abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216583048

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;

Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.

SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS

Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
SPOILER: DTS GEBODEN
SPOILER: Winnaar Januari
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:33:20 #2
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_216583051
_O_ _O_
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:33:40 #3
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216583053
Ach over 10 jaar toch nucleaire oorlog of alles deaud door klimaatverandering.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_216583054
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:31 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Je gaat altijd de prijs betalen voor de roofbouw die je ooit op je lichaam hebt gepleegd.

Als jij denkt dat er niks kapot is gegaan in je lichaam dan leef je in een soort van LaLaLaLand met je vingers in je oren.

#backtorealty
Die knakker van Jackass bijvoorbeeld heeft een voorstadium van kankercellen in zijn slokdarm vanwege het vele zuipen en kotsen enzo.
pi_216583057
@Hexagon die hier nooit mee geassocieerd zou willen worden :D
pi_216583060
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:35:02 #7
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216583062
#zinin overigens :D

#geensarcasme #geenironie
Trotste mama van Ambar
pi_216583065
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:33 schreef ToT het volgende:

[..]
Die knakker van Jackass bijvoorbeeld heeft een voorstadium van kankercellen in zijn slokdarm vanwege het vele zuipen en kotsen enzo.
Ik heb geen tv derhalve weet ik niet wie jackass is.
pi_216583066
:D
pi_216583070
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh als het zo zeker is ga ik niks meer doen aan milieuvriendelijkheid
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:36:02 #11
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216583071
Ik ga zo ook nog even lekker naar kantoor
Trotste mama van Ambar
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:36:21 #12
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216583073
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:36 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Oh als het zo zeker is ga ik niks meer doen aan milieuvriendelijkheid
Niet? Kun je het nog een paar jaar uitstellen
Trotste mama van Ambar
pi_216583077
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:35 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik heb geen tv derhalve weet ik niet wie jackass is.
Jackass deed altijd debiele stunts met z'n vrienden om zo veel mogelijk pijn te lijden op tv.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:36:52 #14
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216583078
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Nasty om dit te zeggen.
Jij begon hier mee door aan mij te vragen "denk je dat je de 40 haalt?" wat een zeer ongepaste opmerking is. Vervolgens lijk je niet te kunnen accepteren dat mensen een andere mening hebben. En ga je door over roofbouw, en dat het niet meer dan logisch is dat je eerder sterft, wat in mijn ogen een vrij ongezonde houding en mening is om te hebben.
Je kan ook gewoon accepteren dat het leven loopt zoals het loopt. Accepteren dat je lichaam óók veel dingen kan oplossen en dat je lijf heel veel kan hebben voor 't iets "opgeeft" zeker als je nog jong bent. Ik ben 34 en ben sinds een jaar een stuk gezonder gaan leven. Tuurlijk zal er vast ergens wát blijvende schade zijn (knieen, rug) maar het hoeft niet te betekenen dat het voorbij is, en dat ik er niets meer aan kan doen om de situatie te verbeteren en dat ik "de 40 niet haal"
Ben het met je eens dat mijn opmerking niet zo netjes was. Maar jouw opmerking valt ook wat over te zeggen, jij hebt deze discussie aangewakkerd en noemde @Dotteke haar redenatie een dooddoener.. :') Weet het niet, maar vind dat ook niet echt netjes.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216583080
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Niet? Kun je het nog een paar jaar uitstellen
Heb je niks aan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_216583083
_O_
pi_216583084
Zo'n beetje de voorloper van TikTok challenges enzo. :')
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 14:39:13 #19
388664 crew  Dotteke
pi_216583092
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:19 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Jij hebt hebt over roken. Je bagatelliseert het. Niet leuk.

Ik heb het over extreem overgewicht zoals GroteTijd of bij mij wat betreft drugs.

Deze dingen hebben een aanslag op je lichaam gemaakt. Dat is niet meer terug te draaien.
Wist niet dat het om overgewicht ging. Weet niet eens of jij overgewicht hebtof drugs
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:39:59 #20
508590 Grotetijd
pi_216583094
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wist niet dat het om overgewicht ging. Weet niet eens dat jij overgewicht heb
Nee ze kaartte mijn overgewicht aan door te vragen "denk je dat je de 40 haalt" blijkbaar heeft zij zelf problemen gehad met drugs.
Well, life can be a riot
pi_216583099
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:36 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Jij begon hier mee door aan mij te vragen "denk je dat je de 40 haalt?" wat een zeer ongepaste opmerking is. Vervolgens lijk je niet te kunnen accepteren dat mensen een andere mening hebben. En ga je door over roofbouw, en dat het niet meer dan logisch is dat je eerder sterft, wat in mijn ogen een vrij ongezonde houding is om te hebben.
Je kan ook gewoon accepteren dat het leven loopt zoals het loopt. Accepteren dat je lichaam óók veel dingen kan oplossen en dat je lijf heel veel kan hebben voor 't iets "opgeeft"
Ben het met je eens dat mijn opmerking niet zo netjes was. Maar jouw opmerking valt ook wat over te zeggen, jij hebt deze discussie aangewakkerd en noemde @:Dotteke haar redenatie een dooddoener.. :') Weet het niet, maar vind dat ook niet echt netjes.
Je hebt nu nog steeds gigantisch veel overgewicht. Dat is werkelijk waar niet gezond.

Ik vind het nog ongezonder dat je jouw realiteit niet onder ogen kan zien omdat je ongezond hebt geleefd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2025 14:41:29 ]
pi_216583101
:)

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2025 14:41:04 ]
pi_216583105
Lalala
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:41:52 #24
508590 Grotetijd
pi_216583110
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:40 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Je hebt nu nog steeds gigantisch veel overgewicht. Dat is werkelijk waar niet gezond.

Ik vind het nog ongezonder dat je jouw realiteit niet onder ogen kam zien omdat je ongezond hebt geleefd.
JIJ bent degene die JOUW idee van mijn realiteit op mij projecteert he? Jij bent degene die het heeft over "denk je dat je de 40 haalt" en "je hebt roofbouw gepleegd, dus ga je eerder dood"
Ik heb ongezond geleefd, absoluut. Ik heb nog steeds vrij veel overgewicht, zeker. Maar dat betekent niet dat ik de 40 niet ga halen. En dat betekent óók niet dat ik daarom niet ALSNOG de gezondste versie van mezelf kan worden he.
Well, life can be a riot
pi_216583112
Was "Healthy at any size" niet een mode-trend tegenwoordig?
Van die influencers die bij bosjes tegelijk het loodje leggen?
Maar hey: ze waren tenminste wel kerngezond tot ze omkiepten! ^O^
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 14:42:34 #26
388664 crew  Dotteke
pi_216583119
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:39 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Nee ze kaartte mijn overgewicht aan door te vragen "denk je dat je de 40 haalt" blijkbaar heeft zij zelf problemen gehad met drugs.
Ik zit mobiel ellende. Ik weet niets van klodder of er overgewicht is of iets met drugs.
Ik ga alleen aan dat gezond leven niet altijd wil zeggen dat je langer leeft.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216583121
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:41 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
JIJ bent degene die JOUW idee van mijn realiteit op mij projecteert he?
Ik heb ongezond geleefd, absoluut. Ik heb nog steeds vrij veel overgewicht, zeker. Maar dat betekent niet dat ik de 40 niet ga halen. En dat betekent óók niet dat ik daarom niet ALSNOG de gezondste versie van mezelf kan worden he.
De kans is zeer zeker aanwezig dat je permanente gezondheidsschade hebt opgelopen, maar als je nu stevig aan je gezondheid gaat werken en verder gaat afvallen, beperk je de schade natuurlijk wel zo veel mogelijk.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:43:02 #28
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216583122
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:42 schreef ToT het volgende:
Was "Healthy at any size" niet een mode-trend tegenwoordig?
Van die influencers die bij bosjes tegelijk het loodje leggen?
Maar hey: ze waren tenminste wel kerngezond tot ze omkiepten! ^O^
Je hebt ongezond en overgewicht hebben en relatief gezond zijn en toch dik ogen.
Trotste mama van Ambar
pi_216583123
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zit mobiel ellende. Ik weet niets van klodder of er overgewicht is of iets met drugs.
Ik ga alleen aan dat gezond leven niet altijd wil zeggen dat je langer leeft.
Niets is een garantie uiteraard.
pi_216583128
Garantie tot aan de deur
pi_216583131
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:41 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
JIJ bent degene die JOUW idee van mijn realiteit op mij projecteert he? Jij bent degene die het heeft over "denk je dat je de 40 haalt" en "je hebt roofbouw gepleegd, dus ga je eerder dood"
Dat laatste ben je mee bezig nu waarvoor hulde.

Ik doe het nu al bijna 10 jaar. Ik hou van elke dag.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:44:03 #32
508590 Grotetijd
pi_216583132
quote:

[..]
De kans is zeer zeker aanwezig dat je permanente gezondheidsschade hebt opgelopen, maar als je nu stevig aan je gezondheid gaat werken en verder gaat afvallen, beperk je de schade natuurlijk wel zo veel mogelijk.
Oh ik verwacht ook echt wel dat mijn knieen en rug permanente schade hebben opgelopen hoor, absoluut. Om nog maar te zwijgen over vel.. Maar ik verwacht óók dat als ik mijn gezondheid op 1 set, en doorga zoals ik bezig ben, het allemaal wel mee gaat vallen. Ben nog jong.
Well, life can be a riot
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:45:06 #33
508590 Grotetijd
pi_216583145
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:44 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dat laatste ben je mee bezig nu waarvoor hulde.

Ik doe het nu al bijna 10 jaar. Ik hou van elke dag.
Ook daar heb ik alleen maar respect voor. Dat jij ook zorgt voor verbetering van je situatie, alleen maar kudo's daarvoor. Maar je moet niet jouw situatie of die van iemand anders in jouw omgeving projecteren op anderen, dat bedoel ik meer. Elk lichaam is anders
Well, life can be a riot
pi_216583151
quote:

[..]
Dit dus zo'n beetje :*
pi_216583158
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:44 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Oh ik verwacht ook echt wel dat mijn knieen en rug permanente schade hebben opgelopen hoor, absoluut. Maar ik verwacht óók dat als ik mijn gezondheid op 1 set, en doorga zoals ik bezig ben, het allemaal wel mee gaat vallen. Ben nog jong.
Ja ik heb een aantal keren van huisartsen en assistenten te horen gekregen dat je tot je 50e lekker volop mag doen wat God verboden heeft feitelijk! _O-
"Uw bloeddruk is honderdmiljoenmiljard over dertigmiljoenmiljard? Volgens dit tabel is er voorlopig nog niks aan de hand! Gewoon lekker doorgaan met uw leven, vanaf uw vijftigste wordt het wel wat anders."

Maar echt zwaar overgewicht heeft ook leververvetting en dergelijke tot gevolg, wat weer permanente schade kan opleveren. En je kransslagader enzo zal je ook niet enorm dankbaar zijn.
pi_216583169
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:44 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Oh ik verwacht ook echt wel dat mijn knieen en rug permanente schade hebben opgelopen hoor, absoluut. Om nog maar te zwijgen over vel.. Maar ik verwacht óók dat als ik mijn gezondheid op 1 set, en doorga zoals ik bezig ben, het allemaal wel mee gaat vallen. Ben nog jong.
Morbide obesitas (gehad) hebben en dan denken dat je organen nog perfect zijn. Gekker moet het niet worden :W
pi_216583179
*; *;
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:49:37 #38
508590 Grotetijd
pi_216583181
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:46 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja ik heb een aantal keren van huisartsen en assistenten te horen gekregen dat je tot je 50e lekker volop mag doen wat God verboden heeft feitelijk! _O-
"Uw bloeddruk is honderdmiljoenmiljard over dertigmiljoenmiljard? Volgens dit tabel is er voorlopig nog niks aan de hand! Gewoon lekker doorgaan met uw leven, vanaf uw vijftigste wordt het wel wat anders."

Maar echt zwaar overgewicht heeft ook leververvetting en dergelijke tot gevolg, wat weer permanente schade kan opleveren. En je kransslagader enzo zal je ook niet enorm dankbaar zijn.
Uw bloeddruk is honderdmiljoenmiljard over dertigmiljoenmiljard
_O- _O- _O- _O-

Het zal ook echt niet allemaal goed zijn geweest voor m'n lijf. Maar bij de laatste check-up was eigenlijk alleen m'n bloeddruk te hoog. Die was 135/95 of iets in die trant het was in elk geval iets aan de hoge kant maar voor iemand met mijn formaat niets om mij druk om te maken, nou dan prijs ik mezelf toch echt wel gelukkig :D En aangezien ik sindsdien nog gezonder ben gaan eten, meer ben gaan bewegen, mja...
Well, life can be a riot
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:49:57 #39
508590 Grotetijd
pi_216583186
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:48 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Morbide obesitas (gehad) hebben en dan denken dat je organen nog perfect zijn. Gekker moet het niet worden :W
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:49 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O-

Het zal ook echt niet allemaal goed zijn geweest voor m'n lijf. Maar bij de laatste check-up was eigenlijk alleen m'n bloeddruk te hoog. Die was 135/95 of iets in die trant het was in elk geval iets aan de hoge kant maar voor iemand met mijn formaat niets om mij druk om te maken, nou dan prijs ik mezelf toch echt wel gelukkig :D En aangezien ik sindsdien nog gezonder ben gaan eten, meer ben gaan bewegen, mja...
Well, life can be a riot
pi_216583191
:O
pi_216583193
Was ook zo'n docu over de dikste man van Engeland, van wie de thuiszorg de belastingbetaler een ton per jaar kostte of zo.
Hij zat er volop over te vertellen op tv, en toen kwamen er heel veel kijkers in opstand en vonden dat zijn hulp stopgezet moest worden, wat dus ook gebeurde.
Hij enorm janken dat hij die lieve verzorgster kwijt zou raken die ook elke keer zijn reet moest afvegen als hij weer in bed gescheten had enzo.
Nu kreeg hij een ander die gezond voor hem kookte en verder niet veel andere dingen deed.
Zo werd hij gedwongen om af te vallen en gezonder te gaan leven.
Aan het eind van de docu ging hij voor het eerst sinds vele jaren met een scootmobiel de deur uit.
Hij was enorm afgevallen en leefde gezonder, maar zijn oude levensstijl had zijn levensverwachting wel vele jaren verkort vanwege de schade die zijn lichaam had opgelopen.
pi_216583197
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:48 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik moet wel zeggen dat ik dit enorm WTF vind om te lezen.
Je hebt (nu in ieder geval) een ongelooflijk sexxxxxxxxxxy lijffie, meid! _O_
pi_216583199
quote:

[..]
_O- _O- _O- _O-

Ik wens je alleen het beste. Je bent een lieve, intelligente en vriendelijke man.
pi_216583205
quote:

[..]
_O- _O- _O- _O-

Op het hoogst zat ik op de 141 / 110, maar toen was ik ook zwaar overspannen en slikte ik ook medicatie die als bijwerking hadden dat het je bloeddruk kon verhogen.
pi_216583206
Blub

Bloeddruk altijd laag

Hartslag rond de 100
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
pi_216583207
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:51 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik moet wel zeggen dat ik dit enorm WTF vind om te lezen.
Je hebt (nu in ieder geval) een ongelooflijk sexxxxxxxxxxy lijffie, meid! _O_
Ik ben nooit dik geweest hoor en altijd met strakke tetten ;)
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 14:52:55 #47
45833 crew  Fogel
pi_216583212
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:52 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
insert plaatje met "worthless without pics" :P
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_216583213
quote:

[..]
Ow wacht, ik las het verkeerd! _O- :@
pi_216583214
quote:

[..]
:9
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:53:42 #50
508590 Grotetijd
pi_216583217
We zien allemaal wel hoe het leven loopt. Enige wat ik kan doen is proberen de meest gezonde versie van mezelf te worden.
Het moment dat ik dusdanig te zwaar was dat naar de supermarkt 200 Meter verder op lopen een klus werd trok ik aan de rem en besloot ik. Ik ga mijn 33e en 34e gebruiken om gezond te worden en af te vallen, en m'n 35e om fit te worden. En tot dus ver met wat obstakels hier en daar, lijkt het wel aardig te gaan :@
Well, life can be a riot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')