quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Aww![]()
Ik word er stil van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dat gejojo is niet goed, maar fijn dat je een structuur hebt gevondenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh dat sowieso niet. Ik hoop wel elke week 1 getal lager op de weegschaal te zien, en dat gaat ook wel re-de-lijk. Like i said, heb af en toe momenten gehad dat ik de grip wat verloor. Na een break-up ben ik eerst weer gaan afvallen als een gek. 9 Kilo in 2 maanden. Daarna is er in 5 maanden 15 Kilo bijgekomen door tóch de stress van die break-up, daarvan is er nu in 3 weken weer 5 Kilo af dus het gaat met vallen/opstaan. En nu weer bijpakken en als ik stress ervaar doen wat ik deed ná de break-up. WANDELEN
Motivatie is altijd goedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die man is gewoon goed bezig. Heeft hij ons niet voor nodig.
Mocht het wel zo zijn: dan zijn wij er
Ow die zit in Egypte!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat je daar Tongsmiley niet had geshopt
je moet scheten laten van de appelmoes?quote:
Nee dat gejojo is niet goed. En besefte mij dat al vrij snelquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat gejojo is niet goed, maar fijn dat je een structuur hebt gevonden
Dit kan niet hoor!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Was ook bedoeld dat het subtiel was in dit geval!
Appelmoesquote:
Het is geen dieet, maar een levensstijlquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee dat gejojo is niet goed. En besefte mij dat al vrij snelDus nu weer doorpakken en zorgen dat ik de structuur kan vasthouden.
Kan je je daarna StrakkeBraddie noemen met heelveel stoere smileys ernaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee dat gejojo is niet goed. En besefte mij dat al vrij snelDus nu weer doorpakken en zorgen dat ik de structuur kan vasthouden.
elke minuttquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet scheten laten van de appelmoes?
mijn rosetta brennt vanochtend want had hete noedels gegeten gisteravondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |