Gelukkig. Hier best veel wind.quote:
Ik zit veilig binnen warm te wezenquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij wil zo'n ieniemienie konijntje opeten![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]vlees = vlees
Heb nog 1 nijn in de vriezer liggen
Ja ik ook maar heb het gevoel dat ik ga waaien in de badkamer.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zit veilig binnen warm te wezen
Gaat niet regenen bij jou.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:22 schreef greysbones het volgende:
wil zo eigenlijk even een stuk lopen met de honden
maar tis brrrrrr
en wind
en ben bang dat het ook nog gaat regenen zo
Ben ook nog niet buiten geweest en moet eigenlijk ook nog een rondje...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:22 schreef greysbones het volgende:
wil zo eigenlijk even een stuk lopen met de honden
maar tis brrrrrr
en wind
en ben bang dat het ook nog gaat regenen zo
jij bent geen pietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gaat niet regenen bij jou.
lekker lopen
Ja, stond wel een windje. Heb de auto gepakt, geen zin in tegenwindquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
Volgende week weer sneeuw gemeld hiero
@Aapje30quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben meer van de aapjes
Zo bijzonder dat ik deze foto mocht maken van moeder
[ link | afbeelding ]
Voorlopig niet vrijdag zelfs sneeuw en hele tijd koud.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik dacht dat de dagen zonnig en warm zouden gaan worden komende tijd, tot oktober ofzo
* MizzezAmy gaat toch eens het weerbericht bekijken
Gibraltarquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben meer van de aapjes
Zo bijzonder dat ik deze foto mocht maken van moeder
[ link | afbeelding ]
🐒quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze blijft ook mooi.
[ link | afbeelding ]
Oh als ik op weeronline kijk zie ik vooral zonnetjes en 1-5 graden, vind dat wel prima weer. Beter dan vandaag zo'n grijze dag.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voorlopig niet vrijdag zelfs sneeuw en hele tijd koud.
quote:
hallonKquote:
Eerst de haarbal haar tandartsrekening betalen.quote:
Ja vorige week was ook lekker met het zonnetjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh als ik op weeronline kijk zie ik vooral zonnetjes en 1-5 graden, vind dat wel prima weer. Beter dan vandaag zo'n grijze dag.
Zou je denken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:33 schreef sp3c het volgende:
kaiserschmarm ga ik ook eten denk maar zonder apfelmus
Maar wel leuk!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En Amersfoort is geen vakantie!
Daarom museumkaart en mijn vader en de overbuurman ingelicht dat ze af en toe moeten oppassenquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daarom museumkaart en mijn vader en de overbuurman ingelicht dat ze af en toe moeten oppassen
Ikweetogquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekent.
weet ik veelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |