Motivatie is altijd goedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die man is gewoon goed bezig. Heeft hij ons niet voor nodig.
Mocht het wel zo zijn: dan zijn wij er
Ow die zit in Egypte!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat je daar Tongsmiley niet had geshopt
je moet scheten laten van de appelmoes?quote:
Nee dat gejojo is niet goed. En besefte mij dat al vrij snelquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat gejojo is niet goed, maar fijn dat je een structuur hebt gevonden
Dit kan niet hoor!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Was ook bedoeld dat het subtiel was in dit geval!
Appelmoesquote:
Het is geen dieet, maar een levensstijlquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee dat gejojo is niet goed. En besefte mij dat al vrij snelDus nu weer doorpakken en zorgen dat ik de structuur kan vasthouden.
Kan je je daarna StrakkeBraddie noemen met heelveel stoere smileys ernaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee dat gejojo is niet goed. En besefte mij dat al vrij snelDus nu weer doorpakken en zorgen dat ik de structuur kan vasthouden.
elke minuttquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet scheten laten van de appelmoes?
mijn rosetta brennt vanochtend want had hete noedels gegeten gisteravondquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wordt hij door archeologen gevonden.
De Egyptische versies ben ik nog aan het zoeken.
meine liebe gutequote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mijn rosetta brennt vanochtend want had hete noedels gegeten gisteravond
nee land komt niet metquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
zolang het maar geen natte scheten zijn
zeg je dit nu ook op je werk?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja woordkunstenaar he die mario
Ja hoor!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omg kan je die met de haarbal doen? Moment. Ik zoek een foto.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kan je je daarna StrakkeBraddie noemen met heelveel stoere smileys erna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |