jij bent geen pietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gaat niet regenen bij jou.
lekker lopen
Ja, stond wel een windje. Heb de auto gepakt, geen zin in tegenwindquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
Volgende week weer sneeuw gemeld hiero
@Aapje30quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben meer van de aapjes
Zo bijzonder dat ik deze foto mocht maken van moeder
[ link | afbeelding ]
Voorlopig niet vrijdag zelfs sneeuw en hele tijd koud.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik dacht dat de dagen zonnig en warm zouden gaan worden komende tijd, tot oktober ofzo
* MizzezAmy gaat toch eens het weerbericht bekijken
Gibraltarquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben meer van de aapjes
Zo bijzonder dat ik deze foto mocht maken van moeder
[ link | afbeelding ]
🐒quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze blijft ook mooi.
[ link | afbeelding ]
Oh als ik op weeronline kijk zie ik vooral zonnetjes en 1-5 graden, vind dat wel prima weer. Beter dan vandaag zo'n grijze dag.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voorlopig niet vrijdag zelfs sneeuw en hele tijd koud.
quote:
hallonKquote:
Eerst de haarbal haar tandartsrekening betalen.quote:
Ja vorige week was ook lekker met het zonnetjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh als ik op weeronline kijk zie ik vooral zonnetjes en 1-5 graden, vind dat wel prima weer. Beter dan vandaag zo'n grijze dag.
Zou je denken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:33 schreef sp3c het volgende:
kaiserschmarm ga ik ook eten denk maar zonder apfelmus
Maar wel leuk!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En Amersfoort is geen vakantie!
Daarom museumkaart en mijn vader en de overbuurman ingelicht dat ze af en toe moeten oppassenquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daarom museumkaart en mijn vader en de overbuurman ingelicht dat ze af en toe moeten oppassen
Ikweetogquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |