Positivoquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:08 schreef Ireth het volgende:
Pauze weer voorbij, ik ga weer werken!![]()
Jeffrey gaat naar huis ole ole!!
Straks gaan er heel veel fangirls van Jolien op Jeff stemmenquote:
Ik heb horizontaal ook veel leuke ervaringen opgedaan in mijn levenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
zoveel mogelijk horizontaal, de ervaring van je leven![]()
[ afbeelding ]
Lekker positiefquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Straks gaan er heel veel fangirls van Jolien op Jeff stemmen
Maar geen idee, anders komt ie binnenkort wel aan de beurt.
Jazeker wij zijn niet intelligent genoeg om zijn oppervlakkigheid te begrijpenquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:08 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey: "Mensen thuis zijn heel oppervlakkig"
...zo verstond ik het iig...
Ik heb nog niet gestemd maar ik wil dat Eva ook blijftquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mensen op Eva vergeten te stemmen
Eva krijgt mijn stem, als ze hem nodig heeft. Even afwachten wat de polls doen, wil ook nog niet dat Jane of Elsa naar huis gaan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mensen op Eva vergeten te stemmen
Samequote:Op donderdag 6 februari 2025 18:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Eva krijgt mijn stem, als ze hem nodig heeft. Even afwachten wat de polls doen, wil ook nog niet dat Jane of Elsa naar huis gaan.
Ook met zoveel mensen die toekijken?quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb horizontaal ook veel leuke ervaringen opgedaan in mijn leven![]()
Gekkiequote:Op donderdag 6 februari 2025 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook met zoveel mensen die toekijken?
quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Eva krijgt mijn stem, als ze hem nodig heeft. Even afwachten wat de polls doen, wil ook nog niet dat Jane of Elsa naar huis gaan.
Van mij ook als het nodig mocht zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |