heb ik :9
pi_216583723
c_/
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:44:58 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583724
B:)B
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:44:59 #209
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_216583725
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:43 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
_O_ _O-
|:)
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:45:00 #210
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216583726
quote:

[..]
Koffie!
Ja ik heb mezelf net een mok ingeschonken :Y
Dat heb ik wel verdiend na een uur flink sporten. :Y
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_216583730
:Y
pi_216583731
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:44 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
|:)
8-)
pi_216583735
:B
pi_216583738
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:45 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ja ik heb mezelf net een mok ingeschonken :Y
Dat heb ik wel verdiend na een uur flink sporten. :Y
Deze man _O_
pi_216583743
:S___D
  † In Memoriam † vrijdag 7 februari 2025 @ 15:47:59 #216
pi_216583752
Bijna PMT
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:48:37 #217
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216583760
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Deze man _O_
I couldn't agree more :Y

Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_216583766
Nog even en ik ga over @KillemWieft heen.

Daarna @sp3c.

Ik kan dat :7
pi_216583769
:7 :7
pi_216583770
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bijna PMT
Intake toch?
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:49:42 #221
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216583772
quote:
maar tis brrrrrr
en wind
Die honden willen wel. Weer of geen weer.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_216583773
_O_
  † In Memoriam † vrijdag 7 februari 2025 @ 15:50:00 #223
pi_216583776
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:49 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Intake toch?
Ja om te kijken of het wat is
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:50:11 #224
164850 Rob
't is patat
pi_216583778
pi_216583782
Rob w/
  † In Memoriam † vrijdag 7 februari 2025 @ 15:50:24 #226
pi_216583783
quote:
80s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:50 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ]
*O*
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:50:42 #227
164850 Rob
't is patat
pi_216583788
JK w/
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 7 februari 2025 @ 15:50:51 #228
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_216583791
matthijs bij 538 :o

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_216583794
Bijna weekend w/
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:51:08 #230
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216583797
quote:
[ afbeelding ]
Nog niet.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_216583798
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ja om te kijken of het wat is
Hopelijk is het voor je :*
  † In Memoriam † vrijdag 7 februari 2025 @ 15:51:39 #232
pi_216583806
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:51 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Hopelijk is het voor je :*
Hoop het ook echt
pi_216583808
quote:
[ afbeelding ]
Jaaaaaa _O_
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:52:00 #234
164850 Rob
't is patat
pi_216583810
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:51 schreef JustinK het volgende:
Bijna weekend w/
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:51 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Nog niet.
slimmer plannen :?
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:52:04 #235
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216583812
Het lijkt hier ook niet helemaal droog te blijven.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_216583813
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Hoop het ook echt
:Y :*
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:52:16 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583814
quote:
[ afbeelding ]
ik moet morgen nog
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:52:36 #238
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216583816
quote:
80s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:52 schreef Rob het volgende:

[..]
[..]
Sommige dingen heb je niet in de hand.... :)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_216583818
quote:
80s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:52 schreef Rob het volgende:

[..]
[..]
Prima gepland hoor
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:52:47 #240
164850 Rob
't is patat
pi_216583820
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:52 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik moet morgen nog
soms zit het mee... en soms #$%^&
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:53:10 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583823
daarna potje hockey

Amsterdam vs Groningen

beiden MOETEN winnen, dus ik vermoed vechten
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 7 februari 2025 @ 15:53:10 #242
80791 crew  Paul
pi_216583824
is kanye west dronken

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 7 februari 2025 @ 15:53:12 #243
147316 crew  DJMO
#trut
pi_216583825
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 12:50 schreef Grotetijd het volgende: [..] Rob is de partner van onze allerbeste grootste liefste leukste ( :') ) letsmakethisaboutme wandelvriendin Djmo.
Waar heb ik deze achterlijke opmerking aan te danken? Ik post de laatste maanden nauwelijks, dus hoe je hierbij komt is me een raadsel :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:53:23 #244
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583831
ben ik natuurlijk tegen

maar hoop het wel
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:53:49 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583832
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:53 schreef DJMO het volgende:

[..]
Waar heb ik deze achterlijke opmerking aan te danken? Ik post de laatste maanden nauwelijks, dus hoe je hierbij komt is me een raadsel :')
oeh fight!
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:53:55 #246
164850 Rob
't is patat
pi_216583834
fijne voortzetting maar weer...

filmjes kijken :W
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:53:58 #247
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216583835
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:53 schreef sp3c het volgende:
daarna potje hockey

Amsterdam vs Groningen

beiden MOETEN winnen, dus ik vermoed vechten
Nee hoor, alleen Groningen hoeft maar te winnen.... :Y
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_216583836
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:52 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik moet morgen nog
Is het weer de oneindige zaterdagavond van je leven?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2025 15:54:11 ]
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:54:34 #249
421867 greysbones
pi_216583840
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:33 schreef sp3c het volgende:
als je apfelmus van Mario's mutti neemt heb je feest
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 7 februari 2025 @ 15:54:36 #250
80791 crew  Paul
pi_216583841
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:53 schreef sp3c het volgende:

[..]
oeh fight!
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:55:05 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583848
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Nee hoor, alleen Groningen hoeft maar te winnen.... :Y
groningen moet winnen om playoffs te halen

amsterdam is er al volgens mij

dus ergens heb je wel gelijk
  † In Memoriam † vrijdag 7 februari 2025 @ 15:55:21 #252
pi_216583850
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:53 schreef Paul het volgende:
is kanye west dronken

[ afbeelding ]
Hij is gewoon weer manisch aan het zijn
pi_216583852
quote:
80s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:53 schreef Rob het volgende:
fijne voortzetting maar weer...

filmjes kijken :W
:W
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:55:31 #254
421867 greysbones
pi_216583853
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Die honden willen wel. Weer of geen weer.
tis kouddddddd
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:55:32 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583854
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
als je apfelmus van Mario's mutti neemt heb je feest
ik ben wel benieuwd naar mario's mutti dr kookkunsten jongens
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:55:35 #256
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216583855
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
groningen moet winnen om playoffs te halen

amsterdam is er al volgens mij

dus ergens heb je wel gelijk
Arguing with me is pointless. :P
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_216583859
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
tis kouddddddd
Hoe koud?
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:55:59 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583861
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
zeker nu het druk is

s'nachts krijg ik meer punten
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:56:15 #259
421867 greysbones
pi_216583864
quote:

[..]
ik nie :D
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:56:30 #260
421867 greysbones
pi_216583866
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:55 schreef JustinK het volgende:

[..]
Hoe koud?
ijsberen die cola drinken koud
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:56:47 #261
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216583871
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
tis kouddddddd
Klopt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_216583872
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:53 schreef Paul het volgende:
is kanye west dronken

[ afbeelding ]
Open een topic in NWS *)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2025 15:58:05 ]
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:57:10 #263
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216583877
quote:

[..]
zeker nu het druk is

s'nachts krijg ik meer punten
's nachts lig ik te :z
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_216583878
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
ijsberen die cola drinken koud
Boh, das wel koud 🥶
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:57:22 #265
421867 greysbones
pi_216583881
hmm
pi_216583886
:{
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:57:57 #267
421867 greysbones
pi_216583888
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:57 schreef JustinK het volgende:

[..]
Boh, das wel koud 🥶
ja die wind maakt het echt niet grappig
maar lekker gestapt
en hondjes zijn nu lekker gaan liggen
pi_216583891
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
ja die wind maakt het echt niet grappig
maar lekker gestapt
en hondjes zijn nu lekker gaan liggen
Ow beter

Ik ben binnen gebleven :@
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:58:27 #269
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583892
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik nie :D
jij ook
pi_216583895
>:)
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:58:52 #271
508590 Grotetijd
pi_216583896
quote:

[..]
Ben sowieso wel benieuwd naar Mutti :@
Well, life can be a riot
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:58:52 #272
421867 greysbones
pi_216583897
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:58 schreef JustinK het volgende:

[..]
Ow beter

Ik ben binnen gebleven :@
luilak
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:58 schreef sp3c het volgende:

[..]
jij ook
heel nie waar jonguh
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:59:11 #273
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216583900
.

[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 07-02-2025 16:02:18 ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_216583901
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
You admit that? :P
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:59:18 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583902
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
luilak
[..]
heel nie waar jonguh
zeker wel
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:59:21 #276
421867 greysbones
pi_216583904
Mutti is al in DTS geweest
(nou ja haar foto dan )
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:59:35 #277
421867 greysbones
pi_216583906
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
zeker wel
vechten?
pi_216583907
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
luilak
[..]
heel nie waar jonguh
^p^
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 15:59:43 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583908
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:59 schreef greysbones het volgende:
Mutti is al in DTS geweest
(nou ja haar foto dan )
ja die heb ik gemist
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 7 februari 2025 @ 15:59:52 #280
80791 crew  Paul
pi_216583910
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:56 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Open een topic in NWS *)
jaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_216583911
8)7
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 16:00:08 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583914
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
vechten?
is goed

utrecht cs 19:00
  vrijdag 7 februari 2025 @ 16:00:17 #283
421867 greysbones
pi_216583915
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja die heb ik gemist
einem hupschen fraulein :Y
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 16:00:35 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583917
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 16:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
einem hupschen fraulein :Y
dit klinkt als een goed verhaal
  vrijdag 7 februari 2025 @ 16:00:37 #285
421867 greysbones
pi_216583918
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 16:00 schreef sp3c het volgende:

[..]
is goed

utrecht cs 19:00
je komt maar hier heen
veel te ver rijden nu
pi_216583919
:R
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 16:01:23 #287
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216583922
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 16:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
je komt maar hier heen
veel te ver rijden nu
waar is hier
pi_216583927
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 16:01 schreef sp3c het volgende:

[..]
waar is hier
Ver weg
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 7 februari 2025 @ 16:01:48 #289
80791 crew  Paul
pi_216583930
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:56 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Open een topic in NWS *)
SHO / Kany West draait door
  vrijdag 7 februari 2025 @ 16:01:57 #290
421867 greysbones
pi_216583931
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 16:01 schreef sp3c het volgende:

[..]
waar is hier
waar mijn huis woont
pi_216583937
🏠
  vrijdag 7 februari 2025 @ 16:02:52 #292
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216583939
Bijna vol alweer.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
  vrijdag 7 februari 2025 @ 16:03:11 #293
421867 greysbones
pi_216583942
ow
  vrijdag 7 februari 2025 @ 16:03:22 #294
421867 greysbones
pi_216583943
spammmmeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
  vrijdag 7 februari 2025 @ 16:03:30 #295
421867 greysbones
pi_216583945
:O >:O
  vrijdag 7 februari 2025 @ 16:03:32 #296
421867 greysbones
pi_216583947
;)
  vrijdag 7 februari 2025 @ 16:03:34 #297
421867 greysbones
pi_216583948
:)
pi_216583949
Bijna
Uw ADH vitamine Worst
  vrijdag 7 februari 2025 @ 16:03:36 #299
421867 greysbones
pi_216583950
>:)
  vrijdag 7 februari 2025 @ 16:03:39 #300
421867 greysbones
pi_216583951
:* :* :* :*
  vrijdag 7 februari 2025 @ 16:03:41 #301
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216583952
dit gaat snel ineens
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')