Dat gaat Jordy wel merken als hij weer genomineerd is. Zijn nieuwe 'vrienden' hebben er totaal geen moeite mee om hem weer op de bank te zetten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:50 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed Jordy heeft er zelf ook een aandeel in.
Ja van ja ben je geklets achter me rug over mij zatquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Als ik Jordy was zou ik zeggen in een volgend gesprek nu is er wel iets
Of op Jeffrey en hij is jaloers dat Jordy nu constant in Jeffreys kringspier zit.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Keanu stiekem verliefd zijn op Jordy?
Ah maar wel met hem in de camper mee willen naar Amerikaquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:54 schreef Puzzie het volgende:
Terug bij Jeff en Keanu, Jeff gaat geen vrienden worden met Jordy blabla
Ja precies ,maar dat is Jeff allang vergeten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ah maar wel met hem in de camper mee willen naar Amerika
Echt wat een idioot is het, hij liet jordy zodra ller met lennie een klik was barstenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu denkt wel dat Jordy iets aan hem had gehad en andersom
Zo brrr gedrag en maar door blijven praten over jordy in negatieve zin.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:55 schreef Hznootje het volgende:
Jordy is nu al een aartsvijand? Gaat hard daar
Mijn kleinkinderen gedragen zich volwassener.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou Keanu dus echt over schutting flikkeren met al dat gevoel gezeik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |