quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:09 schreef mazaru het volgende:
Die Mattheus is ook een vies stokertje hoor. Hij fokt ze op en staat aan de zijkant met een halo boven zijn hoofd
Jeff afgewassen? Jolien en david s wasten toch af net..quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:08 schreef -river- het volgende: [..] Hij heeft afgewassen omdat hij een topvent is en altijd voor andere klaarstaat enzoiets.
Ik dacht dat je onderweg was hier naar toequote:Op donderdag 6 februari 2025 16:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe kan je toch zo zuur zijn als jeff
Precies! Iedereen heeft hongerquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon met je klauwen van de spullen afblijven die voor de hele groep bedoeld zijn.
lol dat ziet er best gek uit zoquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je onderweg was hier naar toe
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je onderweg was hier naar toe
[ afbeelding ]
Net na de nominatie bekendmaking ging hij afwassen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jeff afgewassen? Jolien en david s wasten toch af net..
Dat is het probleem ook met die groep, ze zuigen elkaar mentaal helemaal leeg in plaats van elkaar op te beuren.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:14 schreef marky het volgende:
Misschien moeten jullie stoppen met hangen en eens wat actiever doen. Misschien eens op te houden elkaar mentaal leeg te peuteren.
Hij heeft zijn waterloo in Jordy gevonden die nul zin heeft in zijn overanalyseren van zijn problemen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:15 schreef KinKiJan het volgende:
In plaats van dat ie er zelf dan wat aan doet ipv dat constante gejenk om niks.
Meneer de zelfverklaarde 'main character'...
Maar Eva ook en die is ook niet zo populair. Hopelijk gaan er 2 wegquote:
Die verandert dus alweer van uitleg, net zei hij ook dat toen Elsa vroeg wat zijn antwoord op een bepaalde vraag was hij niet wilde antwoorden omdat de vraag niet aan hem gesteld werdquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:17 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff heeft 4 5 vragen niet beantwoord, hij kwam er niet tussen zegt ie
Hij kreeg er geen woord tussen omdat hij Elsa, Jane en Eva geen leuke mensen vindt en geen zin had om mee te doen met het enthousiasme van de drie dames.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:18 schreef Poesjuh het volgende:
Weer zegt jeff, ik kreeg er geen woord tussen
Nu issie hier weer zielig om niet gegund
Alleen die willenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:20 schreef Poesjuh het volgende:
Oehh leuk idee
Leugendetector test in BB
Zo is dat, en op tv komt hij er ook niet goed vanaf (is ook haast niet mogelijk)quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jefke lijkt te vergeten dat hij op de streams te zien is. Hij lult net alsof het alleen op TV is.
Och die arme jongen, hij deed niet mee omdat hij onbeschoft is maar omdat er drie stoute meisjes bijzatenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij kreeg er geen woord tussen omdat hij Elsa, Jane en Eva geen leuke mensen vindt en geen zin had om mee te doen met het enthousiasme van de drie dames.
Het ergste is, hij meent dit echt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:23 schreef Poesjuh het volgende:
Milena tegen jeff, u weet dat wij u genomineerd hebben
Wist ik niet nee maar maakt niet uit ik sta dr op.
Milena legt uit. Had je liever dat ik op jolien stemde dan? Ja dan was IK safe WAUW
Jeff neemt het wel mee zon dinges. Ik schoot erover jaaaa
Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff gaat strijden voor samen Valentijn
quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:26 schreef -river- het volgende:
Als het aan FB ligt dan gaat Eva naar huis.
Ik heb nog een account over, ik ben bijna in staat om die te gebruiken om op die meid te stemmen. Maar ik denk dat ik nachtmerries ga krijgen dan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:26 schreef -river- het volgende:
Als het aan FB ligt dan gaat Eva naar huis.
Ik heb op eva gestemd, puur om jeff te blokkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog een account over, ik ben bijna in staat om die te gebruiken om op die meid te stemmen. Maar ik denk dat ik nachtmerries ga krijgen dan.
Klinkt gezondquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja allemaal verzot op narcisten.
Precies. Moet je eens opletten hoe vaak hij de zinnen herhaalt die een ander zegt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:09 schreef mazaru het volgende:
Die Mattheus is ook een vies stokertje hoor. Hij fokt ze op en staat aan de zijkant met een halo boven zijn hoofd
Gaat per account. Je kunt net zoveel stemmen als dat je e-mail adressen hebt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:34 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Er zijn mensen die 5x op Jef gestemd hebben maar telt dat echt of is dat gewoon per IP adres?
Ik denk dat het huis wel zo fantastisch opknapt in sfeer en gezelligheid. Ook om te kijken, kan jefflien niet meer aanzien/horenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:32 schreef Ebinas het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik wil dat Jeff gaat.
Dubbel is het.
Erger me kapot aan hem, maar aan de andere kant.... ik kan er van genieten als hem niet de hand boven het hoofd wordt gehouden en hoe hij dat niet aan kan
Per ipquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:34 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Er zijn mensen die 5x op Jef gestemd hebben maar telt dat echt of is dat gewoon per IP adres?
Dat is ook weer zo en wellicht dat er weer andere verhoudingen ontstaan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat het huis wel zo fantastisch opknapt in sfeer en gezelligheid. Ook om te kijken, kan jefflien niet meer aanzien/horen
Hahaha ze wil jouw stemquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:34 schreef mazaru het volgende:
Die Eva achtervolgt me in de streams. Iedere keer als ik voor haar vlucht komt ze me achterna in de andere stream. Maar weer terug naar stream 2 dan![]()
[ afbeelding ]
Gaat per e-mail. Ik heb net nog een keer gestemd op Elsa omdat die nek aan nek met Eva ligtquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Toch? Sommige zeggen per email of account
Nu nogggggquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:37 schreef mazaru het volgende:
Keanu weer janken over Jordy. Hij was ziek en Jordy kwam niet vragen of het goed met hem ging. Jordy lacht niet terug als hij naar hem lacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:39 schreef mazaru het volgende:
En keanu voelde zich echt slecht en Jordy leeft niet mee vraagt helemaal niet of het wel goed gaat met Keanu![]()
![]()
Brintabreinquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:41 schreef KinKiJan het volgende:
Dit is toch bizar?! Jordy reageert niet op hem zoals hij zou willen, Jordy heeft herhaaldelijk gezegd dat er niks aan de hand is en geen idee heeft waar dat idee bij Keanu dan vandaag komt en toch blijft Jordy de boeman in het brintabrein van Keanu.
Schiet mij maar lek
Mijn vriendjes! NIet die van jou. Ga weg!quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:43 schreef Puzzie het volgende:
Het is een beetje van: 'Ik zag hem eerder dus hij is van mij'
Van mij mag ze slapen hoor. Dan hoor je haar in ieder geval nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Een middag dutje Eva doe je thuis!
Jane zit wel goed. Die staat ruim bovenaan. Als Elsa maar niet het onderspit delft door die tactische stemmenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:45 schreef Kinga het volgende:
Ik heb even tactisch met 2 accounts gestemd op Jane en Eva. Die gast MOET weg.
Dat.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Keanu, je plaat blijft hangen. We horen dit jankverhaal nu al 2-3 dagen.
wat is er mis met het antwoord: ER IS NIETS!!!!!!
quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Wil de moeder van Keanu hem ophalen uit de ballenbak
Vanmiddag nog gedaanquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:39 schreef mazaru het volgende:
En keanu voelde zich echt slecht en Jordy leeft niet mee vraagt helemaal niet of het wel goed gaat met Keanu![]()
![]()
Dat gaat Jordy wel merken als hij weer genomineerd is. Zijn nieuwe 'vrienden' hebben er totaal geen moeite mee om hem weer op de bank te zetten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:50 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed Jordy heeft er zelf ook een aandeel in.
Ja van ja ben je geklets achter me rug over mij zatquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Als ik Jordy was zou ik zeggen in een volgend gesprek nu is er wel iets
Of op Jeffrey en hij is jaloers dat Jordy nu constant in Jeffreys kringspier zit.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Keanu stiekem verliefd zijn op Jordy?
Ah maar wel met hem in de camper mee willen naar Amerikaquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:54 schreef Puzzie het volgende:
Terug bij Jeff en Keanu, Jeff gaat geen vrienden worden met Jordy blabla
Ja precies ,maar dat is Jeff allang vergeten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ah maar wel met hem in de camper mee willen naar Amerika
Echt wat een idioot is het, hij liet jordy zodra ller met lennie een klik was barstenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu denkt wel dat Jordy iets aan hem had gehad en andersom
Zo brrr gedrag en maar door blijven praten over jordy in negatieve zin.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:55 schreef Hznootje het volgende:
Jordy is nu al een aartsvijand? Gaat hard daar
Mijn kleinkinderen gedragen zich volwassener.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou Keanu dus echt over schutting flikkeren met al dat gevoel gezeik
Lekker veranderen en opzouten uit BB graag.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu staat altijd open voor verandering en het gesprek
Die is nog net zo verrot als altijd. Wat een nepact vanmorgen weer geweest.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff stookt Keanu ook nog even lekker op
Ja zoals hij doet zeker, jordy heeft hele gesprekken met Jeff gehad van de week. En dan nu zo doen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey vindt dat ze een beetje voor elkaar moeten zorgen![]()
![]()
Ik vraag me wel af of Keanu met al die gesprekken is opgevoed, alles doorzagen, totdat je niet meer weet waar het over gaat.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Oh ja nu zijn het de normen en waarden waar het aan schort
Jeffrey: vertel, vertel!quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:02 schreef Hznootje het volgende:
De Puber heeft het al over normen en waarden en hoe hij in het leven staat..
Hoe kom je daar nu bij....heb het pas 16keer gehoord vandaag.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:03 schreef chufi het volgende:
Volgens mij valt Keanu nu wel in herhaling ...
Denk eerder zich kapot schamen, hoe debiel heb ik mezelf neergezet?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:05 schreef basicsaint het volgende:
Zouden ze hier nu na BB keihard om lachen?
Deze ploeg weet niet wat keihard lachen is......ook hierna niet denk ik.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:05 schreef basicsaint het volgende:
Zouden ze hier nu na BB keihard om lachen?
Axel wel. Die blijft lachen ongeacht wat er gebeurt. Die heeft de tijd van zijn leven.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Deze ploeg weet niet wat keihard lachen is......ook hierna niet denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Het gaat weer even de goede kant op bij de FB'ers. Ik houd hoopIk snap echt niet dat die Jeffrey zoveel stemmen kan krijgen. Heeft hij zo'n grote familie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ik denk dat mensen hem Valentijn gunnenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat die Jeffrey zoveel stemmen kan krijgen. Heeft hij zo'n grote familie?
Jordy is een beetje viezigquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Wil sjordy nu ook al gaan cracker trekken
Waarschijnlijk tv kijkers only,quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat die Jeffrey zoveel stemmen kan krijgen. Heeft hij zo'n grote familie?
Dat is mijn verwachting ook, en met de huidige percentages kan BB alle kanten op met Elsa, Jeff of Evaquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:28 schreef Verity het volgende:
Zou me ook niks verbazen dat als Jeffrey het huis zou moeten verlaten, hij naar de panic room gaat. En dat Jolien een secret mission moet voltooien om hem terug het huis in te krijgen. BB en Valentijnsdag
En als ze nou ook echt iets geflikt zou hebben,...quote:
Dit gaat ook ver en op een smerige manier van Keanuquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:29 schreef Hznootje het volgende:
Jordy: Ik ben zwaar de lul.. Ik zei het toch, het ging om mij. Mattie snapt het ook allemaal niet, het ging om helemaal niks
Hij ziet Jane als zijn grootste vijand (lees concurrent) en die kan je maar beter dichtbij houdenquote:
Ja wat een kneusquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij ziet Jane als zijn grootste vijand en die kan je maar beter dichtbij houden
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:32 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie Keanu er wel voor aan dat hij straks ook met Mattie nog in gesprek wil
Zou mij niet verbazenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:32 schreef Hznootje het volgende:
Ja hij moet aan iedereen zijn probleem vertellen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:32 schreef Hznootje het volgende:
Wat doet hij verkeerd dan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:34 schreef Puzzie het volgende:
Maar ja Jordy roept het ook wel wat af op zichzelf , alleen heeft hij het zelf niet door
Ik zie het zo voor me dat ie in de DBK tegen BB begint te zeveren en dan na 30 seconden zegt BB: "Je tijd is om, je moet terug het huis in!"quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:32 schreef Hznootje het volgende:
het gaat om verkeerd maar wat je geeft krijg je terug en Jordy heeft een draai gemaakt waar je wel wat vraagtekens bij kan zetten en wat in zijn gezicht kan ontploffen :karmaquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat doet hij verkeerd dan?
Pure verveling.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat gezeur over het eten, Ik snap het maar om er elke 5 minuten over te beginnen
Hier heeft hij 0 deel aan gehad dit is Keanu die iets denkt te voelen. Je kan in de snelkookpan van BB de eerste week niet vergelijken met week 5. Jordy kan niet veel met het geestelijk navelstaren van Keanu.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:34 schreef Puzzie het volgende:
Maar ja Jordy roept het ook wel wat af op zichzelf , alleen heeft hij het zelf niet door
Maar das toch niet aangaande Keanu?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
het gaat om verkeerd maar wat je geeft krijg je terug en Jordy heeft een draai gemaakt waar je wel wat vraagtekens bij kan zetten en wat in zijn gezicht kan ontploffen :karma
Ook , dat lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:37 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar das toch niet aangaande Keanu?
Mwaah..ik vind het wat Keanu betreft wel een beetje overtrokken. Die zwabbert zelf ook van de een naar de ander, maar net wie er wil luisteren naar dat gezaagquote:
It’s alive!quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:39 schreef spapaars het volgende:
De spinazieknipper David S in de keuken.
Het is bij beiden wat overtrokken , ze doen op een andere eigenlijk hetzelfdequote:Op donderdag 6 februari 2025 17:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Mwaah..ik vind het wat Keanu betreft wel een beetje overtrokken. Die zwabbert zelf ook van de een naar de ander, maar net wie er wil luisteren naar dat gezaag
Keanu ergert mij meer dan Jef. Dat zagemannetje met zijn depressieve stem mag er uit.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat het huis wel zo fantastisch opknapt in sfeer en gezelligheid. Ook om te kijken, kan jefflien niet meer aanzien/horen
Optisch lijkt het dan meerquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:47 schreef jooba het volgende:
[..]
Waarom knippen ze daar de spinazie ? Spinazie krimt vanzelf.
Niemand die het weetquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:47 schreef jooba het volgende:
[..]
Waarom knippen ze daar de spinazie ? Spinazie krimt vanzelf.
Ik ook.quote:
Ik Zei Jordyquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Axel is niet bang.
En iedereen heeft een peer.
Als ze nou eens een kluissleutel van iemand pakken en verstoppen. Jeffrey zei van de week dat dat gewoon mag, dan kan iemand niet de kluis in.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:50 schreef mazaru het volgende:
Het is toch net een bejaardenhuis met al die bedliggers
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat dat mag. Dat valt onder persoonlijke voorwerpen. Zou je hem moeten horen als ze iets van hem zouden pakkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:54 schreef Verity het volgende:
[..]
Als ze nou eens een kluissleutel van iemand pakken en verstoppen. Jeffrey zei van de week dat dat gewoon mag, dan kan iemand niet de kluis in.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:52 schreef Ireth het volgende:
Zo, was ff uurtje werk, maar 10x op jane, 10x op elsa en 10x op Eva gestemd.
Nu mijn collega's allemaal instructies gegeven om zo tijdens hun pauze ook te doen
Het mocht van Big Brother, weet alleen niet waar de grens ligt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mag. Dat valt onder persoonlijke voorwerpen. Zou je hem moeten horen als ze iets van hem zouden pakken
Jeffrey en Evaquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:01 schreef Hznootje het volgende:
Duo nomineren, Duo kluis, Duo naar huis
Ik wil daar nog niet eens over nadenken..Dan zo’n uitgesproken arrogant smoelwerk erbijquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:03 schreef Puzzie het volgende:
Het zou een zware teleurstelling zijn als die kneus morgen gewoon mag blijven
Ik denk dat ik morgen ook niet ga kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:03 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik wil daar nog nuet eens over nadenken..Dan zo’n uitgesproken arrogant smoelwerk erbij
En een overdreven huilende en opgeluchte Jolien.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:03 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik wil daar nog niet eens over nadenken..Dan zo’n uitgesproken arrogant smoelwerk erbij
Ja ik ga wel kijken, maar na morgen misschien niet meerquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen ook niet ga kijken![]()
Z'n grote faalactie bij het vrijstellingspel met Jolien komt nog op TV, geloof niet dat ie daar zoveel sympathie stemmen mee zal winnen. En met die speech van vanmorgen denk ik ook niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:03 schreef Puzzie het volgende:
Het zou een zware teleurstelling zijn als die kneus morgen gewoon mag blijven
Ik ga niet kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
En een overdreven huilende en opgeluchte Jolien.
Sommige mensen vinden dit "sensatie en drama" wat jef doet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ik ga wel kijken, maar na morgen misschien niet meer
Nu ook weer: ik heb 1 slechte week, en ik sta er op hé..Mensen zijn heel oppervlakkig
Ja want volgens Jeffrey zijn ‘wij’ heel oppervlakkig, zegt hij netquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Z'n grote faalactie bij het vrijstellingspel met Jolien komt nog op TV, geloof niet dat ie daar zoveel sympathie stemmen mee zal winnen. En met die speech van vanmorgen denk ik ook niet.
Maar misschien overschat ik het tv kijkende publiek wel
Ik kon het me al niet voorstellen na wat hij bij Jane heeft gedaanquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Z'n grote faalactie bij het vrijstellingspel met Jolien komt nog op TV, geloof niet dat ie daar zoveel sympathie stemmen mee zal winnen. En met die speech van vanmorgen denk ik ook niet.
Maar misschien overschat ik het tv kijkende publiek wel
Is het een keer spannend, is t weer niet goedquote:
Truequote:Op donderdag 6 februari 2025 18:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is het een keer spannend, is t weer niet goed
De eerste keer dat de kijker kan verliezen
Positivoquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:08 schreef Ireth het volgende:
Pauze weer voorbij, ik ga weer werken!![]()
Jeffrey gaat naar huis ole ole!!
Straks gaan er heel veel fangirls van Jolien op Jeff stemmenquote:
Ik heb horizontaal ook veel leuke ervaringen opgedaan in mijn levenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
zoveel mogelijk horizontaal, de ervaring van je leven![]()
[ afbeelding ]
Lekker positiefquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Straks gaan er heel veel fangirls van Jolien op Jeff stemmen
Maar geen idee, anders komt ie binnenkort wel aan de beurt.
Jazeker wij zijn niet intelligent genoeg om zijn oppervlakkigheid te begrijpenquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:08 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey: "Mensen thuis zijn heel oppervlakkig"
...zo verstond ik het iig...
Ik heb nog niet gestemd maar ik wil dat Eva ook blijftquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mensen op Eva vergeten te stemmen
Eva krijgt mijn stem, als ze hem nodig heeft. Even afwachten wat de polls doen, wil ook nog niet dat Jane of Elsa naar huis gaan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mensen op Eva vergeten te stemmen
Samequote:Op donderdag 6 februari 2025 18:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Eva krijgt mijn stem, als ze hem nodig heeft. Even afwachten wat de polls doen, wil ook nog niet dat Jane of Elsa naar huis gaan.
Ook met zoveel mensen die toekijken?quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb horizontaal ook veel leuke ervaringen opgedaan in mijn leven![]()
Gekkiequote:Op donderdag 6 februari 2025 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook met zoveel mensen die toekijken?
quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Eva krijgt mijn stem, als ze hem nodig heeft. Even afwachten wat de polls doen, wil ook nog niet dat Jane of Elsa naar huis gaan.
Van mij ook als het nodig mocht zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |