Ze is nog slanker dan Jeroen!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
insert plaatje met "worthless without pics"
Wie?quote:
Heldquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:53 schreef Grotetijd het volgende:
We zien allemaal wel hoe het leven loopt. Enige wat ik kan doen is proberen de meest gezonde versie van mezelf te worden.
Het moment dat ik dusdanig te zwaar was dat naar de supermarkt 200 Meter verder op lopen een klus werd trok ik aan de rem en besloot ik. Ik ga mijn 33e en 34e gebruiken om gezond te worden en af te vallen, en m'n 35e om fit te worden. En tot dus ver met wat obstakels hier en daar, lijkt het wel aardig te gaan
You can do itquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:53 schreef Grotetijd het volgende:
We zien allemaal wel hoe het leven loopt. Enige wat ik kan doen is proberen de meest gezonde versie van mezelf te worden.
Het moment dat ik dusdanig te zwaar was dat naar de supermarkt 200 Meter verder op lopen een klus werd trok ik aan de rem en besloot ik. Ik ga mijn 33e en 34e gebruiken om gezond te worden en af te vallen, en m'n 35e om fit te worden. En tot dus ver met wat obstakels hier en daar, lijkt het wel aardig te gaan
Whehe!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet zo lang als ze zich uitrekt
I'll do my best. Enige wat ik kanquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
I'll do my best. Enige wat ik kan
Links naast het centrale figuur, bij de voeten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik probeer een bolk hier uit te halen.
Lukt niet.
Die man is gewoon goed bezig. Heeft hij ons niet voor nodig.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Belangrijk ook om de lat niet te hoog te leggen, want dan gaat het snel als een obstakel voelen.
Oh dat sowieso niet. Ik hoop wel elke week 1 getal lager op de weegschaal te zien, en dat gaat ook wel re-de-lijk. Like i said, heb af en toe momenten gehad dat ik de grip wat verloor. Na een break-up ben ik eerst weer gaan afvallen als een gek. 9 Kilo in 2 maanden. Daarna is er in 5 maanden 15 Kilo bijgekomen door tóch de stress van die break-up, daarvan is er nu in 3 weken weer 5 Kilo af dus het gaat met vallen/opstaan. En nu weer bijpakken en als ik stress ervaar doen wat ik deed ná de break-up. WANDELENquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Belangrijk ook om de lat niet te hoog te leggen, want dan gaat het snel als een obstakel voelen.
Awwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kak!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Links naast het centrale figuur, bij de voeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |